• Nou, ik heb al een titel: Little Princess
    Maar ik heb een orginelere titel nodig.
    Hier heb je een samenvatting.

    One Direction, wie kent ze niet? Louis Tomlinson is één van de bandleden. Zijn nichtje Destiny Jennifer Lynn Key komt voor wel een jaar bij One Direction logeren om haar ouders zijn op zakenreis. Destiny kan ook mooi zingen en gaat mee naar concerten en alles. Ze gaat niet alleen mee, ze zingt ook mee. In dit verhaal beleefd Destiny veel avonturen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Titel: nog een verhaal over One Direction (cat) Sorry, maar ik erger me er zo aan omdat het er zoveel zijn (cat)

    Maar, om even aardig te zijn, waarom doe je niet gewoon Destiny? Staat zowel voor de naam van de hoofdpersoon, als letterlijk voor het lot dat haar leven beïnvloedt. Just an idea.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Titel: nog een verhaal over One Direction (cat) Sorry, maar ik erger me er zo aan omdat het er zoveel zijn (cat)

    Maar, om even aardig te zijn, waarom doe je niet gewoon Destiny? Staat zowel voor de naam van de hoofdpersoon, als letterlijk voor het lot dat haar leven beïnvloedt. Just an idea.


    Maakt niks uit dat je je er zo aan ergert. Het is ook stom dat er zoveel zijn maar ik ben erg fan en had ineens een idee ;)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Song and the adventure

    Hehe, daar heb ik een cover voor gemaakt
    Ik vind Little Princess ook wel leuk, maar Destiny is inderdaad ook wel leuk (:
    Ik kan de cover volgens mij nog aanpassen als de titel anders moet :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis