• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.


    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 12:05 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fierte schreef:
    Mijn moeder belde net. Mijn vader heeft bloed afgegeven en een hartfilmpje gemaakt en ze zitten nu in de wachtkamer en de cardioloog komt zo bij hun. Alleen mijn vader voelt zich met de seconde slechter.


    Come on girl. Het komt goed!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [left][/left]

    Boutella schreef:
    (...)

    About Cris en Navas.


    waar gaat het verhaaal over:)


    ~

    We zijn er voor je Kim(flower)


    ~

    Woop Woop gebeld! Over al moet ik wel mijn instelling veranderen! Hij zoekt het maar uit, vanavond al mijn schriften verbranden. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Woop Woop gebeld! Over al moet ik wel mijn instelling veranderen! Hij zoekt het maar uit, vanavond al mijn schriften verbranden. Hahaha.


    Ik kom je helpen vieren:Y) Neem ik Sami ook mee, kunnen we de mannen weer wat opvrolijken :)


    ~

    Khedira schreef:
    [left][/left](...)

    waar gaat het verhaaal over:)


    Oké het is zo voorspelbaar again.

    De Portugese [naam] is een succesvolle carrière vrouw getrouwd met de even succesvolle Cristiano Ronaldo. Samen met hun kinderen hebben ze zich in Madrid gesetteld waar Cris voor Real Madrid speelt. Wanneer seizoen 2012/2013 aanbreekt zijn de nodige tranfers weer geweest waaronder de bijkomst van Jesús Navas, de exvriend van [naam].

    En verder weet ik nog niet echt. Ik dacht als titel 'Trouble in Paradise'.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eerste hoofdstuk is af en staat online. Tweede is ook af maar staat nog niet online, ik wacht eerst de reacties op het eerste hoofdstuk af. Weet wel dat het 2e hoofdstuk al veeeeeeeel leuker word c:

    Khedira schreef:
    (...)

    Ik kom je helpen vieren:Y) Neem ik Sami ook mee, kunnen we de mannen weer wat opvrolijken :)


    Oeh gezellig! Ik kook vanavond Turks dus als je het leuk vind kom je ook maar eten :Y) Als het eten mijn kookkunsten overleeft.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gewoon het idee dat ik nu zomervakantie heb is zo oke. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boutella schreef:
    Woop Woop gebeld! Over al moet ik wel mijn instelling veranderen! Hij zoekt het maar uit, vanavond al mijn schriften verbranden. Hahaha.


    Met zn alle een WIJ ZIJN OVER PARTY (yeah)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Boutella schreef:
    (...)

    Oké het is zo voorspelbaar again.

    De Portugese [naam] is een succesvolle carrière vrouw getrouwd met de even succesvolle Cristiano Ronaldo. Samen met hun kinderen hebben ze zich in Madrid gesetteld waar Cris voor Real Madrid speelt. Wanneer seizoen 2012/2013 aanbreekt zijn de nodige tranfers weer geweest waaronder de bijkomst van Jesús Navas, de exvriend van [naam].

    En verder weet ik nog niet echt. Ik dacht als titel 'Trouble in Paradise'.


    Me likes it (: doe je ook rollen?(flower)


    ~

    Mesut schreef:
    Gewoon het idee dat ik nu zomervakantie heb is zo oke. (:


    Dat heb ik al een week alleen het weer werkt niet mee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mesut schreef:
    Gewoon het idee dat ik nu zomervakantie heb is zo oke. (:


    Ik ben er wel achtergekomen dat ik echt slecht ben in de vakantie xd nu al


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Khedira schreef:
    (...)

    Me likes it (: doe je ook rollen?(flower)


    Ja, WAG's Real Madrid sowieso. Deze zullen ook veel voorkomen meer weet ik nog niet maar het topic komt rond een uur of 4 à 5


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ja, WAG's Real Madrid sowieso. Deze zullen ook veel voorkomen meer weet ik nog niet maar het topic komt rond een uur of 4 à 5


    *denkt* heeee dat was ik toch (: mesut speelt bij madrid right? ;$


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead