• Origineel x'Desire.

    • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: --

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:37 ]

    (Hmmm waar is Rowan mee bezig ? Destiny zal het niet echt leuk vinden ;d)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniel Thomas King- district 9
    'nee, dat vind ik leuk, ik doe het wel,' zeg ik en ik pak de groenten. Voor zover het lukt, probeer ik ze te wassen met het water uit mijn zelfgemaakte waterzak. Straks haal ik wel nieuw water, we moeten nu niet ziek worden. Nadat ze schoon zijn, controleer ik of ik ze allemaal herken, het is niet dat ik Freya niet vertrouw, het gaat gewoon automatisch. Als ik daarmee klaar ben, gooi ik ze in de pot en pak één van de dieren. 'Heb jij misschien een mes?' vraag ik zacht. Ik was te bang om naar de hoorn te gaan, en ik weet dat een dier ontvellen met een steen bijna onmogelijk is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [face=arial]Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1
    Ik wierp een vluchtige blik op Rowan en zag dat hij Esmee meteen had apart genomen en zijn arm rondom haar had geslagen. Een steek van pijn ging door mijn hart en ik kon het niet verder aanzien. 'Kunnen we ergens anders zitten.' Kwam er uit mijn mond voordat er een traan uit mijn ooghoek glipte. Ik veegde het snel weg zodat Luca het niet kon zien. Ik slikte. En het zinnetje van mijn moeder net voordat ze stierf kwam weer in me op. Ik zal geen tranen meer verspillen aan Rowan. Ik was klaar met hem en blijkbaar hij ook met mij. Al had ik het wel zo netjes gevonden dat hij iets tegen me had gezegd. Ik kon het niet geloven dat hij me zo in de steek liet. Na alles wat hij tegen me zei dacht ik dat hij de waarheid sprak. Maar ja. Dit krijg je ervan als een player met een andere player iets krijgt. Je krijgt alleen maar pijn van één kant. En deze keer moest het van mijn kant zijn. Net als toen met Josh. Alleen wij hadden het uitgepraat en ik had nu niks liever gewild dan dat Josh er nu was geweest.
    [/face]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( zal ik Kaya naar destiny laten komen. Dan kunnen ze vrienden worden. Ze hebben al gemeen dat ze allebei Noëmi niet zo mogen:))


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Jonathan Walker || district 11
    Freya is net weer bij me gekomen als er een klein jongetje naar ons toe loopt. Ik heb geen idee wie hij is, of uit welk district hij komt. Maar ik ben veel te moe om het te vragen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    (Destiny heeft een mindere hekel aan noemi gekregen en juist een grotere aan esmee xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [hhahaha x'D ik wacht tot ik verder kan postne(a)]

    4Everdeen schreef:
    Alexandria Melisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik loop achter Noëmi naar het vogeltje toe. Het vogeltje kreunde nog, maar Noëmi sneed de keel al door. "Sorry, vogeltje," hoorde ik haar mompelen. Ik zakte naast haar neer, en bekeek het vogeltje. Hopelijk zat er genoeg vlees aan. "Wat gaan we nu doen?" vroeg ik zachtjes aan haar, doelend op de opstand. Ik merkte dat dit ongeveer het eerste was dat ik zei nadat we elkaar weer ontmoet hadden.


    [oops, missed that post.]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Wat gaan we nu doen?' vroeg Alex toen zacht.
    Ik keek naar haar op, terwijl ik het vogeltje opborg. We hadden nu wel redelijk wat vlees verzameld.
    'Eerst maken we het vlees klaar en houden we wat voor reserve,' reageerde ik, zonder antwoord te geven op haar werkelijke vraag.
    'Wat de rest betreft -' ik begon heel zacht te praten -'misschien moeten we maar naar de Hoorn vertrekken.'

    Alexandria Melisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Eerst maken we het vlees kalar en houden we wat voor reserve," zei ze en net toen ik een opmerking wou maken dat ik dat niet bedoelde, ging ze al verder, op zeer zachte toon. "Wat de rest betreft- misschien moeten we maar naar de hoorn vertrekken." Ik knikte. "Kan ik ergens mee helpen?" vroeg ik, "Ik kan jagen-" ik hield mijn boog omhoog, "of iets anders?"


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Kan ik ergens mee helpen?' vroeg ze toen en ze hield haar boog op. 'Ik kan jagen - of iets anders?'
    Ik glimlachte dankbaar, terwijl ik op mijn knieën mijn tas opende en haar de ruime hoeveelheid dode dieren liet zien.
    'We hebben genoeg vlees. Ik heb aardig wat in mijn rugzak zitten - ook heb ik wat in die van Fred en Luca gestopt wat niet in de mijne paste. Laten we eerst het vlees klaarmaken en opbergen. Daarna kunnen we naar de Hoorn vertrekken.'
    Vermoeid kwam ik overeind en liet even een hand door mijn blonde lokken glijden. 'Zullen we terug naar het kamp? Daar kunnen we alles rustig klaarmaken.'

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Destiny even snel opzij kijkt, maar naar wie of wat, ik heb geen idee. In ieder geval kan ik aan haar merken dat ze geraakt is. "Kunnen we ergens anders zitten." Ze slikt even en ik heb zo'n gevoel dat hier meer achter zit dan alleen Josh. "Je ka-," Ik wil wat zeggen, maar het zijn woorden die niet juist zijn. 'Je kan me vertellen wat er is. Ik hou het voor mezelf' Maar dat slaat nergens op. Hoe kan ze iemand in de arena nou vertrouwen. Oke, ik vertrouw ook mensen, maar of ik ze écht vertrouw als het erop aankomt. Ik weet het niet, dus ik denk niet dat ze het zomaar wilt zeggen. Toch besluit ik om het te vragen, maar dan in een andere vorm. "Als je wilt mag je het vertellen" Bied ik aan en kijk haar aan, maar hou mijn hoofd laag.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik wil ook verder postuhuuuuhuuhn. :D maar niet iedereen is online(a)]

    [Misschien vertrouwt Luca jullie allemaal wel niet ! Muwahaha. x'D. No, joke.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [dat hoop ik niet, want Noëmi heeft een onverklaarbaar vertrouwen in Luca gekregen x'D]

    [Dan breekt hij dat en hebben ze ruzie en gaan ze elkaar moorden en gooien ze tegelijk twee messen en zijn ze tegelijk dood BAM.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'