• Origineel x'Desire.

• - T H E R E V E N G E G A M E S - •

Can you survive 'till the end?

- U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...

Inschrijvingen/rollentopic.

WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.

- R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

-1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG

DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

Rollen.

District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen

District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire

District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom

District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner

District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall

District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:37 ]

Blanche schreef:
    (...)

[Heeft Jens nog iets gezegd of gedaan?]

[Nee, want ik kan je post niet meer vinden >.<]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

xFreedom schreef:
    (...)

[Nee, want ik kan je post niet meer vinden >.<]

[Ik post wel iets nieuws. Jens staat achter een boom en Steef loopt in die buurt. Hoppa.]

Steef Philippe Rogers.

Ik slenter over de droge grond. Hier en daar steken grassprietjes uit de grond. Met de mouw van mijn vest veeg ik een paar druppels zweet van mijn voorhoofd.
    Wanneer ik mijn hand boven mijn hoofd zet en naar het grote meer tuur, zie ik dat er rond het meer nog een paar multitanten om het meer patrouilleren. Geërgerd schud ik mijn hoofd. Dat wordt weer geen water.
    Ik loop verder en plotseling zie ik iets bewegen in het struikgewas. Rustig loop ik er op af met mijn hand bij mijn broekzak, zodat het lijkt dat ik ieder moment een wapen kan trekken. Enkel ik weet natuurlijk dat ik helemaal geen wapen heb..

xFreedom schreef:
    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

Ik voel haar blik op me branden, maar twijfel niet om om te kijken en blijf naar de grond staren. Ik weet wat ze over me denkt. Ik weet wat iedereen in Panem nu denkt. Dat ik een zwakkeling ben en dus een perfecte prooi ben. Nou van mij mogen ze. Grijp je kans. Wat ik, en ik denk ook heel Panem, niet zou verwachten is dat Destiny me naar haar toe trekt en me in een knuffel trekt. Ik stel me niet graag kwetsbaar op, zeker niet. Maar ik weet niet hoe ik, nadat Lisa is overleden, vrolijk in het rond kan springen om mensen te doden. Dat heb ik natuurlijk nooit gedaan, maar dat is wat het Capitool vind dat we moeten doen. Mensen doden en anders zorgen zij daar wel voor. "Luca, Ik weet hoe je je voelt. Lisa was belangrijk voor je. Misschien wel het gene waar je voor streed, maar weet dat ze niet had gewild dat je jezelf nu zou verliezen" Ze kijkt me even aan, waarna een zucht haar mond verlaat. "Ik weet echt hoe je je voelt. Echt zeker" Vervolgt ze dan. Nu doe ik even de moeite om haar aan te kijken. "Josh?" Vraag ik zachtjes met een gebroken stem die ik liever niet wil laten horen en al helemaal niet wil laten horen aan heel Panem.

Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ||District 1

Bij het horen van zijn naam slik ik nog steeds even maar ik knik. 'Josh.' zeg ik dan schor en probeer dan mijn stem weer normaal te krijgen, iets wat totaal niet lukt en met een brok in mijn keel begin ik te praten. 'Josh, was een verschrikkelijk belangrijk persoon in mijn leven. Tot na een tijd dat we ruzie hadden en ik hem het liefst dood wou schieten. Uiteindelijk maakte we het weer een soort van goed en toen bij de bloedzoekers is hij gestorven. Net toen we het goed hadden gemaakt.' Ik slik even en kijk Luca aan. 'Dit is niet hetzelfde verhaal als wat jij en Lisa hadden. Maar,' begin ik dan. 'Ik wil mijn begrip tonen, ik lijk een verschrikkelijke moordmachine. Maar zo ben ik eenmaal groot gebracht. En niemand van mij zou kunnen verwachten dat ik in één opslag veranderd. Maar ik kan wel meer begrip tonen voor mensen.' Ik werp even een blik op Rowan en meteen begint woede weer op te borrelen die ik weer in het kistje opsluit, samen met het verdriet wat ik tijdens het gesprek heb opgedaan. 'Lisa zou dit niet willen Luca. Echt niet.'

[ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 20:52 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jens William Emberson. || District 13.

Als ik zou moeten zeggen waarom hij hier loopt, zou ik zeggen dat hij op zoek is naar water, maar zeker weet ik het niet. Even kijk ik om en vang een glimp van hem op, waarin hij zijn hand bij zijn broekzak heeft. Een teken van een wapen. Niet alleen dat geeft mij aanleiding om te denken dat ik dit niet win, aangezien ik geen wapen bij me heb, maar ook dat hij uit district 2 komt. Ik bedoel, een beroeps is niet zomaar wat. Ik besluit om achter de boom vandaan te komen en me meteen maar aan hem over te geven. Al ga ik dood. Waar zou ik voor terug moeten keren? Ik weet niet eens wie mijn ouders zijn, laat staan dat ik familie heb.
    "Steef, laat ik meteen maar zeggen dat ik je niets aan wil of kan doen" Zeg ik, terwijl ik achter de boom vandaan kom en hem aankijk.

Ze slikt even en herhaalt zijn naam schor. Ze legt uit hoeveel Josh voor haar betekend en zegt dan uiteindelijk ook dat het niet dezelfde situatie is waar we in zitten, maar dat ze wel begrip kan tonen. Tot mijn grote verbazing snap ik haar. Zij kiest er ook niet voor om van jongs af aan te worden getraind om later in de arena, als je word gekozen, te strijden voor de dood. Niemand kiest daarvoor, dus ook zij en de andere beroeps niet. "Lisa zou dit niet willen Luca. Echt niet" Sluit ze haar verhaal af. "Ik weet het.." Mompel ik met een zachte en hese stem. "Ik weet dat ze wilt dat ik verder ga en zorg dat ik thuiskom, maar ik weet niet hoe. Hoe kan ik haar zomaar vergeten? Ik heb drie zusjes die nu naar me kijken, mijn ouders en de hare. Mijn hele district die meekijkt en nu vast vind dat ik een zwakkeling ben, aangezien ik haar te laat hielp." Vervolg ik, nog steeds naar de grond starend. "Ik wil het Capitool niet van mijn verdriet laten genieten, echt niet. Maar je kan niet van iemand verwachten dat ze zoiets gewoon even aan de kant zetten en door kunnen gaan. Of wel soms?" Ik merk nu eigenlijk pas hoe boos ik ben op het Capitool. Ik wist al dat ik boos was, maar ik zou de spelmakers nu het liefst hun nek omdraaien. Ik hou niet van mensen vermoorden, maar als hun nog langer blijven leven, vallen er meer doden dan dat er eigenlijk zouden moeten vallen.

Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

'Je hoeft haar niet te vergeten.' Ik draai me een stukje naar hem om. 'Ik zal Josh ook nooit vergeten. Ik heb Josh belooft dat ik door zou gaan. En dat ik hieruit zou komen. Iets wat ik ook ga doen, maar ik wil niet meer met moorden op mijn naam staan. Ik heb al moorden op mijn naam staan. Dus ik wil het liefst proberen hieruit te breken. Maar ja. Het probleem is dat we een goed plan moeten hebben. Meer niet.' Ik sla mijn ogen even neer. 'Maar ik kan niet iedereen meer mee laten werken.' Ik begin weer aan Rowan te denken en zucht. 'Het wordt moeilijk dit te laten werken, maar het moet ons wel lukken.'

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Steef gaat eens lekker lullig doen. xd]

Steef Philippe Rogers.

Ik zet mijn hand boven mijn hoofd, net zoals de indianen dat vroeger al deden en knijp mijn ogen tot spleetjes. Ik tuur in de verte en loop ondertussen nog steeds verder naar de plek waar ik iets of iemand zag bewegen.
    Ik laat mijn hand zakken als Jens uit de bosjes komt en me strak aankijkt.
    "Steef, laat ik meteen maar zeggen dat ik je niets aan wil of kan doen."
    Ik lach alsof hij net een geweldige grap heeft vertelt, maar ik moet enkel lachen omdat hij zich spontaan aan me overgeeft. Wat kan ik toch goed acteren.
    "Geen wapens, Jens?" Zeg ik met een grijns en sla mijn armen over elkaar. "Ach, ik heb ook niks." Voeg ik er aan toe.

[mijn topics, ik ben een beetje laat:$]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

[na een uberdruk weekend (werken, een festival in ons dorp en Slagharen) ben ik weer alive!]

Cresseyde schreef:
    Frederick Smith, district 12

'Ik zou zeggen "vrouwen", maar aangezien jij ze ook niet begrijpt...' Ik keek haar na, vreemd persoon.
    'Okay, we moeten maar eens op eten gaan jagen!' Ik probeerde motiverend te klinken, we hadden niet zo veel...

Noëmi Crowe || District 12

'Ik zou zeggen "vrouwen", maar aangezien jij haar ook niet begrijpt...'
    Fred keek Kaya na, met een warrige blik in zijn ogen.
    Ik grinnikte onwillekeurig. 'Zij is inderdaad onbegrijpelijk,' beaamde ik Fred's gedachten.
    'Okay, we moeten maar eens op eten gaan jagen!' vervolgde hij toen en ik trok mijn wapen naar me toe.
    'Dat lijkt me een goed idee!' Ik spande mijn boog en observeerde de omgeving - scande met mijn ogen alle takken van de bomen.
    'Zie je wat vlees?' fluisterde ik toen.

"Je hoeft haar niet te vergeten." Zegt ze, waarna ze zich naar me toe draait. "Ik zal Josh ook nooit vergeten. Ik heb Josh belooft dat ik door zou gaan. En dat ik hieruit zou komen. Iets wat ik ook ga doen, maar ik wil niet meer met moorden op mijn naam staan. Ik heb al moorden op mijn naam staan. Dus ik wil het liefst proberen hieruit te breken. Maar ja. Het probleem is dat we een goed plan moeten hebben. Meer niet." Vervolgt ze, waarna ze haar ogen even neerslaat. "Maar ik kan niet iedereen meer mee laten werken. Het wordt moeilijk dit te laten werken, maar het moet ons wel lukken." - "Het enige bloed wat ik aan mijn handen heb is van een mutilant, van mezelf en van wat wild" Mompel ik met een zwakke glimlach. "Maar waarom kan je niet iedereen mee laten werken?" Vraag ik dan verbaasd.

Jens William Emberson. || District 13.

Hij lacht, iets wat me niet echt goed laat voelen. Dat ligt niet alleen aan zijn lach, ook aan het feit dat hij waarschijnlijk een wapen heeft én een beroeps is.
    "Geen wapens, Jens?" Zegt hij met een grijns, terwijl hij zijn armen over elkaar heen slaat. Het verbaasd me dat hij niet meteen een mes naar mijn hoofd smijt. Ik bedoel, het is Steef. "Ach, ik heb ook niks." Voegt hij er aan toe, waarna ik even grinnik van opluchting. "Wapenloos." Zeg ik met een zwakke glimlach, waarna ik nog een paar stappen vooruit zet. "Ben je al tributen tegen gekomen?" Vraag ik aan hem. We hebben beide geen wapens, maar dat betekend niet dat hij me niets aan kan doen.

[meh, wil posten :P]

[x'D.]

Steef Philippe Rogers.

Jens grinnikt even. Ik weet alleen niet of het om mijn 'grapje' of uit pure angst is..
    "Wapenloos." Zegt hij met een zwakke lach en zet een paar stappen naar me toe. "Ben je al tributen tegen gekomen?"
    Ik knik kort en veeg het zand van mijn broek. "Je moest eens weten." Zeg ik mysterieus en draai me om. Mijn vinger priemt in de richting van het meer. "Daar lopen een paar multitanten. Met de andere tributen hebben we er een paar verslagen, maar de rest loopt daar nog." Zeg ik tegen hem.
    "Daarvoor heb ik Lisa gevangen genomen, maar uiteindelijk is ze vermoord door een multitant." De reden waarom is Lisa gevangen genomen had, laat ik nog even achterwege. Dat hoeft zo'n kleintje als hij niet te weten.
    "En waar heb jij in de tussentijd uitgespookt?"