• Ik zojuist te horen heb gekregen dat ik volgend jaar naar een One Direction concert in Cardiff gaaaaa. :9~:9~:9~.

    Waarom zouden jullie wel een dansje willen doen..

    oh, vet zeg!!
    ik mag verwachten dat je dan strakjes weer een dansje doet omdat ze op het podium zijn xD


    -

    Aaah! Dat is zo awesome he, ik ben echt jaloers.
    Ik dans nog steeds omdat @onedirection me twee dagen geleden op Twitter heeft gefollowed.
    :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Fiyero schreef:
    oooh vet! Ik zou ook naar Cardiff willen, maar dan om weer naar de Doctor Who Experience te gaan :')

    Maar op dit moment heb ik niet echt een reden om een dansje te doen lol, ben gebeten door een kat en moest gelijk een tetanus prik dus nu doet mn arm pijn :{


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oeeeeh i'm jealous.
    Ik wil oooook!
    maar ja ik doe een dansje voor jou


    Believe in miracles, but don't depend on them!

    Omg jealousss! Ik wil een dansje doen omdat ik in December naar het Muse concert in Amsterdam ga _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    LEADERLOUIS schreef:
    I hate You.

    So jealous ...

    Ik doe geen dansje, i'm gonna cry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ik heb eindelijk vakantie!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Authentic schreef:
    OMYGOD! Ik ben zoo jaloers! Ik wil er ook heen! :'(


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben niet jaloers, maar wel blij voor je :3
    Ik krijg binnenkort een piercing en ik ga vrijdag naar de bioscoop :3


    26 - 02 - '16

    Omdat mijn tane uit Engeland ook tickets heeft besteld voor een van hun concerten volgend jaar en ik misschien mee mag. (:


    Save me from myself.

    Oh dat is echt geweldig! Wil ik ook wel eens natoe. Op dit moment heb ik geen dansje om te doen haha.

    Ik ga door Engeland touren deze zomer. Om daar naar de filmplekken van Harry Potter te gaan en te bekijken enzo.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Authentic schreef:
    OMYGOD! Ik ben zoo jaloers! Ik wil er ook heen! :'(


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Omdat ik morgen naar Londen ga :9~ Op mijn verjaardag ;3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ik ben jaloers
    ik heb eignlijk geen reden om te dabsen, misschien het feit dat mijn zus (en dus haar lieve konijnen) nog 2 dagen langer blijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one