• Welkom op de Dance Academy.
    Hier worden de dromen van talentvolle dansers en danseressen uit heel Amerika werkelijkheid. De leerlingen worden hier getraind door professionele dansers. Op de introductie dagen wordt er de juiste dans stijl voor hem of haar uitgekozen, waar hij of zij over een paar jaar eindexamen op gaat doen. De eisen zijn streng, alleen top talent wordt toegelaten op de Dance Academy.

    De rollen die beschikbaar zijn:
    - Leraar of lerares Hip Hop, Modern en Klassiek (19 jr. of ouder)
    - Dansers (klassiek) 4x
    - Dansers (modern) 4x
    - Dansers (hip hop) 4x
    - Danseressen (klassiek) 4x
    - Danseressen (modern) 4x
    - Danseressen (hip hop) 3x
    - Vriendin Harry Styles (Danst Klassiek)
    - Vriendin Louis Tomlinson (Danst Klassiek)
    - Vriendin Liam Payne (Danst Hip Hop)
    - Vriendin Zayn Malik (Danst Hip Hop)
    - Vriendin Niall Horan (Danst Klassiek)
    - Natuurlijk de 1D jongens zelf (zij dansen niet, ze zijn al afgestudeerd in een stijl naar keuze. Ze zijn meestal op de Academy als mentoren of bijles leraren.)


    Wanneer de rol niet meer beschikbaar is, wordt dat zo snel mogelijk bijgewerkt. Daarom ben ik ook opzoek naar iemand die me met deze roleplay zou willen helpen (:

    Een paar regeltjes:
    - Het liefst geen one-liners. Dan wordt het snel saai.
    - Er wordt niemand buitengesloten.
    - Wie als eerste de rol reserveerd en binnen een week het lijstje heeft ingevuld, krijgt de rol.
    - Alle leerlingen zijn van 15 tot 19 jaar. De leraren of leraressen mogen ouder zijn dan 19 jaar.
    - Je mag natuurlijk meerdere rollen invullen, maar alleen met mijn goedkeuring wie je wilt invullen. Ik vind het bijvoorbeeld niet goed dat dezelfde persoon de vriendin van Louis en de vriendin van Zayn invult (bijvoorbeeld)
    - Je krijgt bericht als je te lang afwezig bent geweest, waarin ik vraag of je door wilt gaan of niet. Het geldt natuurlijk niet voor mensen die op vakantie zijn, of dankzij school het druk hebben. Want dat heb ik ook. Als dat het geval is, kan je het het beste even melden zodat ik er rekening mee kan houden.



    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Dansstijl:
    Uiterlijk (Foto graag):
    Karakter:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:28 ]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Rol: Lerares Hip Hop
    Naam: Kayla Nina Hudson
    Leeftijd: 19
    Dansstijl: Hip Hop
    Uiterlijk:


    Karakter: Kayla is erg spontaan en niet zo streng voor haar leerlingen. Ze praat graag met de jonge studenten omdat ze heeft meegemaakt wat kun meemaken. Studenten kunnen bij haar terecht met problemen en meestal lost ze ze gemakkelijk op. Ze is de ex-vriendin van Harry Styles, maar omdat zij de lerares is en daarom veel te druk hebben ze het uitgemaakt.
    Extra: Ze doet ook modellenwerk

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 21:52 ]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Rol:Vriendin Liam Payne
    Naam:Roselynn Skylar Greywood
    Leeftijd:16
    Dansstijl:HipHop
    Uiterlijk (Foto graag):http://weheartit.com/entry/30930643 ( weet niet hoe je link of foto erin zet :$ )
    Karakter: Skylar is erg onzeker en heeft dan ook een slecht zelfbeeld, ze is erg hulpzaam. Doordat ze vroeger gepest is heeft ze stemmen in haar hoofd die haar zo onzeker maken. Ze is erg stil en terug getrokken. Skylar heeft ook weinig vrienden omdat ze zo stil is en slecht vrienden kan maken.
    Extra: Skylar is 1,66M, en is dol op voetbal.

    Xx

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:46 ]

    Mag ik de vriendin van Niall Horan reseveren?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil wel de vriendin van Harry Styles reserveren, maar zou zij ook klassiek mogen dansen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {En een klassieke danseres graag}

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Vriendin Zayn Malik
    Naam: Layla Scarlett Wayne
    Leeftijd: 18
    Dansstijl: Hip Hop
    Uiterlijk (Foto graag):


    Karakter: Layla gaat helemaal in op het dansen, en danst dan ook fantastisch. Zayn danst vaak met haar mee, samen zijn ze een leuk koppel. Ook is Layla heel aardig en word niet zomaar kwaad. Ze is heel rustig maar is alleen een beetje geïrriteerd als je haar stoort terwijl ze danst.
    Extra: Layla is een heel goede danseres.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Vriendin Niall Horan
    Naam: Summer Melody Night
    Leeftijd: 17
    Dansstijl: Klassiek
    Uiterlijk (Foto graag):


    Karakter: Summer is geen verlegen type. Ze maakt vrienden met alles en iedereen en blijft altijd even vriendelijk. Ze loopt meestal gewoon op mensen af en stelt zich voor me altijd dezelfde lieve ontblote glimlach. Het is het soort persoon dat niet zonder vrienden kan, ze heeft altijd iemand nodig. Ze raakt rap verdwaald en vergeet vaak waarom ze juist op die plaats is omdat ze met veel dingen tegelijk bezig is. Wat ze nooit vergeet is waarom ze iets doet.
    Extra: Behalve dansen kan Summer ook heel goed zingen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Vriendin Harry Styles
    Naam: Lauren Abbey Campbell
    Leeftijd: 17
    Dansstijl: Klassiek
    Uiterlijk (Foto graag):


    Ze heeft blonde haren met blauwe ogen.
    Karakter: Lauren is een rustig verstandig meise. Als ze je niet kent is ze erg verlegen, maar zodra ze je vertrouwd is ze eigenwijs, koppig, op een leuke manier, en heeft ze altijd zin in gezelligheid. Bij de lessen is ze erg gemotiveerd en erg serieus. Dansen is haar leven en die wil ze niet laten schieten. Vooral omdat haar ouders het nooit zouden kunnen betalen, maar haar oom het voorschiet omdat hij denkt dat z taltent heeft. Van hem krijgt ze maar één kans en dat is deze. Hij is dan ook erg streng voor haar.
    Extra: Haar ouders zijn erg arm en konden de school niet betalen. Haar oom vond dat ze talent had en heeft de school betaald. Alleen omdat het zo duur was vind hij wel dat ze alles met gemak moet kunnen en boven het gemiddelde uit moet stijgen. Hij laat haar dag en nacht trainen en houd haar nauwlettend in de gaten. plezier op die school gunt hij haar niet. Dat levert een grote druk op en telkens dat getrain naar betere prestaties. Haar oom komt haar 1 keer in de maand opzoeken om te kijken of ze al beter geworden is.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    SerpentsKiss schreef:
    Mag ik de vriendin van Niall Horan reseveren?


    Jup, ik zet het erbij (:


    Billy Bob Bob Billy :P

    Demi1309 schreef:
    Ik wil wel de vriendin van Harry Styles reserveren, maar zou zij ook klassiek mogen dansen?


    Oke dan, ik zal het veranderen naar klassiek. Maar dat mag niet iedereen doen want dan gaat alles door de war:)


    Billy Bob Bob Billy :P

    JE MAG MEERDERE ROLLEN INVULLEN ALS JE WILT. IN DE REGELS STAAT WAT WEL EN NIET MAG WANNEER JE MEERDERE ROLLEN INVULT. MANNELIJKE DANSERS ZIJN OOK NODIG (;


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    (...)

    Oke dan, ik zal het veranderen naar klassiek. Maar dat mag niet iedereen doen want dan gaat alles door de war:)


    Dankje wel! Mijn tweede rol voor klassiek vul ik nog in:)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ik wil dus nog een 2de rol voor een meisje bij hiphop? Zou ik dat kunnen reserveren? Dus de 2de klassiek gaat niet door...}

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    {Ik wil dus nog een 2de rol voor een meisje bij hiphop? Zou ik dat kunnen reserveren? Dus de 2de klassiek gaat niet door...}


    Ik heb er bij Hip Hop eentje afgehaald, wat betekent dat ik weet dat iemand 'm heeft gereserveerd (:


    Billy Bob Bob Billy :P