• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    Sebastian

    Ik schud mijn hoofd, en blijf zitten.
    Ik staar voor me uit..


    El Diablo.

    Quinn

    Wanneer ik zeker was dat alles er uit was gewassen, liet ik me van het aanrecht glijden en ging ik terug naar de woonkamer waar ik weer in de zetel plofte.
    "Het is al laat," Begon ik en wees vaag naar het klokje aan de muur. "Moet je je rust niet hebben? Niet dat ik je buiten wil of zo hoor."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik schud mijn hoofd, en grijnzend sta ik op.
    'En waarom wil je me niet buiten' lach ik..


    El Diablo.

    Finn

    'Raaaach, je bent gemeen.' zei ik slaperig waarna ik haar probeerde te laten stoppen. Het ging nogal moeizaam omdat ik nooit echt sterk ben als ik net wakker ben.

    Kurt

    'Oké, bel in ieder geval als we iets voor je kunnen doen.' zei ik zacht waarna ik mijn hand even op zijn schouder legde en opstond. Ik sloeg mijn blazertje strakker om mijn lichaam en liep het ziekenhuis uit. Blaine lag waarschijnlijk te slapen, dus ik besloot om maar weer te lopen naar zijn huis. Ineens kreeg ik een rot gevoel.. Ik zou hem moeten gaan uitleggen waarom ik in zijn mobiel keek. Ik slikte even en werd weer boos op mezelf. Handig gedaan, Kurt. Ik liep sneller door, omdat het al donker was en toen ik er eindelijk was, had ik spierpijn in mijn benen van het vele lopen. Ik opende zachtjes de deur en liep daarna naar binnen en draaide de deur op slot. Ik liep daarna naar mijn koffer en liep zo zacht als ik kon naar de badkamer om iets gemakkelijks aan te trekken en om mijn nachtcrème op te doen. Daarna sloop ik naar Blaines kamer toe en kroop ik tegen hem aan. Hopend dat ik hem niet weer wakker zou maken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik kon mezelf wel voor het hoofd slaan en lachte even.
    "Dat kwam er verkeerd uit," Lachte ik en legde mijn hand op mijn wang. "Ik bedoelde dus dat ik je niet weg wil jagen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Is het trouwens de volgende dag of nog steeds s'avonds? XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik lach, en kijk haar aan.
    'Hoe kan jij me nou weg jagen?' lach ik.


    El Diablo.

    Rachel [volgens mij nog s avonds maar wij waren al naar de ochtend dus dan spelen we dat tot jullie ook bij de ochtend zijn.]
    rachel
    Ik grijns vals. "kijk dat doe je bji mij" grinnik ik en ga hem harder kietelen terwijl ik de deken opzij sla


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik keek naar hem op en lachte. "Je weet maar nooit..Ik kan soms een vreselijke bitch zijn."
    Nu stond ik ook op en zette mijn handen lachend in mijn heupen.
    "Vraag maar aan Rachel, zij weet er alles van."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik hou van bitchy' grijns ik.
    Ik leun tegen een muur, en grijns..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik opende mijn ogen slaperig. In de kamer was het vrij donker, maar je kon nog wel iemand zien. Ik voel dat iemand naast me lig en zie dat Kurt het is. Ik kreun zachtjes en sloeg mijn armen om hem heen en druk hem stevig tegen me aan. Ik zou morgen wel met hem praten over het mobiel-incendentje, nu niet. 'Kurt, hoe was het met Santana?' vraag ik vermoeid.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik lachte omdat ik er niet tegen kon, maar liet haar even haar gang gaan. Ik kon haar gemakkelijk aan, maar ik wilde dat zei ook een keer blij was. Ik zat natuurlijk in het Football team dus dat is veel zwaarder, daarom zou ik mijn kleine vriendin ook wel aan kunnen. Uiteindelijk pakte ik in een snelle beweging haar armen vast en trok haar naar me toe een drukte een kus op haar lippen.

    Kurt

    'Blaine,' zei ik zacht maar verrast. 'Ik wilde je niet wakker maken, omdat ik wist hoe moe je was.' zei ik zacht waarna ik zuchtte toen ik aan Santana dacht. 'Ze heeft nog maar 15% overlevingskans, Blaine..' zei ik met een trillende stem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Moet ik dat als een compliment opvatten?" Grijnsde ik en hield mijn hoofd een tikkeltje schuin.
    Ik kruiste mijn armen en trok uitdagend een wenkbrauw op.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik grinnik wanneer hij me met een beweging optild en kust.
    Ik kus hem terug "geheheh dat was even leuk zeg"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Inderdaad' grinnik ik.
    Ik sla mijn armen over elkaar..


    El Diablo.