• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Soms?" Herhaalde ik lachend. "Ben je daar zeker van?"
    Ik liet mijn glas even tussen mijn vingers draaien en keek ernaar wanneer de inhoud ervan rond tolde in het glas.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Denk het' grinnik ik.
    Ik zak wat onderuit, en zet het glas neer..


    El Diablo.

    Quinn

    Een kleine zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik me uit rekte als een kleine kat.
    "Weet je, je lijkt echt niet op Sebastian," Zei ik en en stopte met het glas tussen mijn vingers te draaien.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Dat hoor ik wel vaker' mompel ik.
    Ik zak nog wat verder onderuit..


    El Diablo.

    Quinn

    Voor een tweede keer sloot ik ontspannen mijn ogen en liet mijn hoofd achteruit zakken, maar voor ik het wist glipte het glas tussen mijn vingers waardoor mijn short helemaal onder hing met drank.
    "Verdorie," Mompelde ik, maar was te lui om het op te kuisen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Slim' mompel ik.
    Ik kijk haar aan, en lach een beetje..


    El Diablo.

    Quinn

    "Weet ik toch," Grinnikte ik en stond uiteindelijk op om het in de keuken af te gaan wassen. "Oh, dit spul plakt echt vreselijk hard."
    Behendig sprong ik op het aanrecht en stak een punt van een keukenhanddoek onder de kraan zodat ik rustig de alcohol van mijn shortje kon vegen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Hello! Ik ga jullie gezellig joinen met Rory & mijn eigen zelf verzonnen perso. (nerd)
    Zou ik een kleine samenvattig mogen van wat ik allemaal moet weten & waar iedereen is?)


    Music is my life

    [Euhm, Sebastian en Santana in het ziekenhuis.. Damen en Quinn bij Quinn thuis.. Finn en Rachel volgens mij bij Rachel thuis? Blaine en Kurt volgens mij bij Blaine thuis.. De rest gewoon thuis. Er zijn veel ongelukken geweest, en daardoor ligt Santana in coma in het ziekenhuis.. 15% overlevingskans.. Ehm, Rachel is zwanger en heeft erge ruzie met Blaine en Kurt.. ]


    El Diablo.

    (Thank you! Ik spring wel in als school begint.
    Lijkt me het best :'D)


    Music is my life

    [Okee]


    El Diablo.

    [Kurt is nog in het ziekenhuis bij Sebastian ^^]

    Finn

    Ik opende mijn ogen en ik zag dat Rachel al weg was. Een vermoeide zucht verliet mijn mond, en ik draaide me om en viel alweer snel in slaap..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (@Paintball: Wat ga je eigenlijk doen met Kurt, laat je hem nog daar blijven of komt hij naar Blaine? ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik laat hem wel naar Blaine toe komen, denk ik. Haha, hij is wel steeds aan het heen en weer aan het gaan XD]

    Kurt

    Ik begon het koud te krijgen in het ziekenhuis en keek Sebastian aan. 'Is er nog iets wat ik kan doen voor je? Want anders ga ik terug naar Blaine toe. We kunnen denk ik toch niet zoveel doen.' zei ik waarna ik in mijn handen begon te wrijven om het iets warmer te krijgen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik blijf even om het hoekje staan als hij wakker word. Zacht grinnik ik als hij even rondkijkt om vervolgens verder te gaan slapen. "slaap kop wakker worden" roep ik blij. Ik zette het ontbijt op mijn bureau en begon hem wakker te kietelen als wraak.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan