• Catching Fire



    Als het goed is, komt het tweede deel van de Hunger Games ook uit. Dit is het discussie topic ;)

    Hierboven zie je een fanmade trailer van Catching Fire. Ik vind m persoonlijk érg goed. Kijk hem niet als je het tweede boek niet gelezen hebt of geen spoilers van de film wilt zien. Desondanks is het wel een aanrader om te bekijken: het is erg goed in elkaar gezet ;)



    Edit; het insluiten op verzoek is uitgeschakeld, ontdekte ik. Toch MOET je het filmpje echt zien: Klik!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 15:23 ]

    Hij is inderdaad heel goed. (:

    Okee, ik moet dus echt mijn best doen om niet meer in dit topic te komen tot ik het boek uit heb.


    The odds are néver in our favor.

    Het is inderdaad een hele goede trailer, ik schrok me rot toen die aap in beeld kwam.


    Take risks and conquer your fears.

    Cadentium schreef:
    Okee, ik moet dus echt mijn best doen om niet meer in dit topic te komen tot ik het boek uit heb.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cadentium schreef:
    Okee, ik moet dus echt mijn best doen om niet meer in dit topic te komen tot ik het boek uit heb.


    Haha :P hoeveel pagina's moet je nog? Ik heb ze alle 3 toen in 3 weken uitgelezen ofzo x'D ze lezen erg vlot door.

    Oh, hij zal er wel komen. Dat is zeker. Goede trailer.
    Heh, ja. Nu heb ik zin het opnieuw te lezen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neenie schreef:
    Hij is inderdaad heel goed. (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hij kwam toch uit in November 2013 ofzo?
    Dat hoorde/las ik ergens.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 15:34 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    dit is de beste fan trailer dat ik ooit gezien heb.
    nu kan ik definitief niet meer wachten tot die film uitkomt. :(


    -

    SmileLullaby schreef:
    dit is de beste fan trailer dat ik ooit gezien heb.
    nu kan ik definitief niet meer wachten tot die film uitkomt. :(


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Oeh, ik ben benieuwd! Diehard hunger games fan (dance)

    Neenie schreef:
    Hij is inderdaad heel goed. (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aragog schreef:
    Hij kwam toch uit in November 2013 ofzo?
    Dat hoorde/las ik ergens.


    Ja zoiets heb ik ook gehoord indd :O maar ik weet het niet zeker! Ik weet alleen dat ze de 2e film sws gaan maken, haha.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ja zoiets heb ik ook gehoord indd :O maar ik weet het niet zeker! Ik weet alleen dat ze de 2e film sws gaan maken, haha.

    Ik las ergens dat ze eind deze zomer beginnen met filmen en dat hij in november 2013 uitkomt (:.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    (...)
    Ik las ergens dat ze eind deze zomer beginnen met filmen en dat hij in november 2013 uitkomt (:.


    WHUT. Dat duurt nog 100 jaar..