• Naar aanleiding van dit topic is er nu een topic waar je herinneringen kan ophalen aan 'Het Huis Anubis', filmpjes/foto's kan plaatsen of gewoon lekker kletsen.

    Het Huis Anubis'ers
    -Melissa~Scientia
    -Lieke~Limerry
    -Ellen~Sagitta
    -Lisanne~Peacekeeper
    -Marthe~Dormouse
    -Precious~Avatar

    Liedje van de week


    Aflevering van de dag



    Gif/foto van de week

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 23:12 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha opnemen hè. Alhoewel de spanning er bij mij dan vanaf zou zijn, want m'n broer zou alles verklappen. Bij mij gaat het denk ik de 1ste aflevring zijn die ik live en volledig kijk.

    En o ja, heb ergens eens gelezen dat je aan boogschieten doet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    *Gaat aardrijkskunde doen*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha, mijn mama zou het ook wel al verklappen.
    En veel plezier met aardrijkskunde! :p


    Let the Night embrace you

    Aardrijkskunde is gedaan, nog 9 vakken te gaan. Nu kies ik voor... godsdienst.

    Welke richting doe je op school?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Humane wetenschappen, jij?


    Let the Night embrace you

    Grieks-Latijn 3de jaar.
    En als alles goed gaat volgende jaar hetzelfde in de 4de (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vast wel! (:
    Ik heb mijn a-attest, dus ik ga volgend jaar naar 5 Humane wetenschappen! (banana)

    Alleen weet ik vanavond pas of ik waarschuwingen heb. Waarschijnlijk wel voor wiskunde. ^^


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Vast wel! (:
    Ik heb mijn a-attest, dus ik ga volgend jaar naar 5 Humane wetenschappen! (banana)

    Alleen weet ik vanavond pas of ik waarschuwingen heb. Waarschijnlijk wel voor wiskunde. ^^


    Hoop het.
    En hoop het niet voor jou. Proficiat =)
    Ik weet alles morgen pas. Het enige wat ik wil weten is m'n totaal procent, of het nog in de 90% is of niet. Dan zou ik tot in het derde altijd in de 90 hebben gehaald.

    Wiskunde is bij mij juist het vak waar ik normaal de rest mee optrek. Ik vrees voor Latijn, Frans -ben ik al gewoon- en Engels.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ooh, mijn talen zitten juist beter dan mijn wiskunde en wetenschapsvakken. (:
    Ik heb altijd in de 70 gehad, maar ik vrees dat het nu rond de eind 60 zal zijn. Dit jaar was echt moeilijk, vond ik. Met de hakken over de sloot. :x


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Ooh, mijn talen zitten juist beter dan mijn wiskunde en wetenschapsvakken. (:
    Ik heb altijd in de 70 gehad, maar ik vrees dat het nu rond de eind 60 zal zijn. Dit jaar was echt moeilijk, vond ik. Met de hakken over de sloot. :x


    Bij mij viel het nog mee, alleen tijdens de examens heb ik het nog nooit zo druk gehad. En wat raar is is dat ik een talenrichting doe, maar mijn talen m'n punten net naar beneden halen. Behalve Grieks en NL dan. Ik heb gewoon meer aanleg voor wiskunde, door m'n pa.

    Waar woon je ergens in ons Belgenlandje als ik dat mag vragen?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmja, dan zijn je talen toch niet überslecht of wel? (:
    Zo regio Klein-Brabant, ten zuiden van de provincie Antwerpen. Ken je dat?
    En jij? :3


    Let the Night embrace you

    Helemaal onderaan Oost-Vlaanderen, met de grens van Henegouwen. Geraardsbergen dus ^^

    En nee, ze vallen nog best mee. Voor Frans had ik met Pasen 80%, voor Engels 88% (maar dit ging nu gewoon slechter) en voor Latijn 77% (wou ik nu ophalen, maar is denk ik niet gelukt)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wow, dat is echt nog goed. *dies* :p

    - ik ga even in bad, dus tot later! -


    Let the Night embrace you

    Vinden de meeste ook. Maar moet je ons klasgemiddelde eens zien. Je valt achterover XD

    Tot later (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol, daar heb ik ooit dus die film van gezien xp Ik had heel veel nachtmerries daarna trololo. -ik zat nog in groep 7, kay?-
    Zet me er maar bij XD


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.