• Naar aanleiding van dit topic is er nu een topic waar je herinneringen kan ophalen aan 'Het Huis Anubis', filmpjes/foto's kan plaatsen of gewoon lekker kletsen.

    Het Huis Anubis'ers
    -Melissa~Scientia
    -Lieke~Limerry
    -Ellen~Sagitta
    -Lisanne~Peacekeeper
    -Marthe~Dormouse
    -Precious~Avatar

    Liedje van de week


    Aflevering van de dag



    Gif/foto van de week

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 23:12 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ^ Ja, dat kreeg ik er ook bij. :'D
    Vind het nu zelfs nog leuk om eens te kijken. :3


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    ^ Ja, dat kreeg ik er ook bij. :'D
    Vind het nu zelfs nog leuk om eens te kijken. :3


    Ik ook. Ga denk ik elke dag een aflevering kijken -is toch geen probleem, de herhalingen zijn nog dagelijks op TV. En de liedjes draaide ik vanmorgen en gisteren ook weer plat.

    Wel van de oude cast, de nieuwe vond ik slecht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Idd, alleen de oude cast. Van de nieuwe cast heb ik enkel seizoen 1 gezien, maar dan gestopt. Ik vond het niet zo leuk als de oude. :/


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Idd, alleen de oude cast. Van de nieuwe cast heb ik enkel seizoen 1 gezien, maar dan gestopt. Ik vond het niet zo leuk als de oude. :/


    Van de oude heb ik elke aflevering minstens 3 keer gezien, maar de nieuwe boeide me niet. Ze namen ook gewoon de liedjes over en zo. En ik werd er langzaam aan te oud voor, vond ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ^ Ja inderdaad. Anubis is voor mij echt op een geweldige leeftijd begonnen. ^^
    (ik was 11/12)


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    ^ Ja inderdaad. Anubis is voor mij echt op een geweldige leeftijd begonnen. ^^
    (ik was 11/12)


    Ach ik ken mensen -van 15- die nog naar 'De Elfenheuvel' kijken. Wss ken je dat niet, want ik veronderstel dat je Nederlands bent? Maar mss zenden ze dat daar ook uit. Geen idee, maar ik vind het persoonlijk kinderachtiger dan Anubis. Dat gaat ten minste niet over elfen. ^^

    Ik begon denk ik met kijken rond m'n 7/8ste.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ^ Nee, ik ben ook van België. ^^
    De Elfenheuvel lijkt me eigenlijk ook wel echt leuk. Maar ik voel me er best inderdaad wel een beetje oud voor. Ik ben ondertussen 17 en ik zou het nog wel laten op staan moest ik zappen, maar echt volgen zoals Anubis doe ik met geen enkel programma nog. :p


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    ^ Nee, ik ben ook van België. ^^
    De Elfenheuvel lijkt me eigenlijk ook wel echt leuk. Maar ik voel me er best inderdaad wel een beetje oud voor. Ik ben ondertussen 17 en ik zou het nog wel laten op staan moest ik zappen, maar echt volgen zoals Anubis doe ik met geen enkel programma nog. :p


    Yay een Belg. Ik volg ook bijna niets meer. Behalve 'Familie', maar dat komt omdat m'n ma die kijkt. En zelfs die mis ik de helft van de tijd doordat ik ben gaan zwemmen of op Q zit ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ^ Ja mijn mama kijkt familie ook. :'D
    Dan volg ik ook wel half mee van achter mijn laptop, maar meestal is Q veel leuker. :3


    Let the Night embrace you

    Haha kunnen we daarover gaan kletsen. x)
    Als 'familie' op TV is, zit ik meestal nog boven. Doe ik alsof ik leer/hw maak, terwijl ik eigenlijk gewoon op Q zit. Maar Q is gewoon te verslavend.



    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Idd, quizlet is echt heel erg verslavend. :'D
    Maar Anubis kwam daar wel altijd boven. Gelukkig was dat maar een kwartiertje per dag. :3


    Let the Night embrace you

    Ik kende Q dan nog niet eens. Zit er pas vanaf februari dit jaar op.
    Is de seizoensfinale van familie trouwens morgen?

    Sorry voor het late reageren, maar zit op verschillende off-topics gesprekken te houden, te schrijven en m'n werkboeken voor school aan het bundelen. Natuurlijk moet ik ze weer binnenbrengen hoor. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha, geeft niet. Mijn boeken zijn alweer binnen sinds eergisteren. ^^
    En ik heb geen idee. Zou best kunnen. :3


    Let the Night embrace you

    Mijn handboeken ook, maar domme ik heb me, omdat niemand anders wou -buiten 2 andere naïeve lln.- ook maar opgegeven voor werkboeken. Doe ik dus nooit meer, volgende keer zeg ik wel dat ik met de fiets kom. Probleem opgelost.

    Ik denk het. Mieke gaat gekidnapt worden door een of andere Glenn -die situatie met Niko volg ik al niet meer-, Caroline gaar Marie-Rose (proberen) wurgen, en dan ging er denk ik nog iets gebeuren, maar dat ben ik vergeten. Dit vertelde m'n broer toch.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 14:22 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oeeeh, spannend!
    En oh nee, ik kan niet kijken. Ik ga boogschieten als dat programma bezig is. :p


    Let the Night embrace you