• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136283

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik hoor Isabella roepen en spring gelijk op. Ik ren keihard weg totdat ik ineens weer op ons open veld ben. Ik ren snel naar mijn tent die ik gauw openruk en erin ga. Ik doe hem weer heel gauw dicht en pak mijn i-pod en doe mijn oortjes in. Ik zet mijn muziek keihard en kijk wat doelloos voor me uit.

    Jayson
    Ik geef haar even een kus en ik knik. 'Dat iwst ik al'mompel ik en sla mijn handen om haar middel. 'Wat een gezeik allemaal'mompel ik.

    Ian

    Ik zucht en loop terug naar de tenten. Ik loop naar mijn tent en zie Danny zijn koffer er voor staan. 'Danny.' Ik loop naar zijn tent en open die. Verbaasd kijk ik naar Austin. 'Waar is Isabella?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Jay, ik word straks echt gehaat door de rest, ik had jullie nooit mogen vertellen dat ik het met austin heb gedaan, we zouden het geheim houden, maar ik vind dat isabella en jij dat gewoon moesten weten, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan'

    Isabella

    Ik kijk om me heen. Het was hier best donker. Ik ril en voel dat de tranen weer over mijn wangen beginnen te stromen. Ik kijk om me heen. Waar was het strand eigenlijk? Ik kijk weer om me heen en besefte me dat ik mijn hele oriëntatie kwijt was. Ik laat me snikkend tegen de boom aanvallen en voel hoe mijn schouders schokken. 'Waarom ben ik erover begonnen? Waarom ben ik zo dom? Waarom raak ik altijd iedereen kwijt!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik loop naar Ian en pak hem bij zijn arm.
    "Waar was je? En, moeten de spullen van Jayson en Jasmine niet uit de tent?" Vraag ik en kijk naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Houd even je kop! Ik ben in gesprek met Austin! Isabella is weg. Kan je ons even met rust laten?' ik kijk naar Austin. 'Waar is Isabella?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik schrok van Ian zijn reactie en dijnste achteruit.
    "Isabella weg? Waarheen?" Vraag ik.
    Hopelijk was het niet te veel gevraaagd.
    Ik kij naar Ian, waarom reageerde hij zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Geloof me,ze haten je niet. Jij kan er ook niks aandoen'zeg ik tegen haar en geef er even een kus. 'Het is niet alleen jou schuld dat jullie het gedaan hebben...'

    jasmine

    'Nee dat is misschien niet mijn schuld, maar het is wel mijn schuld dat ik het vertelt heb, als ik niks verteld had was dit niet gebeurd, maar ik moest het gewoon vertellen, dat vond ik ook het eerlijkst tegenover jou, zou jij het leuk vinden als ik voor jou zou verbergen dat ik het met austin had gedaan' ik kijk hem aan en krijg tranen in mijn ogen, wat voor problemen ik ook maak hij is altijd zo lief voor mij.

    Ian

    'Ja dat weet ik dus niet, dat vraag ik dus aan Austin!' Ik kijk Austin aan en dan naar Danny. 'Kan je ons even alleen laten?' ik kijk Austin strak aan. Ik maakte me echt zorgen om Isabella.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik trek één oortje uit en kijk boos naar Ian. 'Wat?'vraag ik bot. Ik had door mijn muziek niet gehoord wat hij zei,maar het boeide me ook niet. Ik wou gewoon even alleen zijn. 'je stuurt Danny wel weg'zeg ik dat was het enige wat ik wel gehoord had. 'Maar ik wil dat jij zelf weggaat'zeg ik en doe mijn oortje weer in.

    Jayson
    'Ze heeft het recht het te weten. En ik bedoel het is toch niet zo geweest dat Austin en zij een relatie hadden? Dus je hebt eigenlijk helemaal niks verkeerds gedaan'zeg ik en veeg haar tranen even weg.

    Ian

    Ik trek zijn oortjes uit zijn oren en duw hem achterover. 'Waar is Isabella, want jij weet niet wat er allemaal gebeurd is,' Sis ik. 'Ik weet niet wat er is gebeurd, maar alles dat er is gebeurd is mijn fout.' ik kijk hem doordringend aan en zucht. Ik laat hem los. 'Waar is ze?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk van Ian naar Austin en terug.
    "Goed, dan ga ik wel!" Zeg ik bot tegen Ian en loop met opgeheven hoofd weg.
    Wat is dat toch?!
    Ik loop een stukje door het bos heen en zie in de verte iemand tegen een boom zitten. "Isa?" Vraag ik en sprint op haar af. Ze huilt. Ik ga naast naar zitten en sla een arm om haar heen.
    "Wat is er?" Vraag ik dan op een zachte toon, ik trek haar iets tegen me aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.