• Hebben jullie dat ook dat je op HEEL veel story's een abo hebt genomen, en als je dan een bericht krijgt van dat er een nieuw hoofdstuk is, dat je gewoon niet meer weet waarover het gaat??
    xx

    o ja!! dat had ik vroeger.
    Maar het is bijna een verslaving om abo`s te nemen. dus veranderde ik het dat ik geen mail krijgt, lekker handig nu.


    -

    Nee, ik neem alleen een abo op de best geschreven verhalen. Dat klinkt echt sneu, maar ik houd er niet van als mensen teveel 'ik' gebruiken en allemaal andere random dingen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Daar heb ik ook vaak last van ja >.<


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Vroeger wel, nu niet meer.
    Ik merk dat ik anders het verhaal niet meer kan volgen, omdat ik anders zoveel verhaallijnen door elkaar volg :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik volg eigenlijk nauwelijks nog stories op Q. Ik lees de laatste tijd vooral dingen die hier niet echt te vinden zijn en dan zoek ik altijd dingen die al zijn afgelopen of oneshots, waardoor ik in één keer door kan lezen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb nu vooral een overvolle abbolijst met verhalen waar al tijden niet aan is geschreven. Die verwijder ik op gegeven moment, aangezien ik dan toch niet meer weet waar het precies over ging..
    (en ik niet echt meer denk dat ze nieuwe hoofdstukjes gaan zetten ofzo!)


    It's never gonna happen, Guys.

    Nee, want ik kijk nooit in mijn mail xp.
    Maar ik heb teveel abo's en dan moet ik af en toe wel eens goed nadenken waar het nou weer over ging...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Been there, done that (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja dat heb ik ook, maar ik bekijk het vorige hoofdstuk dan nog eens even en dan weet ik het wel weer. (:
    Mijn probleem is eerder dat ik echt veel abo's heb, maar dat er weinig geactiveerd word. ><


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Of geen zin hebt? YES.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, maar dat doe ik bewust. Ik krijg sowieso geen meldingen, ik neem abo's voor het overzicht dat je alles bij 'Mijn Abo's' hebt staan. Hoewel, ik heb er nu rond de vijfhonderd, dus binnenkort moet ik het maar eens gaan uitmesten...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik had dat vroeger al als ik op 10 story's een abo had ofzo. Nu lees ik niet zoveel story's meer en meestal neem ik dan gewoon een bladwijzer :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.