• Ik en mijn beste vriendin gaan deze vakantie naar veel feestjes, van vrienden.
    We zijn beide 13.
    En we zijn beide rond de 1.65
    Maar nu vraag ik me af of het raar is als wij hakken dragen?

El Diablo.

Licht eraan hoe je schoenen eruit zien, hoe de hakken eruitzien en hoe hoog ze zijn natuurlijk (:

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Het feit dat je je dat afvraagt vertelt mij dat je iniedergeval erover nadenkt met een gezond verstand, dus laat ik de beslissing aan jou over :Y)

I'll lick the poison from right off your kiss

Nope ik ben 1,70 14 en ik draag dagelijks hakken

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Sleipnir schreef:
    Ik vind dat maar niks voor 13 jarigen imo. Maarja, het is jouw stijl, dus...

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Frodo schreef:
    Als jij je er goed bij voelt, wat maakt het dan uit? (;

nee, ik liep al rond op laarzen met hakken vanaf mijn 11de/12de. Zolang je er maar niet ordinair bij gaat lopen, is er niks mis mee.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

ik vind persoonlijk van wel, komt mede door m'n omgeving denk ik. :')

If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

Beverly schreef:
    Nee. Draag wat je wil en waar je je goed bij voelt. :Y)

^^

-

Tegenwoordig is het normaal dat dertien jarige hakken dragen.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Zelf ben ik geen fan van 13 jarige met hakken, maar wie ben ik om daar over te oordelen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik combineer het denk ik gewoon met een skinny jeans en een topje..

El Diablo.

Als je wat leuks aandoet, waarom niet?
    Ik loop niet op hakken , omdat ik een ramp ben en mijn enkel snel dubbelklapt....Al zou het wel handig zijn met mijn lengte -1,62m-

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

PUKKELxDING schreef:
    Tuurlijk niet :P tegenwoordig is het heel normaal om op die leeftijd al hakken te dragen hoor

Shit happens but pee happens a lot more.

Do what you want, oh, oh, come on!
    Nee, als jij je er maar goed op voelt en er lekker op loopt? Wel goed combineren dan he.

Food.

Ach joh, gewoon doen. Ikzelf draag nooit hakken (ik ben ook dertien, maar 1.80 m lang dus dan ben ik al helemaal een reus :'D) maar ik heb wel vaak gehoord dat het inderdaad handig is om gewone gympen ook mee te nemen naar een feestje. Van hakken ga je na een tijdje meestal last hebben doordat je voet een lange tijd in een onnatuurlijke stand moet staan, en dat zou je feest dan een beetje verpesten denk ik.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.