• Titel;Our contract said; No dating with collega's. FUCK THAT CONTRACT! [TH]

    Ik heb een idee! En dit is hem;
    Er werkt een meisje bij Universal music en daar komt ze in aanraking met TH. Uiteindelijk word ze verliefd en gebeuren er allemaal leuke dingen op het werk! Alleen is de baas van Universal music wel haar Oom en houd ze goed in de gaten! Dus het word spannend =D
    Leuk idee?!

    Er is wel 1 voorwaarde, degene die een rol krijgen moeten de serie ook gaan maken, als ik door heb dat je dat neit meer doet kan ik je rol aan iemand anders geven die het wel leuk vind! =D

    Nou nu de rollen;
    - Hoofdrol = HoneyPoepx3
    - Baas Universal music (Oom van het meisje)
    - Jaloerze huppelkut = BiLlPRinCeSs
    - Vriendin van het meisje = xMUSICSONG
    - De oversekste collega van het meisje = Freedent

    Om in te vulen;
    Rol die je wilt;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk (geen foto);
    Karakter;
    Iets over jezelf;
    Titel;


    Tears are crashing out of my eyes

    Rol die je wilt; Hoofdrol
    Naam; Annoeska
    Leeftijd; 17

    Uiterlijk (geen foto); Haarkleur : Blond, 1,73m , niet dik niet dun , en redelijk lang haar, (scene/emo style) Blauwe ogen, snakebite ,

    Karakter; Bitchy, lief , haar eigen willetje,betrouwbaar, koppig

    Iets over jezelf

    Hiiii poepies

    ik ben annoeska en 18 jaar,
    Ik werk bij Universal music , jaah das daar gwn keileuk !
    ik luistr gwn 24/24 naar muziek, jaah zonder dat hebk geen leven losers, mijn vrienden zijn mijn alles zonder hun kan ik gewoon niet ik kan altijd terecht bij hun.
    ik doe aan streetdance en skaten.
    streetdance doe ik al van mijn 6de en skaten ook van mijn 6de ik moet zeggen dat ik die 2 dingen toch wel goed kan *stoef stoef*
    ik ben shopverslaafd, ga iedere zaterdag toch wel weer andere dingen kopen, : is verslaafd aan skinnys, lollypops, hello kitty, cupcakes,... and a lot more (ofs), jaah ik heb Scene/emo style maar kan me geen bom sgelen wat jullie denken, so byee byee

    Hope you like it (H)(K)
    ow ik ga u toevoegen als vriend ? da ik weet wanneer er een nieuw deel is !


    Gilles (ll)

    Rol die je wilt; Hoofdrol

    Naam; Tayden

    Leeftijd; 17

    Uiterlijk (geen foto); Zwarte haren en fel groene ogen, ze heeft een moedervlekje op haar wenkbrauw wat ze cool vind.

    Karakter; Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Fel&Bitchy -> Tegen mensen die ze niet kent, Vol vertrouwen, Melig, Vol medelijden

    Iets over jezelf;

    Heeey Liefords ~333

    Ik ben Tayden en 17 jaar geleden op deze aardbol gesmurft. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persontja die niet op haar mondje is gevallen, dus kom maar op x3. Maar ook heel erg lief kan zijn :3. Ik heb een obsessie aan Bubbelgum en aan RedBull. Zonder dat spul kan ik niet leven :3. Dus pak het niet af please x3. Ik heb dan wel weer een hekel aan : Als ik geen bubbelgum&RedBull meer heb, Arro', Levende Barbie poppen, en onhumoristische mensen!
    Verder boeit mijn leven niet echt.

    Bubaaaay ~333


    Take My Hand Take A Breath ...

    Mag ik hoofdrol?
    Naam;Yeal
    Leeftijd;16
    Uiterlijk (geen foto);blondhaar,blauwe ogen,slank, lippiercing,eigen style,draagt graag haar sieraden
    Karakter;lief,koppig,betrouwbaar,altijd eerlijk,snel boos
    Iets over jezelf;Hi Sweebies <3 Ik ben een meisje die 16 jaartjes geleden geboren is en de naam Yeal heeft gekregen =] Mijn lief tallige ouders zijn gescheiden en ik woon bij me moeder. Beter want ik heb haat aan mijn vader ¬¬ Euhmm tja,ik ben nogal slecht in dit soort dingen dus ga ik maar onzin brabbel. Ik dans al sinds me 10e,ja eigenlijk een beetje streetdance/hiphop maar dat boeit je vast niet zoveel. Ik ga graag naar concerten en ben verslaafd aan shoppen <3 Vandaar dat ik ook nooit geld heb en dat sucked >< Ook verander ik graag van kleur haar en is het de ene x blond en de andere x zwart en dan zit er weer een kleurtje in en zo kan ik uren door gaan ;] Waar ik niet zonder kan is muziek en liefde <3 Iedereen heeft die 2 dingen nodig ! Maar ik moet gaan. Byee

    Ike Ike,, mag ike Jaloerze huppelkut [A]


    Dunno ><

    Dankje zo veel dat ik de hoofdrol heb lieve schat :D!

    En ik maak zeker de serie ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ike Ike,, mag ike Jaloerze huppelkut [A]

    Sure als je ff je info invult :P


    Tears are crashing out of my eyes

    mag ik dan vriendin meisje worden (á)
    x

    Dankje zo veel dat ik de hoofdrol heb lieve schat :D!

    En ik maak zeker de serie ^^

    Scahtje, zou je er ff een makkelijkere naam van kunnen maken x'D ??


    Tears are crashing out of my eyes

    Mensen niet vragen! Maar invullen! :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Mensen niet vragen! Maar invullen! :P

    heb ik al ;]

    Mensen niet vragen! Maar invullen! :P

    ik heb gevraagd voor hoofdrol en heb die niet
    mag ik dan iets andrs ? vriendin meisje ofs?


    Gilles (ll)

    (...)
    ik heb gevraagd voor hoofdrol en heb die niet
    mag ik dan iets andrs ? vriendin meisje ofs?

    Net te laat x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Rol die je wilt;
    Jaloerze huppelkut
    Naam;
    Elle
    Leeftijd;
    18
    Uiterlijk (geen foto);
    Blond lang golfent haar,, Met groene Pluk in ponnie,, zelfde groene kleur als me oogjes, die mooi omlijnt zijn met Make-up. Draagt meestal roze met wit,, korte topjes en minnie rokjes
    Karakter;
    Eigenwijs,, moet altijd haar zin hebben, snel op haar teentjes getrapt,,
    Iets over jezelf;
    Hoii! ik ben Elle,, en Huppel al zoon 18 jaartjes overr deze te kleine aarbol heen,, Ja hallo,, ik ben onderhand overal al geweest! dus tja,, de welrdel is maar klein,, en vierkant,, of was hij nou rond,, Ag wat boeit het,, het intreseert me tog niet! Wat me daar in tegen wel intreseert, is me sgoenen Colecie! Hij is heel groot, en mooi! Will je hem zien?! Maar heb nu geen tijd voor dat,, want ik moet me kleertjes zo ook nog op kleur leggen,, ja mijn Papie is nog al rijk,, Dus ik heb heel veel kleren,, Meestal doet me Kamer meisje dat voor me,, me kleertjes op kleur legen,, en rokjes bij rokjes, Topjes bij topjes,, maar die is ziek, dus ik moet het zelf doen van me Papie. Ik krijg egt alles van me Papie,, wat ik maar wil! Dus ik snap ook niet hoezo,, hij dan niet iemand anders stuurt voor me kleertjes,, want ik moet zo naar de stad,, met me Sgattjes! Ja,, weer nieuwe Kleertjes kopen! In mijn Fafo Winkeltje,, staat nu egt een Bitch agter de Kassa,, ik mag haar egt niet,, oke,, ik mag al snel mensjes niet,, ik bedoel,, ze moeten alles doen wat ik will,, enzo niet,, dan bel ik mijn Papie!! O,, oepsie,, mijn Honnies zijn er,, dus moet gaan
    Bye Xxx


    Dunno ><

    Yesh ik heb de rol =D
    Dankje <3
    x

    Okay, ik moet de rol van de Baas nog hebben, wie wil er ff een jongen spelen x'D!?


    Tears are crashing out of my eyes