• Mijn moeder en ik zijn net naar de tweedehands winkel geweest en hebben zes boeken gekocht voor 10 euro. :9~ Ik ben al goed op weg naar mijn eigen, kleine privé bibliotheek haha. Ik zal wel eens tellen hoeveel ik er ondertussen heb.
    Eh, ik heb de volgende boeken gekocht:

    - Schindlers lijst - Thomas Keneally
    (bekend van de film Schindlers list, waargebeurd verhaal)
    - Over een zee van ijs - William Sarabande (Deel 1 van de kinderen van de dageraad, heb ik trouwens al tot deel 6 gelezen haha.)
    - Het land Prozak, jong en depressief - Elizabeth Wurtzel (waargebeurd)
    - Een hart van steen - Renate Dorrenstein
    - Drakevleugel - Weis & Hickman (Deel 1 van de Poort des Doods)
    - Ik was niemand - Dave Pelzer

    Hebben jullie nog boeken gekocht of kennen jullie deze boeken?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:52 ]


    Your make-up is terrible

    Nein en nein. Ik lees heel weinig :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Laatst Mijn verloren dochter van Kristin Hannah en Niemand vertellen van Harlan Coben gekocht. Die twee heb ik inmiddels alweer uit, helaas :(


    Life is hard and then we die

    Schlinders list heb ik gezien en vond ik heel goed, maar verder ken ik geen van de boeken. Mijn examens zijn voorbij, dus ik mag van mezelf eindelijk weer gaan lezen en ben vandaag meteen naar de bib gegaan. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Square schreef:
    (...)

    Toch niet Fifty Shades of Grey? Ik heb het nooit gelezen, maar als ik Tumblr moet geloven is dat zo ongeveer het slechtste boek dat er bestaat. x'D

    Omfg, ik heb daar gisteren een pdf van gedownload en dat boek zit vol keiharde seks.
    Badly written too.