• Ik heb een hele lieve vriend: B. Hij begint steeds jaloerser te doen en controleert me ook vaak. Bijna heel de dag door. Hij vraagt elke dag: 'Wat doe je morgen?' Ik: 'Blablabla (iets wat ik die volgende dag doe). Hij:'Oke, en overmorgen?' Ik: 'Blabalablab(iets wat ik de volgende volgende dag doe). En ik weet, mijn agenda zit vol gestampt. Alleen voelt het nu gewoon rot hoe vaak hij me controleert. Binnenkort hebben we vakantie en we zijn verschillende weken weg. Ik ben bang dat hij me gaat controleren op vriendschappen met andere jongens.
    Wat moet ik doen?


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Misschien wil hij gewoon met je afspreken en is het niet zo bezitterig/jaloers bedoeld. Misschien gaat hij je wel missen in de vakantie en wil hij zo veel mogelijk tijd met je doorbrengen of zoiets. Zeg het anders tegen 'm.


    The odds are néver in our favor.

    Is het nu zo raar dat hij dat vraagt? Misschien is hij gewoon geïnteresseerd in jouw leven of wilt hij afspreken of zoiets? :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sjiriki schreef:
    Als je het zo druk hebt, kan t niet gewoon zijn dat ie ook es wat samen wil doen? (cat)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik denk dat hij graag wat vaker met je af wilt spreken... Als je dan een keer een middagje vrij hebt en je wilt met vriendinnen afspreken, doe dat dan niet maar ga met B afspreken. Zo kan je nog wat closer worden, zoals jij wilt.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien heeft hij gewoon niets om over te praten of misschien wil hij gewoon afspreken? Of misschien vraagt hij het omdat hij in je geïnteresseerd is?


    26 - 02 - '16

    Ik zou er met hem over praten.
    Ik vraag ook altijd aan mijn vriend tot hoe laat hij naar school moet, of wat hij bijvoorbeeld morgen allemaal gaat doen.. Ik doe het alleen niet om hem te controleren, vanuit mij is het interesse. Stiekem is het ook een beetje eigen belang, want ik wil het liefst iedere dag bij mijn vriend zijn en wanneer ik zijn schema ken, kan ik indien dit past, mijn dingen erop aanpassen, zodat ik met hem mee kan, of hij bij mij kan zijn (: . Ik heb dit ook met mijn vriend besproken, omdat ik ook het gevoel had dat hij het vervelend vond, als ik dit deed. Maar hij had niet het gevoel dat ik hem controleerde. Hij vraagt ook vaak naar mijn schema zeg maar. Dusja.
    Maar praat er met hem over (: !


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    hier een reactie van een jongen x)

    als ik zo iets naar mijn vriendin aan het doen ben is het gewoon puur omdat ik graag wil afspreken, zoals je als zegt, jij hebt het druk dus ik snap het wel. als hij specifiek vraagt over met wie je afsrpeekt enzo dan is het wat anders. en als je drukke agenda hebt moet je toch ook 1 of miss 2x in de week wat tijd voor hem inplannen??... als je dat probeert en hij vraagt niet meer na wat je elke dag doet is je problem solved ;)

    Je bent dertien. :')
    Lol.
    En ik ga met de rest mee, dit is geen jaloezie! Jullie zijn nog erg jong, waarschijnlijk wil hij gewoon wat vaker met je afspreken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Erover praten (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley