• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^

    Sarah - Blubbbersok - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner
    Melisje - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Ranietje - Ventus - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, Directioner
    Marthje - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender en Starkische Muts
    Neletje - Neelie - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts
    Lisetje - Proxime - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Liesje - Mannschaft - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Liekje - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner
    Nikkietje - BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner
    Maartje - Elizabetha - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Beaudientje - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander
    Tesje - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli, Nederlander, Directioner
    Soofje - Antebellum - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts
    Zenzy'tje - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jettetje - MoonLove13 - is 12 en wordt 13 op 3 augustus, Nederlander
    Annickje - PUKKELXDING - is 18 en wordt 19 op 4 oktober, Nederlander
    Joëllaatje - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberly'tje - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabellaatje - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sandraatje - Sandera - is 14 en wordt 15 op 6 augustus, Nederlander

    [center]*Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.




    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-21/07.
    Lisette:13/07 tot 18/07 + 21/07-10/08.
    Lieke: 22/07-05/08.
    Nikki: 05/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.
    Nele: 5/07-08/07 + 22/07-26/07.
    Joëlla: 21/07-5/08 ????
    Isabella: 22/06-26/06 + 18/07-14/08

    Speciale dagen:
    Maandag: Taal-dag
    Dinsdag: Anti-Avenger-dag
    Woensdag: Bork-dag.
    Donderdag: Kannibalisme-dag.
    Vrijdag: Random foto's/gifs plaatsen-dag.
    Zaterdag: Anti-One Direction-dag.


    • Topic Nummer 103 is geclaimd door Nikki.
    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, word je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna.
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.


    Baby's gemaakt door Sarah met http://www.morphthing.com.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:02 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    BritishCandy schreef:
    (...)
    Ja, beenham is lekker maar mn moeder maakt de laatste tijd niets anders klaar -.- dus het komt een beetje mn neus uit.
    En witlof is bah.


    I know how you feel. Ik leef soms een halve week op tomatensoep XD


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb topcoat ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Proxime schreef:
    Ik heb topcoat ^^

    Ik moet ook nieuwe topcoat! Potje is mog lang niet leeg maar het kwastje komt er niet meer bij -.-


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Proxime schreef:
    (...)

    I know how you feel. Ik leef soms een halve week op tomatensoep XD

    Ik ook.
    Toen zat mijn moeder in haar soepfase. Kookte ze steeds hele grote pannen met soep die we elke dag weer kregen omdat die pan opmoest.
    Tomaat, champignon, kip, groente...


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    BritishCandy schreef:
    (...)
    Ik ook.
    Toen zat mijn moeder in haar soepfase. Kookte ze steeds hele grote pannen met soep die we elke dag weer kregen omdat die pan opmoest.
    Tomaat, champignon, kip, groente...


    Haha ik herken het :'D
    Mijn vader's soep is -als hij het niet uit het pakt klaarmaakt- wel lekker. Maar niet als je het elke dag moet eten D:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    BritishCandy schreef:
    (...)
    Ik moet ook nieuwe topcoat! Potje is mog lang niet leeg maar het kwastje komt er niet meer bij -.-


    Oh, dat lijkt me vervelend ;O
    Ik had nog geen topcoat en ik ben er wel blij mee (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Bijna klaar


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dank voor vertellen van topic.

    Ik ga eten ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Dragneel schreef:
    Dank voor vertellen van topic.

    Not my fault D;


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haaaaaai


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Hello Mara
    En dag mensen die ons verlaten xd


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Info over The OV

    -Ze kunnen allemaal vliegen
    -Ze hebben allemaal een tatoeage die het teken OV vormt,als hun powers actief zijn gloeit de tatoeage als ze niet gebruikt worden is hij gewoon normaal en als ze verzwakt zijn gloeit hij zwak en donkerder
    -Ze hebben een trainings centrum(meer info vanonder)
    -Harry
    -Zijn zwaard is zo goed als onverwoestbaar het kan wel vuil worden,krassen krijgen en als er toch in het onwaarschijnlijke geval een stuk afgaat kan je het handvat opendraaien en dan zit er een supersterke lijm in.Het hoort samen met Louis' katana en Nialls horloge bij de strerkste OV wapens.
    -Zijn laserogen kunnen dingen smelten,dingen laten verdwijnen en dingen bevriezen,ze worden met gedachten bestuurd.
    -Zijn vuurhand werkt alleen aan zijn linkerhand,en kan bewogen worden dor simpel met je hand te bewegen.
    -Hij is de sterkste OV
    Louis
    -Hij heeft ninja powers
    -Zijn ninjasterren,hij heeft er een grote voorraad van,kan er goed mee werken en hij heeft er altijd 1-3 bij.
    -Zijn zwaardmesding is zijn enige niet ninja wapen en is in tegenstelling tot die van Harry te verwoesten en niet herstelbaar.
    -Zijn katana is vlijmscherp en heel sterk,het is niet onverwoestbaar maar er is veel kracht nodig om het kapot te maken(Harry's zwaard kan hem kapot maken).Hij hoort bij de sterkste OV wapens samen met Harry's zwaard en Niall's horloge.
    Niall
    -Zijn geweer is een krachtig en dodelijk wapen maar heeft veel nadelen zoals:Het is heel zwaar,het kan maar 5 kogels laden en het is moeilijk om mee te richten.
    -Zijn mes is een simpel maar effectief wapen,hij heeft het altijd bij omdat het werkt als een jacht mes,je kan het dus inklappen en in je zakken stoppen.
    -Zijn horloge is een multifunctioneel high-tech apparaat het heeft functies als:Video gesprekken,internet,radio en het kan een superkrachtig beschermend krachtveld rond Niall en de anderen brengen,geen van de wapens van Louis kan er tegen op en het kan ook Zayn's kogels afweren.De horloge hoort bij de sterkste OV wapens samen met Harry's zwaard en Louis' katana.
    -Hij de best verdedigende OV
    Zayn
    -Zijn rookpower,als hij het op je afvuurt kom je vast te zitten en val je uiteindelijk flauw van de hitte,Harry's zwaard je Louis' zwaard en katana kunnen door de rook heen 'snijden'
    -Zijn vuurpowers,Zayn heeft veel krachtigere vuur power dan Harry,hij kan het vuur met beide handen besturen en kan er bijna alle bekende vuur technieken mee uitvoeren.
    -Zijn geweer,het is een high-tech geweer met meerdere opties en meerdere kogels,het geweer kan laserstralen, ontploffende kogels,normale kogels,andere kogels en meer schieten.
    Liam
    -Hij neemt zijn wapens niet vaak mee,de reden hiervoor is onbekend.Hij komt hierdoor ook vaak met Zayn mee zodat hij beschermt is.
    -Meer info over Liam komt nog

    Het trainingscentrum
    Het trainings centrum ligt ondergronds en je kan er alleen naartoe met een verborgen lift.Het bevat een trainingskamer,een badkamer,een slaapkamer en een voorraadkamer zodat je er lang kan blijven.
    De trainingskaer bevat een schietbaan,een vlieg parkoer en de virtuele battlekoepel.Hier worden ook alle wapens opgeslagen.
    De virtuele battlekoepel
    Dit is een high-tech machine waarmee je oefenbattles kan houden zonder gewond te raken.
    Het werkt zo:eerst stap je de kamer binnen,daar staat een grote koepel en buiten de koepel staan 2 schermen.Eerst word je gescand,dan verschijnt een virtuele versie van jou in de koepel en doet elke beweging na die jij maakt.Aan de rnd is er een lade waar alle wapens in zitten.Als je wapen virtueel kapot of verzwaktis kan het niet meer gebruikt worden en met je het wegstoppen.Als er iets aan een van je lichaamsdelen is heeft een beweging ermee beperkt effect.


    Okedat is meer dan dat ik verwacht had


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Not my fault D;

    Dragneel schreef:
    (...)


    *kruipt in een hoekje*
    IK ZAL HET NOOIT MEER DOE-HOEN D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.