• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:10 ]

    Zoiets had een vriend van mij ook! Die was gezakt voor zijn examens, omdat zijn klad-blaadje van een samenvatting was nagekeken, in plaats van de goede versie. Toen heeft hij ook gewoon geklaagd en hebben ze het opnieuw besproken en is hij gewoon geslaagd.

    Oftewel; het is niet jouw fout, dus als jouw moeder naar school belt, moeten ze dat gewoon opnieuw bekijken. Het is hun fout, dus zij mogen het gaan oplossen. :'D

    Gewoon de school bellen en het komt wel goed;)
    Je gaat vast wel over naar het volgende jaar! Dat kan niet anders!


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat is echt naaien zeg. Ik hoop dat het goed komt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AAAAAAH! Ik ben hier om je te troosten Ellenpoepje!(no_chears)
    Dit is naaiend en kut, ik hoop dat het goed komt!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ben dus gebeld door school nadat ik zelf terug had gebeld en mijn mentor zei dat het wel klopte, en het was inderdaad een fout. Nu moet ik dus een lang verhaal mailen waarom alles dit jaar bij mij verkeerd ging, omdat ze nu mij gemist hebben met de rapport vergaderingen.

    Dat is kut, maar je moeder gaat erachter aan, dus er is nog hoop. Don't let your hair hang down and kick some ass!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AWH.
    DAT IS ZO AJFSILKJFSDX

    Hoop dat er niets aan de hand is voor je C:


    Pretty is just a pretty word.

    Timor schreef:
    Ik ben dus gebeld door school nadat ik zelf terug had gebeld en mijn mentor zei dat het wel klopte, en het was inderdaad een fout. Nu moet ik dus een lang verhaal mailen waarom alles dit jaar bij mij verkeerd ging, omdat ze nu mij gemist hebben met de rapport vergaderingen.


    Dus omdat zij de hele boel mij elkaar kloten en je niet konden bespreken moet jij jezelf maar ''vergaderen''? Wat een bull shit, maar goed: succes!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Timor schreef:
    Ik ben dus gebeld door school nadat ik zelf terug had gebeld en mijn mentor zei dat het wel klopte, en het was inderdaad een fout. Nu moet ik dus een lang verhaal mailen waarom alles dit jaar bij mij verkeerd ging, omdat ze nu mij gemist hebben met de rapport vergaderingen.

    Succes met het schrijven van die mail. Hopelijk ga je nu alsnog over!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Forks schreef:
    (...)

    Dus omdat zij de hele boel mij elkaar kloten en je niet konden bespreken moet jij jezelf maar ''vergaderen''? Wat een bull shit, maar goed: succes!


    Klopt, maar mijn hele school is gewoon vaag.

    Timor schreef:
    (...)

    Klopt, maar mijn hele school is gewoon vaag.


    Ja, dat merk ik, dat ze dat niet eens goed op een rijtje hebben. Klote zeg, succes met schrijven! ;O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife