• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:12 ]

    Ach, kuddegedrag..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    haha, dat haar ding heb ik ook. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Solera schreef:
    haha, dat haar ding heb ik ook. xD

    Nee dat van jou is gewoon normaal hoor.
    Je ziet je eigen gezicht nog gewoon
    Wat ik bedoel is meer dat hun haar half voor hun gezicht valt, dat 3/4 van de foto hun haar is en 1/4 hun gezicht.

    Ik vind die foto's van boven getrokken altijd stom dat je zo de kruin en de voeten ziet (en bijvoorbeeld tetten bijvoorbeeld)

    Argh,vroeger toen duckface nog in was,was elk profiel hetzelfde. Zelf zou ik da nooit doen. Ik vind dat zo lelijk. Maar dat haar-over-je-gezicht-gedoe ben ik nog nooit tegengekomen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    En zo zeg ik altijd maar: Elke gek heb zijn gebrek.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, ik doe het alleen indd met vrienden ofzo, nooit voor serieus :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sommige duckface foto's zijn wel leuk, als ze voor de grap zijn.


    Me so good.




    Openbaar op facebook, zij is ook 15/16. Die foto's zonder hoofd vind ik ook altijd stom :P Deze is omdat ze een nieuwe broek heeft:



    Waarom zou je dan niet met je hoofd op de foto gaan?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 15:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ -kotst-

    Ik heb echt een hekel aan de mensen die zo op de foto gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Omdat ik het ergens best wel geniaal vond om met een duckface op de foto te gaan.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wauw, nog een voor het Guines book of Weird records! (cat)
    [gericht op het bericht van Endure]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 15:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jongens, ik heb onze oude vriendin ook gevonden:


    (Voor de nieuwsgierige; It's micha bitch van hyves, was tijd geleden ook bekend op Q, toen kreeg ze allerlei haat reacties en sinds dien kan je haar profiel niet meer bekijken)

    En wie nog meer lachwekkende foto's wilt zien :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Jongens, ik heb onze oude vriendin ook gevonden:


    (Voor de nieuwsgierige; It's micha bitch van hyves, was tijd geleden ook bekend op Q, toen kreeg ze allerlei haat reacties en sinds dien kan je haar profiel niet meer bekijken)

    En wie nog meer lachwekkende foto's wilt zien :P


    Het is gewoon sneu dat je jezelf zo toetakelt met make-up.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife