• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136027

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik knik en kijk ook naar buiten. Het stormt hevig. Ik grinnik als Isabella zich dood schrikt. Ik kijk naar Danny. 'Onze tent zit al vol,' grijns ik. 'Maar die van Isabella is leeg. Jullie kunnen altijd daar nog gaan liggen.' Ik neem een slok van mijn drinken en kijk de tafel rond. Dus dit was onze vriendengroep...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik lach, meer bespottelijk, als Isabella schrikt.
    "Onweer is niet eheng!" Zeg ik tegen haar.
    Ik kijk haar aan. Wel een mietje, echt hoor.
    "Laat het lekker de hele dag onweren." Grijns ik naar haar.
    Ik kijk naar Ian en haal mijn schouders op.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 13:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk terug en zie weer een flits. Ik wacht op de donder. Dan kijk ik naar Danny.
    'Ik bepaal zelf wel wat ik eng vind en wat niet. Kan je me niet gewoon lekker laten? Ik zeik tenminste niet iedereen af,' mompl ik. Dat laatste was gemeen, dat wist ik, maar ik was nog steeds pissig op Danny van vanmiddag. Als je vrienden met iemand bent, zou het geen probleem zijn geweest. Wij waren dus blijkbaar geen vrienden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik schrik me rot als ik donder en bliksem zie. 'Is het dan wel veilig om in een tentje te gaan slapen met dit weer, ik zie het namelijk niet zo zitten' zeg ik geschrokken.

    jasmine

    Ik schrik me rot als ik donder en bliksem zie. 'Is het dan wel veilig om in een tentje te gaan slapen met dit weer, ik zie het namelijk niet zo zitten' zeg ik geschrokken.

    Austin
    'ow gezellig toch onder de stereen' grinnik naar Danny 'kan we joh met die omweer' grinnik.ik.

    Danny

    "Bladiebla." Mompel ik en rol met mijn ogen.
    Ik kijk naar Austin. Ik heb echt geen zin om haar in de tent te hebben hoor.
    Dan kijk ik weer naar Isabella. "Als je maar niet naast mij gaat liggen, vind ik he best." Zeg ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ben in stad met vrnsen maar reageer als ze aan het passen zijn x)

    Ian Silvas

    Ik lach.
    'Dat is lekker dan. De twee angsthazen zijn bij elkaar in een tent gegaan. Krijgen we dit elke avond? Dat jij bij ons komt Jasmine en Isabella naar Austin en Danny gaat,' grijns ik. Ik kijk naar buiten. Ik vraag me ook wel af of het veilig is. 'We zijn in ieder geval niet het hoogste puntje,' lach ik. 'Dus dan zal het wel veilig zijn, toch?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones

    'Ja. Ik vind het prima. Austin doet toch aardiger,' snauw ik naar hem. 'Ik was niet eens van plan om naast je te gaan liggen! Waarom zou ik nou na vanmiddag?' Ik ga weer recht zitten en staar naar het zwembad dat er verlaten bij ligt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ze zitten binnen toch?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Nou als jullie me niet meer in jullie tent willen, dan kom ik wel nooit meer bij jullie in een tent' en ik kijk ze nep boos aan.

    {Ja, maar met uitzicht op het zwembad:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Zo bedoel ik het niet. Ik vind het niet erg hoor, maar wat heeft het dan voor zin om met Isabella in de tent te slapen,' lach ik. 'Trouwens... Als jullie zo bang zijn gaan jullie het nog zwaar te voorduren krijgen met mij..' Ik kijk Jasmine grijnzend aan. Ik had wel al een paar leuke ideetjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk naar Isabella.
    "Weetje wat, ga maar lekker met Austin liggen," Ik sta op en de stoel schuurt over de grond.
    "Ik ben er vandoor!" Roep ik en kijk even naar de andere, dan loop ik het restraurant uit en kijk naar de lucht. De harde wind waait om mij heen maari k negeer het. Mijn handen doe ik in mijn zakken en ik loop een kant op, geen idee waarheen. Een luide donder maakt me uit mijn gedachte wakker, maar ik wil neit om me heen kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.