• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136027

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'nou dan uuhm,trek je mijn vest aan en tek je de capucion zo ver mogenlijk over je hoofd,dan wirdt het ak minder'zeg ik omdat ik veder ook geen oplossing meer weet.

    Austin
    'nou als je nu met een luchtbed naar buiten gaat wordt die zeiknat,maar het past wel met ze drieën'zeg ik rn kijk even naar buitrn waar het hard aan het regenen is. 'nou dan miet ik maar met je gaan rennen zo'grinnik ik .

    jasmine

    'Dat is heel lief aangeboden van je, maar dan word jij helemaal nat en dan word je straks ziek, dus dan ben ik straks maar een make-up uitgelopen monster'

    Jayson
    'ik wordt heust niet zirk van dat beethr regen hoor' mompel ik maar haal daarna mijn schouders op. 'als jij zo graag een make-up uitgelopen monster wil zijn'

    jasmine

    'Ik wil dat helemaal niet graag zijn, maar ik wil gewoon niet dat iemand anders zuch opofferd voor mij zodat ik geen make-up monster word, en bovendien is het niet een klein beetje regen' zeg ik tegen hem.

    Jayson
    'Nou als je het niet wil ook best'zeg ik en haal mijn schouders op.'en het gaat inderdaad wel hard nu ja' zeg ik als ik even naar buiten kijk. Ik oak mijn cola en drink even wat slokken van.

    jasmine

    'Hey, ik bedoel het niet verkeerd hoor ofzo, maar ik denk ook eens een keer aan de mede mens en dan is het ook niet goed, eerst gebruik ik je, en nu doe ik lief en dan vind je het ook niet goed' ik kijk hem lachend aan. 'Wat wil je de bitchy jasmine of de lieve bang jasmine?'

    Jayson
    ik moet hard lachen en kijk der dan even aan. 'Daar moet ik even nadrnken hoor' zeg ik terwijk over mijn ontzichtbare baar aai. 'Nou dan maar de lieve waar ik wel mee kan lachen'grinnik ik. 'anders is het ook niet leuk,als ik niet met je kan lachen.'

    [Ben half een uit maar ik zit met nogal veel dingen dus ik denk dat ik niet online kom, al vind ik dat kut.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'dus je kan alleen maar met mij lachen als ik een bitch ben, nou dan blijf ik wel lekkr een bitch, ik weet niet of ik vanavond nog wel bij jou in een tentje durf hoor, maar gelukkig ligt ian er ook nog fus dan ga ik wel wat dichter naar hem toe liggen'

    Jayson
    ik grinnik even en stap dan van mijn stoel af en pak lachend har hand daarna kijk ik heel serieus en begin te praten. 'bitchie bitchie Jasmine' zeg ik en zeg expres geen lieve omdat ze zei dat ze weer bitchie ging doen. Daarna begin ik veder te.praten en zie alle mensen in het restraunt me aankijken,net alsof ik der ten huwelijk gaan vragen ofzo.. 'wil je alsjblieft... mij vergeven?' vraag ik daarna grijzend en kijk lachend naar de blikken van de andere mensen

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 9:10 ]

    jasmine

    'Omg gek doe normaal, iedereen kijkt ons aan, je zegt het gewoon omdat he niet wilt dat ik tegen ian ga aanliggen, dan word jij een beetje jaloers he!' Zeg ik lachend en doe mijn hand voor zijn mond. 'aeh wat cute' roep ik.

    Jayson
    ik begin hard te lachrn en ga weer op.mijn stoel zitten. 'ja echt heeel jaloers!'zeg ik en probeer seroeus te blijven. 'je komt maar gewoon wat dichter tegen mij aaiggen'grap ik maae schud dan mijn hoofd. 'Nee hoor,als jij graag tefen Ian aan wilt liggen moet je dat doen'

    jasmine

    'Nou, mischien wilt ian dat wel helemaal niet, dus dan moet ik wel tegen jou aan liggen, wat een ellende' zeg ik en pak mijn lipgloss en spiegeltje en werk mijn lippen weer bij.

    Jayson
    'ach Ian vindt het vast niet erg, en anders moet ik maar weer zo lief zijn hea'grinnik ik terwijl ik nog een paar grote slokken neem van mijn cola.