• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 1 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland - Italië

    Halve Finale
    Portugal - Spanje
    Duitsland - ???



    The Footie Club
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:47 ]


    ~

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja, en hoezo ben je lesbisch volgens een vriend ??


    Ik zei dat Shakira een lekkere kont had en dat ik van een vriendin van mij hield :') Ach, stiekem houdt iedereen van Shakira's lichaam..


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik zei dat Shakira een lekkere kont had en dat ik van een vriendin van mij hield :') Ach, stiekem houdt iedereen van Shakira's lichaam..

    Hier een haha
    Shakira is gewoon geweldig
    Een paar vroegere klasgenoten van mij dachten ook dat ik lesbisch was omdat ik nogal laat was met vriendjes :|

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:56 ]

    G0MEZ schreef:
    (...)

    HAHAHA vroeg foto en handtekening :'D


    Ik wilde foto maken, maar toen ik m'n mobiel gepakt had ging die weg, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Any ideas for Part OO5?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    Any ideas for Part OO5?


    Eh, misschien de volgende dag? Dat Jesús een beetje gaat voetballen in het park of dat Nina echt zo'n fucking awkward gesprek met der ma heeft over haar en Jesús, hahaha. Ik weet niet, hihi, sorry, echt inspiratieloos.
    Ik ben trouwens aan het schrijven voor Fall and Rise, maar twijfel, zal ik ze alcohol laten drinken?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hier een haha
    Shakira is gewoon geweldig
    Een paar vroegere klasgenoten van mij dachten ook dat ik lesbisch was omdat ik nogal laat was met vriendjes :|


    Ik heb nog nooit een vriendje gehad, als je die in groep 6 niet mee telt. Hij denkt het niet serieus hoor :') Ik zit hem ook altijd te fucken dat hij gay is. Ach, gewoon mijn beste vriendje die geen aandacht heeft gekregen het afgelopen weekend. Ik ga zo met hem wel verder Shakira kijken dan komt het vast allemaal weer goed. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)

    Eh, misschien de volgende dag? Dat Jesús een beetje gaat voetballen in het park of dat Nina echt zo'n fucking awkward gesprek met der ma heeft over haar en Jesús, hahaha. Ik weet niet, hihi, sorry, echt inspiratieloos.
    Ik ben trouwens aan het schrijven voor Fall and Rise, maar twijfel, zal ik ze alcohol laten drinken?


    Juoh! HAHA


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik heb nog nooit een vriendje gehad, als je die in groep 6 niet mee telt. Hij denkt het niet serieus hoor :') Ik zit hem ook altijd te fucken dat hij gay is. Ach, gewoon mijn beste vriendje die geen aandacht heeft gekregen het afgelopen weekend. Ik ga zo met hem wel verder Shakira kijken dan komt het vast allemaal weer goed. Hahaha.

    Maar zij dachten het wel serieus :|

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Maar zij dachten het wel serieus :|


    Gewoon van je afbijten. En al ben je lesbisch of bi, who cares? Als jij dat prettig vindt toch daarbij zijn we nu rond de leeftijd om alles uit te proberen. Laat ze lekker denken wat ze willen, je moet het zelf weten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Gewoon van je afbijten. En al ben je lesbisch of bi, who cares? Als jij dat prettig vindt toch daarbij zijn we nu rond de leeftijd om alles uit te proberen. Laat ze lekker denken wat ze willen, je moet het zelf weten.

    Ik reageerde er ook niet op
    Maar ik ben nu van ze af
    Heb nu een klas waar ze normaal tegen me doen en niet zo denken, maar mn klas wordt uit elkaar gehaald en ik ga niet over :(
    Maar ik ben al 20 he, de leeftijd van ontdekken wat je geaardheid is, heb ik al gehad, en ik ben niet uit de kast gekomen haha

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:05 ]

    Ik ga even aan de rollen van Lien en Cheryl werken en VI Oranje terug kijken, tot zo/morgen als ik vroeg naar bed ga.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rollen van Lien en Cheryl? WAAR?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Schatjes ik ga slapen:) Moet morgen 6 uur mijn bed weer uit:( slaaplekker met jullie foeties(K)


    ~

    Khedira schreef:
    Schatjes ik ga slapen:) Moet morgen 6 uur mijn bed weer uit:( slaaplekker met jullie foeties(K)

    6 uur ?? Waarom zo vroeg ??

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik reageerde er ook niet op
    Maar ik ben nu van ze af
    Heb nu een klas waar ze normaal tegen me doen en niet zo denken, maar mn klas wordt uit elkaar gehaald en ik ga niet over :(


    Argh, ik kan er zo'n hekel aan hebben als klassen uit elkaar worden gehaald. Zelf had ik het vorig jaar na de tweede. We hadden echt een top klas zonder ruzies etc. Maar ja, toen kwam scheiding HAVO/VWO.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."