• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Kayo Partagon ~ LostDreamz
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Zwakte (is een MUST HAVE):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:42 ]


    ~

    Maar van Florian weet ik wel dat Liam Payne beroemd is (duh..) maar bij Marigold is het Kendall Jenner, een model, mag ik die dan wel houden?
    En ik ben heel slecht als het gaat om een goed uiterlijk zoeken voor een jongens personage. Want iedereen die ik vind is beroemd -.-'


    Billy Bob Bob Billy :P

    En trouwens, toen ik de Tributen had ingevuld stond er nog niks in de regels dat je een beroemdheid niet als persoonlijkheid of uiterlijk mocht nemen...


    Billy Bob Bob Billy :P

    Het heeft er altijd al ingestaan, voordat dit topic gemaakt was hadden Naomi en ik alles al goed doorgenomen enz, dus het staat er al vanaf het begin in. Misschien heb je er gewoon overheen gelezen want meerdere mensen hadden de fout gemaakt.
    Maar ik heb net even je rollen bekeken, oke omdat je slecht bent met zoeken van jongens mag die blijven en het meisje ken ik zelf niet dus die kan ook gewoon blijven ;)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 10:27 ]

    Paddo schreef:
    Het heeft er altijd al ingestaan, voordat dit topic gemaakt was hadden Naomi en ik alles al goed doorgenomen enz, dus het staat er al vanaf het begin in. Misschien heb je er gewoon overheen gelezen want meerdere mensen hadden de fout gemaakt.
    Maar ik heb net even je rollen bekeken, oke omdat je slecht bent met zoeken van jongens mag die blijven en het meisje ken ik zelf niet dus die kan ook gewoon blijven ;)


    Oke, heel erg bedankt! :) xx


    Billy Bob Bob Billy :P

    Geen probleem, maar het is dat ik soms ook niet de boosdoener wil zijn :P Tot nu toe ben ik alleen maar de boosdoender geweest in dit rollentopicje xD hahahah :P Dus voor eens mag ook wel iets goeds gedaan worden (:

    Paddo schreef:
    Geen probleem, maar het is dat ik soms ook niet de boosdoener wil zijn :P Tot nu toe ben ik alleen maar de boosdoender geweest in dit rollentopicje xD hahahah :P Dus voor eens mag ook wel iets goeds gedaan worden (:


    Hahaha tja, maar als de orde hier niet wordt gehandhaafd wordt het helemaal een puinzooi:P


    Billy Bob Bob Billy :P

    Hahahaha das waar (: Maar daar ben ik ook voor :P Naomi doet alle reserveringen en ik ben de bad guy (: xD Maar dat past ook wel bij mijn RPG char dus (:

    Paddo schreef:
    Hahahaha das waar (: Maar daar ben ik ook voor :P Naomi doet alle reserveringen en ik ben de bad guy (: xD Maar dat past ook wel bij mijn RPG char dus (:


    Dan had je mijn chars op Hyves mee moeten maken haha :P Ik kreeg zelfs een award voor Best Badass Character haha(nerd)


    Billy Bob Bob Billy :P

    Hahahahaha xD Ik deed vroeger RPG's via skype en spelletjes :P Daar was ik altijd de slechterick enz xD En op een gegeven moment hadden ze zoiets: Jij bent het niet meer want jij ben te goed in slechterick zijn xD
    Dus toen moest ik the good guy zijn -.-'' Maar die mocht ik na een tijd ook niet meer zijn xD Dus werd ik gwn een mysterieuze gast die niemand kende :P En dat vonden ze wel goed xD Want ik deed heel erg mysterieus toen telkens xD

    Paddo schreef:
    Hahahahaha xD Ik deed vroeger RPG's via skype en spelletjes :P Daar was ik altijd de slechterick enz xD En op een gegeven moment hadden ze zoiets: Jij bent het niet meer want jij ben te goed in slechterick zijn xD
    Dus toen moest ik the good guy zijn -.-'' Maar die mocht ik na een tijd ook niet meer zijn xD Dus werd ik gwn een mysterieuze gast die niemand kende :P En dat vonden ze wel goed xD Want ik deed heel erg mysterieus toen telkens xD


    Via Skype? Haha, die is nieuw. Ik vond het leuker om mannelijke characters aan te maken dan vrouwelijke, omdat ik het leuk vond om de badguy te zijn. En als je dat doet bij een vrouwelijk character wordt die gelijk weer zo'n bitch enzo. En tja, dat heeft goed uitgepakt :P Ik vond het saai om 'De Goede' te zijn, dus ik was altijd de slechte XD


    Billy Bob Bob Billy :P

    Hahahaha xD Ik mocht de slechterik niet meer zijn dustja ): Maar ik had hier en daar een vrouwlijke slechterik :P En daarom mocht ik het niet meer zijn xD Want ik gebruikte dr vrouwlijke charmes altijd om iemand pijn te doen of wat dan ook hahahaha xD Daarom vind ik vrouwen weer beter als de slechterik (:
    En ja via skype (: Dan kon je alles van de dag ervoor terug lezen en wist je precies waar je gebleven was (: Dus dat was wel handig (:

    Paddo schreef:
    Hahahaha xD Ik mocht de slechterik niet meer zijn dustja ): Maar ik had hier en daar een vrouwlijke slechterik :P En daarom mocht ik het niet meer zijn xD Want ik gebruikte dr vrouwlijke charmes altijd om iemand pijn te doen of wat dan ook hahahaha xD Daarom vind ik vrouwen weer beter als de slechterik (:
    En ja via skype (: Dan kon je alles van de dag ervoor terug lezen en wist je precies waar je gebleven was (: Dus dat was wel handig (:


    Ja dat is wel handig ja xd En het leuke is dat je nieuwe vriendschappen sluit door RPG of een site zoals Quizlet (: Die bijna twee jaar dat ik op Hyves RPG zat heb ik veel nieuwe mensen leren kennen xd


    Billy Bob Bob Billy :P

    Hahaha ja ik ken het (: Zo heb ik Naomi leren kennen xD We zitten nu elke dag wel op skype te praten :P Over onze topic en over onze andere RPG waar we ook district genootjes zijn (: Dus vanuit daar kwam het idee om samen een Topic te openen (: En die is nu gewoon bijna vol kwa de rollen O: Dus nu kan ik minder mensjes vermoorden in het begin )": Al hoewel ik genoeg mensen dan nog kan verwonden (:

    Paddo schreef:
    Hahaha ja ik ken het (: Zo heb ik Naomi leren kennen xD We zitten nu elke dag wel op skype te praten :P Over onze topic en over onze andere RPG waar we ook district genootjes zijn (: Dus vanuit daar kwam het idee om samen een Topic te openen (: En die is nu gewoon bijna vol kwa de rollen O: Dus nu kan ik minder mensjes vermoorden in het begin )": Al hoewel ik genoeg mensen dan nog kan verwonden (:


    Ik leef met je mee. Ik weet hoe leuk het is mensjes te vermoorden op de RPG haha (: Tja, verwonden kan altijd inderdaad, alleen als het is afgesproken, dat wel xd Ik heb eigenlijk nog nooit een Hunger Games rpg gedaan haha xd


    Billy Bob Bob Billy :P

    Hahahaha trust me das echt leuk (: Hoewel het soms eventjes saai kan worden omdat je natuurlijk niks kan doen behalve praten met mensen (: En soms... heel soms kan je het niet afspreken als je iemand verwond omdat je plots aangevallen word dus dan is het een reactie dat je terug aanvalt (; dus dan weet je dat ook (:
    Sommige zullen waarschijnlijk ook heeel sterk gaan doen, maar daar houden Naomi en ik een oogje op (;
    Voorderest kan je altijd dingen vragen aan Naomi en mij, zoals een parachuut ofz of vragen die je hebt over RPGs xD Hoewel zoals ik nu kan lezen je een goeie RPGer bent P: