• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare May Lee

    Ik glimlach naar Mia, 'Voor nu bleef ik hier even zitten. Het is lekker weer.' Ik grijns. 'En die jagers kunnen me nu toch niks doen. Ik kan hun gedachte en gevoelens besturen met mijn stem.' Ik grijns. 'Maar, wat zou jij doen? ' vraag ik dan geinteresseerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden Jason Bright
    ik grijns. 'Is Goed. En het beste is nog ze kunnen het onmogelijk zien. Ik doe het polsding om en de oordopjes in en trek mij. Jas aan en kijk Sam aan. 'Welk strand gaan we. West of zuid?' Vraag ik aan hem. Ik deed ook even een extra spuit in mijn zak. Zo zou niemand onsherkennen als Jagers.

    Madeline Melody Hope
    'Kat.' Mompel ik haar naam. 'Dat is een leuke naam.' Zeg ik vrolijk. Ik pak een elastiekje uit mijn mandje en bind haar vlecht vast. 'Een vlecht staat je heel mooi.' Zeg ik met twinkelende oogjes. Ze was mooi. Misschien Jaydens typ. Hij was mijn Brother-in-law. Geadopteerd door zijn familie. Ik keek haar aan om te kijken wat zij er van vond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    'Voor nu bleef ik hier even zitten. Het is lekker weer en die jagers kunnen me nu toch niks doen. Ik kan hun gedachte en gevoelens besturen met mijn stem,' zei ze en ik zag dat ze aan het grijnzen was. Ze had gelijk. Ze had daar maar mazzel mee. De meesten hadden mazzel. Ik zat opgescheept met zang dat altijd hypnose afgaf. 'Maar, wat zou jij doen?' vroeg Amare. Ze klonk geïnteresseerd. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Wat ik altijd doe,' zei ik met een klein lachje. 'Door het dorp lopen en mensen bestuderen. Ga je mee?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Kan Delphine naar Jade komen? Die staat op het strand een beetje te kijken :).]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Dat is een leuke naam.' zegt ze vrolijk. 'Een vlecht staat je heel mooi.' voegt ze er aan toe.
    Ik glimlach even en voel voorzichtig aan de vlecht. 'Dank je voor het vlechten van mijn haar,' zeg ik met een glimlach. Mijn blik glijd even over het strand. Er zijn inmiddels al meer naar boven gekomen. Ik draai me een beetje om zodat ik Madeline aan kan kijken. 'Mag je eigenlijk wel alleen op het strand zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Alexander Summers

    Ik knik. 'Laten we naar het zuiden gaan, daar zitten ze meestal.' zeg ik dan en doe de oordopjes in waarna ik de spullen aan de binnenkant van mijn jack en laat die toch open. Ik kijk Jayden aan. 'Klaar?' vraag ik dan met een knik.

    Amare May Lee

    Ik glimlach, 'Lief, maar ik wil liever op het strand blijven. Ik kan mezelf niet zo goed beheersen als dat jij kan. Ook al wil ik niet moorden.' zeg ik dan met een glimlach. 'Ik wil optijd het water weer in kunnen duiken als er iets gebeurd. Anders vergeef ik het mezelf minder snel.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Jap, Jade is prima!)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mia Whitemore

    'Lief, maar ik wil liever op het strand blijven. Ik kan mezelf niet zo goed beheersen als dat jij kan. Ook al wil ik niet moorden,' zei ze met een glimlach. Jammer.. Maar zo kon ze het ook nooit leren. 'Ik wil optijd het water weer in kunnen duiken als er iets gebeurd. Anders vergeef ik het mezelf minder snel,' zei ze daarna en ik knikte begrijpelijk. 'En als we maar paar minuutjes blijven?' probeerde ik toch. 'En eventjes onder ons. Ik kan me goed beheersen, tenzij iemand mij irriteert en/of ik honger krijg,' zei ik met een klein glimlachje. 'Dan ben ik de beheersing totaal vergeten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Delphine Rose Parker

    Met een zucht kom ik boven water en zie iemand op het strand zitten. Ze heeft een symmetrisch gezichtje en een prachtig lichaam; een meermens dus. Als ik dichterbij kom herken ik Jade en lach.
    'Hé Jade!' ik zwaai uitbundig en duik weer onder tot ik bij het strand kom. Mijn vinnen verdwijnen langzaam aan en veranderen in een topje dat dezelfde kleur zal hebben als mijn staart en een wit shortje.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Amare May Lee

    Ik grinnik en lach. 'Weet je, wat als ik later met je mee ga. Nu gaat dat vele problemen voor mezelf opleveren. Dat kan ik je beloven.' zeg ik dan met een serieuzer gezicht. 'En over het beheersen. Mij maakt het niks uit, de geur alleen al maakt me gek.' zeg ik eerlijk. 'Je kent me langer dan vandaag Mi.' zeg ik dan en laat me achterover vallen. 'Als er hier iets gebeurd ben ik veilig, maar daar.' Ik zucht. 'Ik ben dan ook nog is een zwak voor de jagers omdat ik dan al niet goed genoeg geconcentreerd ben.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden
    Ik knik. 'Klaar. Het woord wat je trouwens moet zeggen is vang. En de oortjes die houden alle misleidende dingen enzovoort tegen niet als ze gewoon praten. Dus ze kunnen gelukkig niets vreemds met ons doen. Ik stap voor hem de deur uit en doe de deur als hij ook buiten is weer op slot. We lopen richting zuid (Daar zit iedereen) als we bijna bij het strand zijn pak ik een badlaken en geef er ook een aan Samuel. Zo leek het logischer voor die vissen. Ik liep rustig naar beneden in mijn shorts samen met Sam. Ik begon ongezochte tellen. 4 inclusief Madeline. O nee Madeline niet alweer. (Jade, Amare, Mia en Kat). Heerlijk was dit weer. 1 zat er op een steen een zat er bij Madeline en 2 zaten er te praten. Volgens mij alle 4 Meermensen anders zou het gif niet werken.

    Madeline Melody Hope
    'Nee eigelijk niet, maar voor zover ik weet mag ik niet opgegeten worden.' Zeg ik glimlachend. 'En mijn broer zou zo komen. Ik kijk omhoog. 'Daar is hij al samen met Samuel.' Zeg ik terwijl ik naar ze wijs.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    'Weet je, wat als ik later met je mee ga. Nu gaat dat vele problemen voor mezelf opleveren. Dat kan ik je beloven,' zei ze. Haar gezicht stond serieus. Op mijn gezicht stond een glimlachje. 'En over het beheersen. Mij maakt het niks uit, de geur alleen al maakt me gek,' zei ze en ik kon dat moeilijk geloven. Ik vond de geur van de mens heerlijk. Ze hadden allemaal een ander geur. Zo fascinerend! 'Hmm, daar moet ik het dan maar mee doen,' zei ik met een klein glimlachje. 'Is het goed als ik dan even naast je kom zitten? Ik zoek straks wel een ander om mee te wandelen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (I'm confused... misschien moet ik alle posten maar eens gaan lezen ;d)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Nee eigelijk niet, maar voor zover ik weet mag ik niet opgegeten worden,' glimlacht ze.
    Daar heeft ze helemaal gelijk in, alleen kan ik dat maar beter niet hardop zeggen.
    'En mijn broer zou zo komen. Daar is hij al samen met Samuel,' zegt ze.
    Ik volg haar wijzende vinger en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik de twee jongens zie. Leuk in het kwadraat. Langzaam kom ik overeind. 'Zou je me misschien aan ze kunnen voorstellen?' vraag ik op een lieve toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Je weet dat zijn naam Cameron is he XD of heb je autocorrectie ofzo xd ]

    Cameron Alexander Summers
    Ik grijns. Ik had een heel goed gevoel over deze dag. Als we naar zuid toe lopen zie ik vijf mensen zitten waaronder Madeline. Ik zucht, dat kind moest echt oppassen. Ik zag haar als m'n kleine zusje. Gelukkig was ze te jongen om haar wat aan te doen. Anders had ik het zelfde gehad als met Jazzelyn [ Zijn jongere zusje die is overleden.] Verder was er een meermin met haar aan het praten. Dat kon je gewoon aan haar uiterlijk zien. Niet ver van ons waren er twee aan het praten samen. En verderop weer één. Ik grijnsde en legde mijn handdoek neer waarna ik ging liggen. Ik wenkte Jayden dat het allemaal meerminnen waren, ik had twee van ze al eerder gezien. Maar twee waren onbekend. Die had ik nog niet zien moorden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.