• Ik krijg waarschijnlijk deze keuze: Blijven zitten of afstromen.
    Ik zit nu in 2 HAVO en mijn ouders willen dat ik blijf zitten maar ik wil absoluut afstromen.
    Hebben je ouders het recht om voor je te kiezen en mij het tweede jaar over te laten doen of kan ik het zelf beslissen en maakt mijn ouders beslissing niet uit?

    Het blijft jouw keuze.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Licht eraan, ten slotte is het jouw keus. Als je de school en ouders duidelijk maak dat je zelf al aardig goed beslissingen kan maken, maar ouders kunnen het laatste woord hebben.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dus ik mag het zelf beslissen? En het maakt officieel niet uit wat mijn ouders kiezen?

    Dat zou ik gaan navragen op school ;)


    I am an idiot, I move.

    Hmm.. ik weet niet of je dat helemaal zelf mag beslissen.
    Maar even een vraag trouwens, is het zo dat je echt heel hard gewerkt hebt om HAVO te kunnen halen of niet? Als je dat niet gedaan hebt, zou ik er voor kiezen om te blijven zitten, als je dat wel gedaan hebt zou ik hetzelfde kiezen als jou... maar het blijft natuurlijk jouw keuze en je hebt in elk geval alle recht om niet naar mij te luisteren :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Creed schreef:
    Dat zou ik gaan navragen op school ;)

    Dit.

    Ik zou een gesprek aan gaan met je mentor.

    Quiescent schreef:
    Hmm.. ik weet niet of je dat helemaal zelf mag beslissen.
    Maar even een vraag trouwens, is het zo dat je echt heel hard gewerkt hebt om HAVO te kunnen halen of niet? Als je dat niet gedaan hebt, zou ik er voor kiezen om te blijven zitten, als je dat wel gedaan hebt zou ik hetzelfde kiezen als jou... maar het blijft natuurlijk jouw keuze en je hebt in elk geval alle recht om niet naar mij te luisteren :')


    Dit. Wel of niet je best doen is een heel groot verschil.


    Food.

    Het blijft jouw keuze.
    _________________________________________________________________
    I live my life in colour and see in soundMake sure you are heard!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juni 2012 - 10:24 ]

    Licht er gaan,hoe zijn je cijfers?
    Ik denk als je daar goed naar gaat kijken dat je een stuk wijzer wordt. ALs je met een paar onvoldoendes over gaat word volgend jaar echt heel zwaar.
    Heb je dit jaar het allemaal kunnen trekken kwa stof wat je binnenkrijgt?


    Some angels have no wings.