• Whoohow!
    Ik ben vandaag gaan shoppen! 12 nieuwe kledingstukken en 8 nieuwe nagellakjes!
    Ik ben happy!
    Nog iemand een leuke dag gehad?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:12 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oh ja! Ik heb ook een MickeyMouse tas gekregen!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ja, super. Hele dag schoongemaakt omdat ik blut ben een nog een cadeau voor een vriendin nodig had. -.-
    Echt top!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Pimpernel schreef:
    (...)
    OMG! Waar heb je die broeken gevonden?!
    Gewoon, markt in Amsterdam. 5 euro per stuk. Ik ging metteen kijken het was de laatste lading die die man van die broeken binnen kreeg. Van sommige was er zelf maar 1 over. Ik meteen al die kleuren pakken. Volgensmij was het de Dappermarkt of Albertkuip

    Ik heb vandaag echt niks gedaan. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:49 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Twaalr en acht, ik wil ook zo veel geld te besteden hebben ;o;
    Ik heb taarten gemaakt (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    BlueRiver schreef:
    (...)
    Awtsch!
    Naah, ik miijn stijl is een mengeling van erg veel dingen...
    Dan is het makkelijk om iets te vinden!

    Ja, dat is dan ook mijn probleem.
    Ik wil alleen maar zwart..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    * ik is nog altijd zoeken foto's.. *


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    oh supernice!
    Ik ben ziek sinds gister, kan niet eten, amper drinken en kan alleen in me bed liggen. Heb ook niet kunnen paardrijden ;c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben ook gaan shoppen!
    Heb een shortje gekocht en een t-shirt met live youre life and dream youre dreams. xd


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb vandaag niet zo veel gedaan. Wel veel geschreven, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Plaatjes van mijn nieuwe aankoopjes. ;3





    En kan geen plaatje vinden van m'n nieuwe t-shirt.. Jaa, allemaal van de H&M, derp. xd Op dat tshirt staat 'black' in de vorm van een kat zegmaar. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb ook een leuke dag gehad. Wel wat gewoontjes, maar voor mij was ie leuk. Ik ben met mijn moeder gezellig naar het dorp geweest en we hebben boodschappen gedaan. Ik heb nu een nieuwe tas van haar gekregen en we hebben van die gordijnstangen gekocht of hoe die dingen ook heten xd. Mijn vriend is er en net heb ik een cake gebakken (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik wil ook centjes om te gaan shoppen. =[
    Ik heb vandaag alleen nog maar geluierd. :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.