• Ik ben heel nerveus voor maandag, want dan krijg ik te horen of ik naar een andere school kan, er is daar maar beperkte plek, of dat ik dit jaar over moet doen op dezelfde school als nu.
    Ik hoop natuurlijk op het eerste, want als ik nog een keer dit jaar op deze school moet doen kan de emmer wel eens gevaarlijk vol worden.
    Zijn jullie ergens nerveus voor?
    Edit: Mijn vader kreeg een mailtje dat het nu al zeker is dat ik ben toegelaten!
    Maar nu ben ik weer nerveus voor Donderdag, want dan moet ik daar een Engels test maken om te kijken hoe ver ik ben met Engels

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:27 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gefeliciteerd en succes met Engels!


    Everything is great when you don't give a shit.

    Aawh, dat is echt zo geweldig voor je. Vooral met jouw reden. Ik hoop echt dat je het naar je zin gaat krijgen op deze school.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 11:23 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gefeliciteerd! (krul)
    Ik ben nerveus voor dinsdag, want dan krijg ik mijn rapport.

    Ik ben nu ook best nerveus. Ik moet nog wat cijfers van de toetsweek terugkrijgen en als die niet goed zijn ga ik waarschijnlijk niet over.


    The universal language of art.

    Ik heb het gehad
    Ik was echt doodnerveus, maar het viel best wel mee
    Ik moet na de vakantie een grammatica toets voor Engels doen en dan kijken we ook of ik bepaalde onderdelen van bepaalde vakken kan laten vallen, zo heb ik al 3 jaar ak en beginnen zij er daar pas mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one