• Ik ben heel nerveus voor maandag, want dan krijg ik te horen of ik naar een andere school kan, er is daar maar beperkte plek, of dat ik dit jaar over moet doen op dezelfde school als nu.
    Ik hoop natuurlijk op het eerste, want als ik nog een keer dit jaar op deze school moet doen kan de emmer wel eens gevaarlijk vol worden.
    Zijn jullie ergens nerveus voor?
    Edit: Mijn vader kreeg een mailtje dat het nu al zeker is dat ik ben toegelaten!
    Maar nu ben ik weer nerveus voor Donderdag, want dan moet ik daar een Engels test maken om te kijken hoe ver ik ben met Engels

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:27 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aw ik duim voor je!
    Ik ben nerveus voor 6 juli. Dan is de kennismaking op mijn nieuwe school en daar ben ik altijd doodzenuwachtig voor.
    Ik ben slecht in nieuwe mensen ontmoeten.

    Ik hoop ook dat er nog plek is voor je.

    Ik ben nerveus voor woensdag, dan krijgen we onze proefwerken uit de proefwerkweek terug, en die kunnen voor mij bepalend zijn of ik over ga of niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik hoop dat je naar die school kan gaan. ^^,
    Ik ben niet echt zenuachtig, niet voor mijn mondeling examen van Nederlands die ik maandag moet afleggen, niet voor de punten die ik donderdag zal krijgen en anders ook niets.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hallo :| Ik ben Nerveus, dacht dat de titel over mij ging :$ Haha

    Maar ontopic, ik hoop voor je dat het lukt en dat die school je toelaat. :) Ik duim voor je ;)
    En ik ben altijd nerveus! (wijst naar usernaam :P)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    I'll keep my fingers crossed for you,

    Ik wordt op dit moment heel nerveus van m'n vader.


    ~ Yesterday I died, tomorrow's bleeding. Fall into your sunlight

    Waar moet ik beginnen?
    Ik ben nerveus voor maandag, want dan ga ik een heel aantal Q-mensjes meeten die ik al langer dan een jaar ken. :-)
    Ik ben nerveus voor dinsdag omdat ik dan een eindejaarsfeestje heb, en ik misschien ga vertellen aan mijn crush hoe ik me voel, en een vriendin me aan een jongen gaat voorstellen die ik heel erg knap vind, hahaha.
    Ik ben nerveus voor donderdag, want dan heb ik een barbecue met mijn klas, waar die crush ook aanwezig zal zijn.
    En ik ben nerveus voor vrijdag, want dan mag ik mijn rapport op school halen. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik ben nerveus omdat ik zo erg graag wil dat mn vriendin der herkansing heeft gehaald..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ook voor die maandag.. Dan weet ik of ik over ben of niet, en daarna moet ik nog weten of ik aangenomen ben op andere school..

    Ik duim echt heel erg hard voor je. Ik krijg geloof ik 9 juli te horen of ik word toegelaten op mijn nieuwe school..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik hoop echt voor je dat je naar die school kan gaan!
    Zelf ben ik nerveus voor maandag, omdat ik dan samen moet werken met een strenge collega die me gaat zitten beoordelen of ik het allemaal wel goed doe. (werk in een supermarkt bij de versafdeling van vlees/kaas) en als ze niet tevreden zijn moet ik kassa doen, maar dat vink nie zo leuk..


    You are beautiful, you are love.

    Hopelijk mag je naar de andere school!
    Ik ben zeer nerveus.
    Donderdag krijg ik pas te horen als ik doormag of als ik moet zakken naar een andere richting.
    Because I messed up my exams!


    Life is all about having a good time.

    Yes, Yes
    Mijn vader kreeg net een mailtje dat het nu al zeker is dat ik ben toegelaten!
    Ik ben zo blij
    Maar nu ben ik nerveus omdat ik donderdag een Engels test moet maken om te kijken hoe ver ik ben met Engels, want ze werken daar met een heel andere methode enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    gefeliciteerd!


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Congrats!


    ~ Yesterday I died, tomorrow's bleeding. Fall into your sunlight

    Cecily schreef:
    Yes, Yes
    Mijn vader kreeg net een mailtje dat het nu al zeker is dat ik ben toegelaten!
    Ik ben zo blij
    Maar nu ben ik nerveus omdat ik donderdag een Engels test moet maken om te kijken hoe ver ik ben met Engels, want ze werken daar met een heel andere methode enzo

    _O_


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please