• Ik heb eigenlijk mijn profielkeuze (N&T met inf en du) een tijdje geleden al gemaakt, maar ik zou eventueel nog kunnen wisselen naar N&G. Ik ga nu heel erg twijfelen. Ik weet helemaal niet of ik informatica wel leuk zal gaan vinden, want we hebben er helemaal niks over te horen gekregen. Ik ging dit jaar wel altijd graag naar de aardrijkskunde lessen en ik ben er ook goed in, vooral omdat ik het heel interessant vind. Veel mensen zeggen dat je aan informatica veel hebt. Ik zit ook te denken aan een natuurkundestudie, maar ak is dus ook een van mijn favoriete vakken.
    Hebben jullie ervaring met informatica en/of aardrijkskunde?
    Alvast bedankt!

    edit: sorry als het niet duidelijk is. Mijn eerste keuze was dus informatica.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 16:09 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Advena schreef:
    (...)

    Informatica in klas 1? :8
    Belgisch onderwijssysteem?

    Nee in nederland doen we dat ook gewoon hoor?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Advena schreef:
    (...)

    Informatica in klas 1? :8
    Belgisch onderwijssysteem?


    Dat hoeft niet hoor, ik had ook informatica in de eerste klas en ik woon ergens in Groningen. Het verschilt gewoon per school. ^^

    Anyway, ik denk dat je het beste gewoon kunt blijven bij wat je nu hebt gekozen. Als aan het begin van volgende schooljaar blijkt dat je het helemaal niets vindt, kun je nog steeds wisselen, maar je hebt dit waarschijnlijk ook wel met een reden gekozen en dus zou ik het in ieder geval eens proberen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Neelie schreef:
    Ik zou voor aardrijkskunde gaan. Je vindt dat interessanter, dat moet je dan doen.
    Ik zou bij je eerste keuze blijven. Er zullen wel genoeg andere informaticussen komen.


    Mijn eerste keuze was dus informatica, sorry als dat niet duidelijk was.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Advena schreef:
    (...)

    Mijn eerste keuze was dus informatica, sorry als dat niet duidelijk was.

    Uhm, ja, ik ken die afkortingen dus niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou alsnog voor AK gaan. M'n broer had informatica gekozen, maar achteraf was hij daar helemaal niet blij mee. Informatica is te doen als je iets met computers hebt en programmeren niet erg vind, maar anders kun je beter AK kiezen. Bovendien krijg je in de bovenbouw toetsen voor Informatica etc, dus ook gewoon leerwerk.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Echt bedankt allemaal. Ik ben er nu wel zeker van dat ik AK als nog ga kiezen!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent