Ja dat wil ik heel graag tegen een meisje uit mijn klas zeggen x'D even begrijpelijk voor jullie. Ik werd aan het begin van het jaar heel erg ziek en ik was steeds moe en zo, alleen niemand geloofde me. Ik miste best veel school en ik ging ook wel naar de dokter, maar mijn dokter is een -klootzak- hele onaardige man. En hij geloofde dus ook niet dat er wat was. Nou uiteindelijk bleek dus dat ik de ziekte van pfeiffer had, maar daar is verder niks mee gedaan. Nou toen ik hoorde dat ik niet meer de ziekte van pfeiffer had dacht ik dat het langzaam wel weer beter zou moeten gaan. Maaaar, het werd alleen maar slechter. Ik kreeg meer last van hoofdpijn, wazig in mijn hoofd, nog meer moeite met concentreren, ik viel vaker flauw, en soms viel ik spontaan in slaap. (Er was nog veel meer maar teveel om op te noemen) Dus weer had ik veel school gemist. Toen was ik weer naar de dokter geweest maar die zei alleen maar; Neem maar paracetamol.
Nou dat heb ik dus gedaan, maar het hielp echt niet, dus ik ben nog een paar keer terug geweest. En laatst heb ik dus via een andere dokter een onderzoek laten doen of ik wel genoeg B12 had, en vandaag kreeg ik dus te horen dat ik inderdaad niet genoeg B12 had. En niemand uit mijn klas geloofde me als ik zei dat er wat was, zelfs mijn broertje geloofde me niet. En nu wil ik heel graag tegen iedereen zeggen die me niet geloofde IN YOUR FACE BITCH!!!
Dus,, dit is een heel er onnuttig topic maar ik wou het gewoon even kwijt. Dus tegen wie willen jullie zeggen; in your face!
“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”