• Nou, het was gewoon een hel.
    Het was wiskunde, nu leer ik daar ook al niet goed voor, omdat ik vind dat het een vak is wat je moet kunnen, en niet hoeft te leren.
    Mja, ik snapte wel hoe ik alles moest uitrekenen.
    Nja, dat proefwerk dus...
    Er stonden hele andere vragen in het proefwerk dan in het opdrachtenboek.
    Er stonden vragen in zoals. Teken een histogram. Ik heb mn wiskundeleraar dat nooit horen zeggen, dus laat staan dat ik weet wat het is. En in een andere klas zei hun leraar aan het begin van het proefwerk dat het een staafdiagram was.
    Nou, als er had gestaan 'Teken een staafdiagram' had ik heus wel een staafdiagram kunnen tekenen.
    En van de volgens mij tien opdrachten, heb ik er twee waarvan ik dénk dat ze goed zijn...

    Dus, ik ben heel erg blij -sarcasme-


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat is inderdaad niet leuk, ik ken het gevoel. Maar wiskunde is dan ook iets waar ik wél voor moet leren. Enb zelfs als ik dat doe kan ik het meestal toch niet. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Precies hetzelfde heb ik de laatste keren bij wiskunde ook gehad, dat is echt een vervelend gevoel.

    Wacht, tien opdrachten? Waren er toch maar 3?

    Dat heb ik echt heel vaak, bij veel vakken. :3


    Save me from myself.

    Kanade schreef:
    Wacht, tien opdrachten? Waren er toch maar 3?
    Ja, maar ze bestonden uit a, b, c, d enzo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Parera schreef:
    (...)Ja, maar ze bestonden uit a, b, c, d enzo

    Ahzo, sorry ik ben blijkbaar nog niet helemaal wakker.
    Tja, wat zal ik zeggen... Ik had net zo goed een tekening kunnen maken of een verhaaltje kunnen schrijven, misschien dat ik dan zelfs nog een hoger cijfer zou kunnen krijgen dan met wat ik nu heb. :W

    Ik haalde altijd slechte cijfers voor wiskunde. Een 2/3 was mijn gemiddelde cijfer per proefwerk. Ik heb het vak alsnog met een 5 afgesloten ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiskunde is gewoon een kutvak.


    Me so good.

    Tja, als je niet leert voor je examen ga ik ook geen medelijden met je dat je het niet kon.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Istaya schreef:
    Tja, als je niet leert voor je examen ga ik ook geen medelijden met je dat je het niet kon.

    Ik heb niet tot maximaal een half uur geleerd voor elk examen, telkens vlak voor het examen begon. Ik ben voor alles geslaagd, behalve voor wiskunde dan maar dat ligt bij mij anders xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Istaya schreef:
    Tja, als je niet leert voor je examen ga ik ook geen medelijden met je dat je het niet kon.
    Ik ben vorig jaar geslaagd met ruime voldoendes op de MAVO en heb totaal hooguit een kwartier geleerd


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb niet tot maximaal een half uur geleerd voor elk examen, telkens vlak voor het examen begon. Ik ben voor alles geslaagd, behalve voor wiskunde dan maar dat ligt bij mij anders xd


    En ik ben heel blij voor jou dat je bent geslaagd, en als dat bij haar ook zou zijn zou ik dat alleen maar goed vinden voor haar, maar ik vind dat als je niet leert je ook niet moet klagen dat als je het niet kan. Dan is het je eigen schuld hoor.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou.. kijk, bij wiskunde is het gewoon voornamelijk oefenen. Je moet zorgen dat je de stof uit het boek algeheel beheerst zodat je je kennis toe kan passen in moeilijkere situaties. Maar als ze niet uitgelegd hebben wat een histogram is terwijl je die wel moet tekenen.. kijk dát vind ik wel raar.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Istaya schreef:
    (...)

    En ik ben heel blij voor jou dat je bent geslaagd, en als dat bij haar ook zou zijn zou ik dat alleen maar goed vinden voor haar, maar ik vind dat als je niet leert je ook niet moet klagen dat als je het niet kan. Dan is het je eigen schuld hoor.

    Het is een hij.

    Maar er klaagt toch ook niemand nu over dat hij/zij het niet kunnen?

    Dan had je misschien toch moeten leren?


    The universal language of art.