• Ik wil heel eventjes mijn verhaal kwijt, en dit is zo snel de enige plek die ik me kan bedenken.

    Vanacht sliep mijn vriend bij me, doet hij wel vaker. Toen vroeg hij me dus of hij nog wel goed genoeg voor me was, want hij dacht van niet. Ik heb hem heel lief beloofd dat dat niet zo was en dat hij alles was wat ik wou. Vanochtend kregen we ruzie omdat we allebei een ochtendhumeur hadden. Ik heb het eerste uur geskipt en hij ook om het uit te praten. Toen zei hij dat hij het niet meer aankon dat ik zo vaak chagerijnig was. Ik ben vaak chagerijnig omdat ik sinds kort weet dat mijn opa ongeneeselijke kanker heeft en ik gewoon eventjes niet lekker in mijn vel zit. Ook vond hij dat ik niet goed genoeg mijn best deed om onze relatie te onderhouden. Hij besloot dat het beter was als het uit was. Ik werd boos en vroeg of hij me gewoon liet stikken. Zijn argument was dat hij nu even voor zichzelf koos. Ik had anderhalf jaar met hem en in die anderhalf jaar ben ik er altijd voor hem geweest. Zijn vader is overleden en ik kwam altijd zodra hij me nodig had. Ik ben zelfs 's nachts en door de stromende regen naar hem toe gefietst, 10 kilometer. Ook al trok ik het af en toe niet, dan zei ik hem dat niet en ging ik gewoon door. En nu laat hij me gewoon mooi alleen zitten met mijn opa en met mijn kutgevoel omdat hij het 'even zat is'. En het ergste is nog dat ik nog steeds zielsveel van hem hou...


    L. O. V. E. is just another word I've never learned to

    N'aaaahww, dat lijkt me echt kut.
    En wat een rotstreek van hem. Ik zou het gewoon laten hoor, als hij hier niet tegen kan, dan is hij je niet waard...
    Sterkte meid! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat een asshole
    Sorry, dat was mijn eerste gedachte
    Hij is je gewoon niet waard


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Je verdient beter dan hem. <3

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 12:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:


    Je verdient beter dan hem. <3


    The universal language of art.

    ahwww, jullie zijn lief, en eigenlijk hebben jullie wel gelijk, ik moet hem gewoon laten gaan. Een probleem, ik zit bij hem op school, en we staan allebei in het zelfde rokershok in de pauze...
    -_-'

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 12:23 ]


    L. O. V. E. is just another word I've never learned to

    xlovelydream schreef:
    ahwww, jullie zijn lief, en eigenlijk hebben jullie wel gelijk, ik moet hem gewoon laten gaan. Een probleem, ik zit bij hem op school, en we staan allebei in het zelfde rokershok in de pauze...
    -_-'

    Dan heb je meteen een goede reden om te stoppen met roken.
    Gewoon negeren. Is heel simpel, en waarschijnlijk wil hij niet met je praten, tenminste, als hij je echt zat is dan zal hij dat niet doen, dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    Weetje ik heb het gevoel dat het nog wel goed komt!


    <3

    Laat hem zien dat je hem niet nodig hebt.
    Ga lekker erop uit met je vrienden om hem en alles even te vergeten.
    Zoals andere zeggen, je verdient iemand beters. Als hij dat een reden vind juist ja, ruzies horen in een relatie maar als hij dat allemaal zegt vraag je jezelf eens af.
    Kan ik zonder hem overleven?
    Is hij me mijn tranen uberhaupt wel waard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Player schreef:
    Weetje ik heb het gevoel dat het nog wel goed komt!


    This. Al weet ik het natuurlijk niet zeker, maar jongens hebben soms gewoon moeite met emotionele dingen en gevoelens van meisjes. Ik zou nog eens proberen om er rustig over te praten. Als hij echt niet voor jullie relatie wil vechten, dan zou ik hem maar proberen te vergeten.


    You are beautiful, you are love.

    Aragog schreef:


    Je verdient beter dan hem. <3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oooooow :(
    Maar zoals iedereen al zei, probeer hem gewoon te vergeten.
    Zie het als een kans, een nieuwe start. Het is bijna zomer, het ideale moment om even te genieten van het single zijn.
    Ween eens goed, gooi alles er eens uit, en raap jezelf daarna bij elkaar en doe leuke dingen met je vriendinnen!
    Dikke knuffel!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Aragog schreef:


    Je verdient beter dan hem. <3

    xlovelydream schreef:
    ahwww, jullie zijn lief, en eigenlijk hebben jullie wel gelijk, ik moet hem gewoon laten gaan. Een probleem, ik zit bij hem op school, en we staan allebei in het zelfde rokershok in de pauze...
    -_-'


    Mooi argument om te stoppen met roken maar wilde je hem niet keihard meppen nadat ie dat had gezegd? Ik bedoel, jij hebt zoveel voor hem gedaan.

    Hij verdient je gewoon niet en ik hoop dat zijn volgende vriendin zoiets bij hem flikt, dan snapt ie ten minste hoe het voelt.


    Physics is awesome

    Aragog schreef:


    Je verdient beter dan hem. <3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Impressie schreef:
    (...)

    This. Al weet ik het natuurlijk niet zeker, maar jongens hebben soms gewoon moeite met emotionele dingen en gevoelens van meisjes. Ik zou nog eens proberen om er rustig over te praten. Als hij echt niet voor jullie relatie wil vechten, dan zou ik hem maar proberen te vergeten.


    Shit happens but pee happens a lot more.