• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.

if u like

Nathan James Sykes,

Siva Kaneswaren,

Thomas Anthony Parker,

Maximillian Alberto George

and James Mcguiness

you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.

Let's get ugly - The Wanted

Chasing the sun - Nathan J Sykes

Liverpool rain - The wanted

Members

[ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 23:56 ]

'' Type Sangster if you can see this. "

Limerry schreef:
    (...)

Thanks babe! How was your day? (:

Alright (: Alleen zeeeer moe van het weekend, dus ik zal heel wat moeten bij slapen deze week denk ik (:
    Hoe was de jouwe?

"You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

Samuels schreef:
    (...)
    Alright (: Alleen zeeeer moe van het weekend, dus ik zal heel wat moeten bij slapen deze week denk ik (:
    Hoe was de jouwe?

Dat moet je maar vroeg gaan slapen, hihi c:
    Rustig, ahaha. Gewoon folders rondgebracht enso. Eigenlijk niet zo veel gedaan, gewoon omdat het kan =D

stay safe because I like being alive at the same time as you

Limerry schreef:
    (...)

Dat moet je maar vroeg gaan slapen, hihi c:
    Rustig, ahaha. Gewoon folders rondgebracht enso. Eigenlijk niet zo veel gedaan, gewoon omdat het kan =D

That's the spirit! (: Ik heb alleen deze week vrij & dan moet ik gaan werken als leiding voor de jeugddienst ^^
    Dus deze week veel schrijven nu het nog kan ;D

Samuels schreef:
    (...)
    That's the spirit! (: Ik heb alleen deze week vrij & dan moet ik gaan werken als leiding voor de jeugddienst ^^
    Dus deze week veel schrijven nu het nog kan ;D

Indeed! Haha, al hoewel ik morgen wel naar de AH moet voor een vakantiebaantje, maar ik durf niet. ;s
    Ik moet alleen woensdag nog even naar school om boeken & kluisjepasje in te leveren en rapport op te halen, dat is het laatste c:

[ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:21 ]

Limerry schreef:
    (...)

Indeed! Haha, al hoewel ik morgen wel naar de AH moet voor een vakantiebaantje, maar ik durf niet. ;s
    Ik moet alleen woensdag nog even naar school om boeken & kluisjepasje in te leveren en rapport op te halen, dat is het laatste c:

Ik ben van het middelbaar af en daar ben ik zeeeeeer blij mee (: Nu alleen nog mijn hogere school (:
    En waarom durf je niet?

Samuels schreef:
    (...)

Ik ben van het middelbaar af en daar ben ik zeeeeeer blij mee (: Nu alleen nog mijn hogere school (:
    En waarom durf je niet?

Dat geloof ik graag, hihi. Hoelang duurt de hogere school? Of hoelang duurt je opleiding?
    Ik weet het niet, ik vind het gewoon eng om nieuwe contacten te leggen met mensen enso, zelfs om gewoon iets af te geven, want het formulier heb ik gewoon al ingevuld enso. Maar ik word er gewoon zo zenuwachtig door. ;s

Limerry schreef:
    (...)

Dat geloof ik graag, hihi. Hoelang duurt de hogere school? Of hoelang duurt je opleiding?
    Ik weet het niet, ik vind het gewoon eng om nieuwe contacten te leggen met mensen enso, zelfs om gewoon iets af te geven, want het formulier heb ik gewoon al ingevuld enso. Maar ik word er gewoon zo zenuwachtig door. ;s

Maak je maar geen zorgen, ze zijn altijd heel vriendelijk als je je formulieren gaat afgeven hoor (: Dat was ook altijd bij mij als ik ging soliciteren voor een job (:
    Ik moet nog anderhalf jaar doen, tenzij ik blijf zitten (:

Samuels schreef:
    (...)

Maak je maar geen zorgen, ze zijn altijd heel vriendelijk als je je formulieren gaat afgeven hoor (: Dat was ook altijd bij mij als ik ging soliciteren voor een job (:
    Ik moet nog anderhalf jaar doen, tenzij ik blijf zitten (:

Ik hoop gewoon dat het goed komt, hihi, maar dat is vaak wel zo, daarom is het zo dom als je -je zo druk gaat maken, vind ik toch. Uiteindlijk komt het wel goed namelijk hihi.
    Is er een kans dan dat je blijft zitten? :c

Limerry schreef:
    (...)

Ik hoop gewoon dat het goed komt, hihi, maar dat is vaak wel zo, daarom is het zo dom als je -je zo druk gaat maken, vind ik toch. Uiteindlijk komt het wel goed namelijk hihi.
    Is er een kans dan dat je blijft zitten? :c

Inderdaad (:
    Euh, dit jaar was ik er door dus nog niet, maar de volgende anderhalf jaar worden echt zwaar dus ik weet het niet (: Hopelijk niet!

Samuels schreef:
    (...)

Inderdaad (:
    Euh, dit jaar was ik er door dus nog niet, maar de volgende anderhalf jaar worden echt zwaar dus ik weet het niet (: Hopelijk niet!

Ik denk het niet, als je gewoon goed je best doet en goed leert -waar ik nog een voorbeeld aan zou kunnen nemen :3- dan ga je altijd wel over, neem ik aan...

Heej mensjes ^^
    ik ben nog eens online ^^
    en valt er niet iets op?

'' Type Sangster if you can see this. "

Ventus schreef:
    Heej mensjes ^^
    en valt er niet iets op?

Euh... niet direct nee (A)

[ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 23:03 ]

Ventus schreef:
    Heej mensjes ^^
    en valt er niet iets op?

Rani c:
    Je hebt een nieuwe profielfoto?^^

Limerry schreef:
    (...)

Ik denk het niet, als je gewoon goed je best doet en goed leert -waar ik nog een voorbeeld aan zou kunnen nemen :3- dan ga je altijd wel over, neem ik aan...

Lets hope so! (bloos)

Samuels schreef:
    (...)

Lets hope so! (bloos)

Ik hoop het ook voor je, hihi c: