• Ik hoorde het al van mijn neef die het wist omdat zijn reis plat kwam te liggen; Maar is dus vanmiddag een meisje hier in de stad voor de trein gesprongen.

    Nu staat het ook op rijnmond.nl

    "Treinverkeer tussen Rotterdam en zuiden plat na aanrijdin
    21-06-2012 | 17:48

    Het treinverkeer tussen Rotterdam Centraal en het zuiden is donderdagmiddag plat komen te liggen door een aanrijding bij station Rotterdam-Zuid. Waarschijnlijk heeft iemand zichzelf voor de trein geworpen. De trein die hem of haar raakte, kwam tot stilstand in de Willemsspoortunnel."

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juni 2012 - 12:38 ]


    Til hug og blod.

    Creed schreef:
    -> Foto is verwijderd na terechte klacht. Plaats hem ook niet meer ivm de nabestaanden!
    Plaats je hem, wel... Kun je een waarschuwing verwachten.


    Er stond toch een duidelijke waarschuwing bij? Prima als hij weg is, maar de waarschuwing vind ik wel erg overdreven. Er stond namelijk duidelijk aangegeven wat het was, hij stond er niet rechtstreeks afgebeeld en ook de reden van het plaatsen is al bekend gemaakt. Beetje overdreven om dan met waarschuwingen te gaan dreigen.


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Er stond toch een duidelijke waarschuwing bij? Prima als hij weg is, maar de waarschuwing vind ik wel erg overdreven. Er stond namelijk duidelijk aangegeven wat het was, hij stond er niet rechtstreeks afgebeeld en ook de reden van het plaatsen is al bekend gemaakt. Beetje overdreven om dan met waarschuwingen te gaan dreigen.

    Ben ik het wel mee eens. Dat het shockeert snap ik, maar dat heeft ze er duidelijk bij gezet en de foto circuleert op meerdere sites. En het nabestaanden-argument vind ik een beetje zwak, want hoeveel kans is er nou dat er nou toevallig net een stel mensen hier op Q zitten die haar kenden?


    ars moriendi