• Ik hoorde het al van mijn neef die het wist omdat zijn reis plat kwam te liggen; Maar is dus vanmiddag een meisje hier in de stad voor de trein gesprongen.

    Nu staat het ook op rijnmond.nl

    "Treinverkeer tussen Rotterdam en zuiden plat na aanrijdin
    21-06-2012 | 17:48

    Het treinverkeer tussen Rotterdam Centraal en het zuiden is donderdagmiddag plat komen te liggen door een aanrijding bij station Rotterdam-Zuid. Waarschijnlijk heeft iemand zichzelf voor de trein geworpen. De trein die hem of haar raakte, kwam tot stilstand in de Willemsspoortunnel."

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juni 2012 - 12:38 ]


    Til hug og blod.

    Aragog schreef:
    (...)
    Een romp geloof ik, ik vind 'm zelf niet héél erg, maar ik kan er wel tegen :').
    Ik vind het egoïstisch.
    Zelfmoord plegen opizch niet, want als je in een eindeloze put van een depressie zit, zien sommigen gewoon geen uitweg.
    Maar seriously, het is zó egoïstisch en gemeen om voor een trein de springen. Die conducteur is voor eeuwig getraumatiseerd, en de passagiers ook.
    Iemand die mijn moeder kent zat in een trein toen er iemand voor sprong, en zag een hoofd. Zonder lichaam. C'mon, dat is toch lullig? :c

    Precies.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leannan schreef:
    Ik kan niet veel van de foto maken, maar ik zie wel een hand...
    En trouwens, wie maakt daar nu ook een foto van?(no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jullie zitten serieus te praten over welke lichaamsdelen jullie allemaal herkennen? Welke sukkel maakt daar nou een foto van?!
    Vreselijk als je zo een einde aan je leven maakt. En vooral vreselijk voor de honderden toeschouwers...


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    Jullie zitten serieus te praten over welke lichaamsdelen jullie allemaal herkennen? Welke sukkel maakt daar nou een foto van?!
    Vreselijk als je zo een einde aan je leven maakt. En vooral vreselijk voor de honderden toeschouwers...


    De man die de trein reed. Die vind ik het zieligste. Wat denk je dat die man voelt?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    De man die de trein reed. Die vind ik het zieligste. Wat denk je dat die man voelt?


    Inderdaad verschrikkelijk! En ik ken iemand in mijn familie die daar wel eens trein rijd.. Maar wie het ook is, dat gun je niemand.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zat eerst te twijfelen of ik de foto wilde zien, uiteindelijk toch maar gedaan. Viel gelukkig wel mee (heb veel, veel erger gezien.. Was zo'n site waar je allemaal fotos kon zien van verkeersongelukken >< ). Maarja, ik haat het als mensen op die manier zelfmoord plegen... Echt ziek.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 23:11 ]

    De foto valt mee, ik vind het zielig voor de mensen die het gezien hebben, maar ik vind niet dat zelfmoord illegaal moet zijn. Ze kunnen beter de pil van Drion legaliseren voor iedereen om dit soort praktijken te voorkomen.

    De foto zag ik op twitter. Maar welk ziek persoon gaat er nu een foto maken van een lijk en die op internet plaatsen. --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kunt zeggen wat je wilt, ik vind zelfmoord plegen door voor de trein te springen zo egoistisch. Je hindert anderen ermee en bezorgd kinderen en volwassenen mogelijk ook nog eens een trauma. Als je dan zo nodig dood moet, doe het dan zodat niemand anders er last van heeft.


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    Ik woon bijna naast een treinstation. Zonder lullig te zijn maar bij ons springen er wekelijks gemiddeld vijf mensen voor. Dat is 'normaal' en de helft overleeft het gewoon; dan hebben ze de stoptrein of randstadrail.

    Overleefd het..? Brr, maar dan zijn ze toch zwaar verminkt? *Derp*


    ars moriendi

    Waarom springen er überhaupt mensen voor de trein ?? die conducteur heeft voor de rest van zijn leven een trauma, en mensen die dit zien gebeuren ook
    maar wat ik nog erger vind, is dat mensen er foto's van maken en op internet zetten, dat ben je toch ziek in je kop

    Ik ken een conducteur en die heeft in zijn leven 15 zelfmoorden meegemaakt. Maar hij vond het werk te leuk om er mee te stoppen.. Ik heb op die foto geklikt maar ik durf niet te kijken..


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Overleefd het..? Brr, maar dan zijn ze toch zwaar verminkt? *Derp*


    Behoorlijk zwaar verminkt. Geen prettig plaatje hoor maar meestal proberen ze het een tweede maal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jakkie en dan in die trein lijkt me niet fijn. Ik snap dat ze niet kunnen nadenken naar dat doe je andere toch niet. Aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het laatste wat ik zou doen als ik zelfmoord wilde plegen is voor een trein springen.
    Bah, bah, bah.
    Ik woon er ook vlakbij en ga vaak met de trein,
    Het gebeurd best vaak dat er mensen voor de trein springen,
    heb het zelf ook al zo'n 2x gezien, een keer zat ik in de trein en de andere keer op het perron.
    Echt vreselijk, brr..