• Ik moet dit gewoon even kwijt, daarom schrijf ik dit.

    Het gaat over 3 vrienden van mij namelijk.
    Aniek, Bert, Pieter
    De namen zijn aangepast

    Aniek kent sinds dit jaar 2 jongens namelijk Bert en Pieter. De jongens zijn beide Aniek's beste vrienden geworden. Alleen waren ze beide verliefd op haar. Ze moest kiezen, en kwam tot de conclusie dat ze Pieter veel leuker vond en nam verkering met hem.

    Bert ving het goed op. Alleen ookal had Aniek een relatie met Pieter, Bert ging steeds kleffer en verslavender met Aniek om. Telkens legde Bert zijn arm om haar heen (zo'n manier wat stelletjes altijd doen), hij noemde haar altijd schatje, gaf haar om de 5 minuten kusjes op haar wang, was elke dag bij haar te vinden (ookal moest hij elke dag 1,5 uur fietsen), wilde alles voor haar kopen enzovoort. Wij als vrienden raakte hier echt geïrriteerd aan, alleen wij vonden het meest zielig voor Pieter.

    Pieter voelde zich kut hierdoor, alleen zei niets omdat hij Aniek alleen gelukkig wil zien. We hadden al gemerkt dat het niet lekker meer ging tussen Aniek en Pieter, maar hoopte dat het beter ging omdat we ze een leuk stel vonden.

    Nu komt pas echt het erge, waar wij als vriendinnen van verschoten. Een paar weken geleden hadden we gala. Op donderdag de school van Pieter, waar Aniek mee was heen geweest. Ze zagen er schattig uit op de foto's en alles. De dag erna was het ons gala, van onze school. Pieter ging niet mee want Aniek was te laat met opgeven. Na het gala bleef Bert bij Aniek slapen, dat is wel vaker gebeurd maar meestal ligt Bert dan bij haar broer op de kamer opliggen ze allemaal in de woonkamer... alleen in die nacht hebben Aniek en Bert dus seks gehad, terwijl ze nog steeds een relatie had met die andere jongen.

    EDIT:
    het is nu wel uit tussen Aniek en Pieter, alleen weet Pieter niets van dit gebeuren.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:16 ]


    <3

    Quiescent schreef:
    Pff, ik vind dat echt vals van 'aniek' en van 'bert'. Ik bedoel Bert weet ook gewoon dat zij al een vriend heeft. Ik vind dit echt heel erg zielig gedrag en echt sneu voor die jongen.


    You are beautiful, you are love.

    Woow je naam is erg toepasselijk..:W Ik vind dit echt een rotactie van Aniek en Bert en eigenlijk zou Pieter dit moeten weten want ik gun het Aniek en Bert niet om hier mee weg te komen.:S


    Shit happens but pee happens a lot more.