• Met 'wegwijzers'. (krul)


    Bovenste helft:



    Onderste helft:




    De fotokwaliteit is heel erg slecht, maar het is duidelijk genoeg om het idee erachter te begrijpen. Op dat dingetje met de kat staat mijn naam, alleen is dat te klein om te kunnen lezen.
    En ja, dat zijn dus allemaal plaatsen uit televisieseries, boeken of films. Als je meer dan de helft meteen weet te plaatsen heb ik serieus respect voor je, haha. :'D

    Hoe ziet jullie deur eruit? :Y)






    Dit is wat erop staat:
    Omhoog:
    GERTI, het vliegtuig uit de radioserie Cabin Pressure
    Naar rechtsboven:
    Gallifrey, de thuisplaneet van de Doctor in Doctor Who
    Naar links, van boven naar onder:
    Camelot, het kasteel van Koning Arthur in de legendes, maar ook in de televisieserie Merlin
    Pemberly, het landgoed van Mr Darcy uit Pride and Prejudice
    District 13, het vernietigde District uit de Hongerspelen/the Hunger Games
    Bristol, de stad waar Being Human speelt
    Coldwater, Maine, de plek waar de Hush Hush-boeken zich afspelen
    Naar rechts, van boven naar onder:
    Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, de school uit Harry Potter schaam je als je dat niet wist ^^
    221B Bakerstreet, de woning van Sherlock Holmes in de boeken en alle verfilmingen daarvan
    Redmont, het kasteel waar Will uit De Grijze Jagers/Ranger's Apprentice is opgegroeid
    Cardiff, de stad in Wales waar de eerste drie seizoenen van Torchwood zich afspelen en de Hub zit
    The Shire, de plek waar de Hobbits wonen in Lord of the Rings
    Puddlemere, de thuisbasis van het Quidditchteam Puddlemere United (waar Oliver Wood in speelt) uit Harry Potter
    Het ding dat vier kanten op wijst:
    TARDIS, de machine waarmee de Doctor in Doctor Who door tijd en ruimte reist

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:14 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb foto's van mezelf en dierbaren een een poster


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha geweldig :D
    ik heb niet eens een deur..


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Kanade schreef:
    Wow, awesome! ;D
    Dit is mijn deur;




    Die bovenste poster van Harry Potter heb ik ook ^^
    En mijn deur hangt vol met oude paardenposters die ik er echt eens af moet gaan halen ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Leuk!
    Ik heb een spiegel op de binnenkant van m'n deur. De buitenkant had ik een paar jaar geleden, klas 1 ofzo, versierd.. Het is er nu half af maar ik had een stuk draad met daaraan in regenboog volgorde papieren bloemen aan gemaakt en nog wat random dingen erop geplakt. Die bloemen zitten er wel nog allemaal :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    GALLIFREY, 221B BAKERSTREET, TARDIS - YEAH <33

    Ik mag niks op mijn deur plakken. Helaas.


    Believe in yourself.

    Leuk gedaan!
    Mijn kamerdeur mag niet versierd worden...


    Life is all about having a good time.

    Mijn deur moet eruit geramt worden en vervangen worden door harmonicadeur.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Op mijn deur zitten allemaal van die plak spiegels in vormen van vlinders en bloemen, helaas kunnen ze er niet makkelijk af... :c
    Gelukkig krijg ik dit jaar nog een nieuwe kamer, & dan ga ik denk ik wat posters aan mijn deur plakken, als het mag. c:
    Super leuk bedacht trouwens, die wegwijzers.

    Heey, die zag ik van de week ook ergens op internet, zoiets in elk geval
    En toevallig bracht mij dat op het idee om het ook te doen
    (niet denken dat ik je na-aap, ik had toevallig zoiets gezien laatst en ik speelde al met het idee om mijn saaie deur te veranderen)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Elric schreef:
    Nice! Op mijn deur heb ik een plaat met het logo van The Hunger Games erop geschilderd ^^



    kom je ook bij mij langs?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Geweldige deur :D
    Ik voel me nu best wel zielig aangezien ik niet eens een deur heb...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Pretty awesome *vindt Puddlemere en Hogwarts het leukst* :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gaaaaaf :'D
    Mijn deur is heel saai met een plattegrond van Disneyland Parijs, waar ik zelfs nog nooit geweest ben...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Awesome!

    Ik heb op mijn deur een plaatje met 'Place 2 be' en 'Als je niets te doen hebt, doe het dan niet hier.' daaronder nog een masker dat ik heb gekocht in Italië en een plaatje met mijn naam op ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ORIGINEEL! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife