• Ik zit echt met iets in de knoop.

    Vroeger werd ik heel erg veel buitengesloten door mensen,
    Ik zat vaak in groepjes van drie, en al snel trek je toch meer naar een persoon.
    Dus dan gingen ze met z'n tweeën spelen, en dan was ik alleen.
    Dat is al heel vaak gebeurd, en nu dreigt het weer te gebeuren.

    Mijn vriendinnen gingen vandaag met z'n tweeën naar de stad, en ik mocht niet mee..
    Reden? Omdat vriendin 1 al een keer samen met me naar de stad geweest was.
    Wat een schijt reden zeg, ik had al meteen door dat ze geen zin in me had, maar zeg het dan recht in mijn gezicht.
    Krijg ik net een smsje, dat ze morgen samen naar onze schoolpicknick fietsen, in plaats van met z'n drieën.
    Ik heb uitgelegd waar ik mee zat, dat ik vroeger ook zo werd behandeld.
    Wat krijg ik terug, een dommig antwoord:
    Groei er dan overheen.

    Zeik, zeik, zeik


    Ik weet dat ik dit het beste kan negeren, maar ik heb echt niemand anders waarmee ik omga.
    Ik wil niet weer alleen zijn..

    Dumpen die handel, want wat zei doen is niet normaal. Ik ken het zelf ook en nu ga ik gewoon meer om met mijn andere vriendinnen dan met die andere. Ik voel me beter bij die andere dan bij die twee die me uitsloten. Maar anders moet je eens goed met hun praten? Sorry voor de eventuele fouten, dit is via bb.

    Mordor schreef:
    Als ze je mening niet respecteren zijn het geen echte vriendinnen. Het si misschien moeilijk,maar het enige dat je kan doen dat je probleem zal oplossen is een nieuw vriendengroepje zoeken die geen kinderachtige aso's zijn.


    Shit happens but pee happens a lot more.