• heej
    kunnen jullie mij helpen?
    nu dat het schooljaar bijna om is laat ik een boekje rond gaan bij vrienden voor een leuke boodschap.Nu is mijn vraag aan jullie hebben jullie nog leuke afbeeldingen of tekstjes of ideetjes om mijn boekje een beetje vrolijker te maken gelijk een afbeelding zoals dit



    merci als iemand reageert xx

    of gelijk dit !! :p

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:25 ]






    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ScarsStories schreef:








    danku danku danku hier heeft iemand smaak :p

    You're welcome. ^^ Als je er nog nodig hebt moet je het maar zeggen want je mag maar drie afbeelding in een reactie plaatsen.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    weheartit.com heeft heeeeel veeeel leuke plaatjes. Anders kan je op tumblr kijken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Tarry schreef:
    weheartit.com heeft heeeeel veeeel leuke plaatjes. Anders kan je op tumblr kijken.



    dat heb ik al geprobeerd maar het probleem is ik weet nooit niet wat ik als"keyword" moet gebruiken :s

    Ik heb op weheartit een map met dat soort dingen, misschien vind je dat leuk? (: KLik


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik heb op weheartit een map met dat soort dingen, misschien vind je dat leuk? (: KLik




    merci!! ik vind deze veel leuker dan die echte swag-notes
    ze zijn altijd welkom ^^ x

    ScarsStories schreef:
    You're welcome. ^^ Als je er nog nodig hebt moet je het maar zeggen want je mag maar drie afbeelding in een reactie plaatsen.


    alle afbeeldingen zijn welkom ook alle mensen zijn welkom :p
    merci! x

    Ik heb er normaal gezien nog twee van Bob Marley, die ik echt heel mooi vind, ik zal ze eens zoeken. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    My beautiful memorie,

    I love you. Don't leave, stay with me forever. I can't live without you, you make me feel loved. You're worth all my tears, all my smiles and all my love. So stay....,

    Yours faithfully.


    Dat heb ik zelf verzonnen maar ik vind het wel van toepassing.




    Als je het niet kan lezen, want de belichting or wathever is kind of bad er staat: "Truth everyone is going to hurt you, you just got to find the ones worth suffering for."

    Ik heb er nog een paar maar misschien heb je er al genoeg nu?! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ja ik heb er genoeg die laatste is gwn weg geniaal
    dank je wel ! x

    Vind ik ook & pure realiteit. ^^
    Graag Gedaan! (flower)


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    When I miss you, I re-read our old messages and smile like an idiot.

    Ben niet zeker of ie grammaticaal klopt, kun je nagaan bij iemand met sterker Engels, maar deze is wel leuk!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    When I miss you, I re-read our old messages and smile like an idiot.

    Ben niet zeker of ie grammaticaal klopt, kun je nagaan bij iemand met sterker Engels, maar deze is wel leuk!


    ja ik vind het een tof zinnetje en ik wil die gebruiken in mijn "boekje" maar hoe zou ik dat moeten doen? ik heb niet echt een geweldig handshrift...

    (dankje wel !)
    xx

    galupy001 schreef:
    (...)

    ja ik vind het een tof zinnetje en ik wil die gebruiken in mijn "boekje" maar hoe zou ik dat moeten doen? ik heb niet echt een geweldig handshrift...

    (dankje wel !)
    xx

    in Word typen met een leuk lettertype, uitprinten en dan opplakken (:


    Believe in yourself.