• Ik ga vanaf morgen afvallen. Niet zeggen dat ik doorsla met afvallen, want dat is het laatste waar ik aan wil denken.
    De reden dat ik wil afvallen is dat ik geen kleding van mijn lengte pas en ik ben vrijdag geschat op 57 kilo. Dat is dus ong. 10 kilo meer dan mijn echte gewicht =.=

    Ik ga meer op mijn eten letten en ik hoop voor kerst resultaat te hebben =]

    (...)

    Whaa, en Bedankt,, Dan is dat nu Officieel

    Je doet nu wel scheinheilig.
    Maar straks heb je uiteindelijk wel annorexia.
    De stap is kleiner dan je denkt heur.
    Who's laughing then?
    ik iig wel x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    DAAROM MOET JE IETS AAN JE FUCKING ZELFBEELD DOEN!
    Niet je gewicht?
    Wanneer dringt het tot deze mensen door willem?

    Ik zou ook graag geaccepteerd willen om wie ik ben. Ik zou niet gaan afvallen omdat mensen me dan niet meer uit zouden schelden, zogenaamd, of dat ze me dan ineens wel mooi en aardig vinden.


    blame the bully.

    :X Ik Wil nu wat zggen maar dat kan ik better maar niet doen,, voordat ik helmaal voor gek word verklaart hiero!


    Dunno ><

    (...)
    Ik zou ook graag geaccepteerd willen om wie ik ben. Ik zou niet gaan afvallen omdat mensen me dan niet meer uit zouden schelden, zogenaamd, of dat ze me dan ineens wel mooi en aardig vinden.

    idd.
    Wees gewoon jezelf en accepteer dat.
    zolang je vrienden je maar mogen om wie je bent.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Waarom dat? o.o
    Vind ik dit onzin?
    Waarom nú al afvallen? Uiteindelijk komt het er toch wel weer aan omdat je in de groei zit. Vet nutteloos als je het mij vraagt. Hier krijg je alleen maar anorexia e.d. van. En jullie weten natuurlijk wanneer jullie moeten stoppen. Sure.
    Maar als je straks naar een kliniek moet om aan te komen hoef je niet zielig te komen doen hier. =l
    Sowieso snap ik niet waarom hier een topic voor moet worden geopend. Vind het nogal aandacht.


    Mew <3

    :X Ik Wil nu wat zggen maar dat kan ik better maar niet doen,, voordat ik helmaal voor gek word verklaart hiero!

    VERTEL.
    heb je ooit je vinger in je keel gestoken ofzo?
    We're just here to help


    The economy is suffering, let it DIE!

    Waarom dat? o.o
    Vind ik dit onzin?
    Waarom nú al afvallen? Uiteindelijk komt het er toch wel weer aan omdat je in de groei zit. Vet nutteloos als je het mij vraagt. Hier krijg je alleen maar anorexia e.d. van. En jullie weten natuurlijk wanneer jullie moeten stoppen. Sure.
    Maar als je straks naar een kliniek moet om aan te komen hoef je niet zielig te komen doen hier. =l
    Sowieso snap ik niet waarom hier een topic voor moet worden geopend. Vind het nogal aandacht.

    KOMT ER EEN ACHTER. ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Ik zou ook graag geaccepteerd willen om wie ik ben. Ik zou niet gaan afvallen omdat mensen me dan niet meer uit zouden schelden, zogenaamd, of dat ze me dan ineens wel mooi en aardig vinden.


    Het boeit mij niet wat andferen van me vinden,, het is wat ik van mezelf vind! en dat is nouw niet egt Zupper ofzo! -_-'' Ik Wil dat ik Wel in de speigel durf te kijken,, zonder tranen in me ogen te krijgen,, omdat ik mezlf niet MAg,, kwa uiterlijk kwa inerlijk! en daar probeer ik wat aan te doen,, zodat ik wel in de spiegel durf te kijken,, en trots op mezelf kan zijn!


    Dunno ><

    (...)
    KOMT ER EEN ACHTER. ¬¬

    =.='' ?


    Mew <3

    (...)
    VERTEL.
    heb je ooit je vinger in je keel gestoken ofzo?
    We're just here to help


    Uuh, Jawel,, maar er geburden niks :$ Nee,, ik wou zeggen,, het maakt niet uit wat er met me gebeurt,, zolang ik maar trots op mezelf kan zijn,, en is kan houden van mezlef


    Dunno ><

    (...)

    Het boeit mij niet wat andferen van me vinden,, het is wat ik van mezelf vind! en dat is nouw niet egt Zupper ofzo! -_-'' Ik Wil dat ik Wel in de speigel durf te kijken,, zonder tranen in me ogen te krijgen,, omdat ik mezlf niet MAg,, kwa uiterlijk kwa inerlijk! en daar probeer ik wat aan te doen,, zodat ik wel in de spiegel durf te kijken,, en trots op mezelf kan zijn!

    Ik bedoel het niet aanvallend/beledigend/enz. Ik vertel alleen hoe ik erover denk. :]


    blame the bully.

    (...)

    Het boeit mij niet wat andferen van me vinden,, het is wat ik van mezelf vind! en dat is nouw niet egt Zupper ofzo! -_-'' Ik Wil dat ik Wel in de speigel durf te kijken,, zonder tranen in me ogen te krijgen,, omdat ik mezlf niet MAg,, kwa uiterlijk kwa inerlijk! en daar probeer ik wat aan te doen,, zodat ik wel in de spiegel durf te kijken,, en trots op mezelf kan zijn!

    doe dan iets aan je zelfbeeld. en je innerlijk -.-


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Uuh, Jawel,, maar er geburden niks :$ Nee,, ik wou zeggen,, het maakt niet uit wat er met me gebeurt,, zolang ik maar trots op mezelf kan zijn,, en is kan houden van mezlef

    HAHAHAHA X'D
    sorry. vind ik heel grappig x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    doe dan iets aan je zelfbeeld. en je innerlijk -.-


    Ja en hoe moet ik dat doen,, als ik niet tevreden ben met mezelf?!


    Dunno ><

    (...)

    Ja en hoe moet ik dat doen,, als ik niet tevreden ben met mezelf?!

    ER AAN WERKEN.
    En als het zo erg is.
    Dan moet je hulp zoeken.


    The economy is suffering, let it DIE!