• Ik ga vanaf morgen afvallen. Niet zeggen dat ik doorsla met afvallen, want dat is het laatste waar ik aan wil denken.
    De reden dat ik wil afvallen is dat ik geen kleding van mijn lengte pas en ik ben vrijdag geschat op 57 kilo. Dat is dus ong. 10 kilo meer dan mijn echte gewicht =.=

    Ik ga meer op mijn eten letten en ik hoop voor kerst resultaat te hebben =]

    Haha ik doe met je mee xD! ik heb maat 28 van broeken maar ik eet te veel chocokoekjes en nu pas ik niet meer in 1 van me broeken xD dus ik ga over op wortels =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Enn wij moeten dit weten Omdatt...?

    daarom xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Enn wij moeten dit weten Omdatt...?
    omdat ik een hipp kind ben =,=

    Haha ik doe met je mee xD! ik heb maat 28 van broeken maar ik eet te veel chocokoekjes en nu pas ik niet meer in 1 van me broeken xD dus ik ga over op wortels =D
    worteltjes zijn lekker :P
    Ik heb wel geluk dat ik veel groente en fruit lust x']

    ..?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)omdat ik een hipp kind ben =,=


    zelf zit je altyd te zeuren over dat opval gedoe.., als ik soms je reactie lees op sommige topics..,, slaat nerges op.. MIJN MENING

    (...)

    zelf zit je altyd te zeuren over dat opval gedoe.., als ik soms je reactie lees op sommige topics..,, slaat nerges op.. MIJN MENING
    Zoek ergens anders ruzie ofzo

    (...)Zoek ergens anders ruzie ofzo


    ik zoek geen ruzie ik zeg wat ik vind.. en jouwn reactie is ook niet overal even vriendelijk op..

    Whaa,, gaat je wel lukken,, is mij ook gelukt namelijk,, maar niet doorslaan hoor!! Want ik zit nu al na een apkje sultana vol-_-'' En daar kan ik de helle dag mee doen! en kan je nagaan, ik ben begin dit sgool jaar begonnen, en ale broeken die ik in de vakantie heb gekogt, kan je nu van me kont aftrekken,, Dicht,, Dus alsjeblieft,, doe vorzichtig!!! en blijf wel normaal eten,, dus zoochten smidagt en samonfs,, het is gewoon een kwestie van niet snoepen,,
    OKe moet je mij nu horen,, ik at op een dag,, aleen maar me afond eten,, en deed het daar mee dus eigenlijk moet ik nu niet gaan lopen praten,,


    Dunno ><

    Ik hoop tegen kerst 20 kilo zijn af te valle.

    Ik ben het eens met BRINGxITxONN
    al die zinloze topicsdie steeds worden gemaakt :S
    Wacht ff, ik heb een nieuwe broek, snel een nieuw topic maken om dat te vertellen, want iedereen moet het natuurlijk weten :D


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik ben het eens met BRINGxITxONN
    al die zinloze topicsdie steeds worden gemaakt :S
    Wacht ff, ik heb een nieuwe broek, snel een nieuw topic maken om dat te vertellen, want iedereen moet het natuurlijk weten :D


    Uuh,, de helft van Dit Forum,, gaat aleen ofer Onzin,, en dit soort dingen.. >.0


    Dunno ><

    Ik hoop tegen kerst 20 kilo zijn af te valle.


    mie toe

    Ik doe niet aan afvallen want dat is niks voor mij. Ik eet daar veels te graag voor. xd En ik vind het goed gelijk ik ben. ^^ En hopelijk voor je lukt het dan als je dat graag wil. (: