• Ik ga vanaf morgen afvallen. Niet zeggen dat ik doorsla met afvallen, want dat is het laatste waar ik aan wil denken.
    De reden dat ik wil afvallen is dat ik geen kleding van mijn lengte pas en ik ben vrijdag geschat op 57 kilo. Dat is dus ong. 10 kilo meer dan mijn echte gewicht =.=

    Ik ga meer op mijn eten letten en ik hoop voor kerst resultaat te hebben =]

    Ik hoop tegen kerst 20 kilo zijn af te valle.
    dan ben ik een skelet =|

    Ik hoop tegen kerst 20 kilo zijn af te valle.

    Ike ook!!
    Als ben ik dan Onder me Maximale gewigt,, dat ik voor me lengte hoor te hebben! Ik ben al 8 kilo afgevallen :D


    Dunno ><

    (...)

    Uuh,, de helft van Dit Forum,, gaat aleen ofer Onzin,, en dit soort dingen.. >.0


    Daarom


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)
    Ike ook!!
    Als ben ik dan Onder me Maximale gewigt,, dat ik voor me lengte hoor te hebben! Ik ben al 8 kilo afgevallen :D
    das al een goed begin ^^

    (...)

    Daarom

    Nouw dan,, 1tje bij kan tog geen kwaat :P


    Dunno ><

    Of ik denk temingsten dat ik dat ben afgevallen! Aangezien, ik nu in me broeken verzuip:P Dei ik in de Zomer nog paste!


    Dunno ><

    Of ik denk temingsten dat ik dat ben afgevallen! Aangezien, ik nu in me broeken verzuip:P Dei ik in de Zomer nog paste!
    Ik denk wel dat je dan bent afgevallen ^^

    Nou,, wat me broeken betreft wel,, maar ik zie het egt niwet hoor!!! oke,, vergeleken bij groep 7 ben ik wel al heel erg afgevallen :D maar ik zie zelf niet dat ik in de tijd van De zomervakantie en nu ben afggevallen,, terwel me broeken zeggen van wel..


    Dunno ><

    Ik denk dat grotendeels van jullie serieus hulp nodig heeft x'D
    Ik bedoel. Accepteer gewoon wie je bent. Afvallen is niet altijd gezond, en in de meeste van jullie gevallen is dat ook niet gezond.
    Maar wat jullie willen.
    Veel succes met jullie beginnende annorexia =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik denk dat grotendeels van jullie serieus hulp nodig heeft x'D
    Ik bedoel. Accepteer gewoon wie je bent. Afvallen is niet altijd gezond, en in de meeste van jullie gevallen is dat ook niet gezond.
    Maar wat jullie willen.
    Veel succes met jullie beginnende annorexia =D
    Dank je wel ^^
    Maar nee, ik heb al een slechte conditie en tis niet zo dat ik niks meer ga eten ofzo

    Ik denk dat grotendeels van jullie serieus hulp nodig heeft x'D
    Ik bedoel. Accepteer gewoon wie je bent. Afvallen is niet altijd gezond, en in de meeste van jullie gevallen is dat ook niet gezond.
    Maar wat jullie willen.
    Veel succes met jullie beginnende annorexia =D

    Ik ben het wel een soort van met jou eens. Jullie maken opmerkingen als, eentje kan nog wel, en 8 kilo afgevallen, dat is al een mooi begin. Komop zeg, het is niet gezond om op jullie leeftijd af te gaan vallen als je geen overgewicht heb. Je kan wel zeggen, ik ga niet doorslaan, maar dan kun je niet zeggen als je nog niet begonnen bent. Rokers zeggen ook altijd dat ze ieder moment kunnen stoppen.


    blame the bully.

    (...)Dank je wel ^^
    Maar nee, ik heb al een slechte conditie en tis niet zo dat ik niks meer ga eten ofzo

    Slechte conditie heeft niks met afvallen te maken. Als je iets aan je conditie wilt doen, val je daarbij af. Maar dan doe je het niet voor je conditie.
    En ik bedoel. Als je op zon leeftijd, al serieus wilt afvallen. is er zeker iets mis met je.
    je hoort nu te genieten van het leven.
    En als je gaat neuken, moet je als ik jou was zorgen dat je de pil krijgt, waar je NIET van aankomt x'D Alleen een tip hoor x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Ik ben het wel een soort van met jou eens. Jullie maken opmerkingen als, eentje kan nog wel, en 8 kilo afgevallen, dat is al een mooi begin. Komop zeg, het is niet gezond om op jullie leeftijd af te gaan vallen als je geen overgewicht heb. Je kan wel zeggen, ik ga niet doorslaan, maar dan kun je niet zeggen als je nog niet begonnen bent. Rokers zeggen ook altijd dat ze ieder moment kunnen stoppen.


    Ik heb geen overgewigt,, ik ben gewoon helemaal niet blij met mezelf,, en daar is,, dat ik mezelf te dik vind,, een Ding van,, Dus wil ik er wat aan doen,, Zelf vind ik ook dat ik geen Condietsie heb,, terwel ik weet dat ik Niet een van de mensen ben,, die gewoon geen Condietsie heeft,, wat ik ren wel in 12 minuten 5 rondjes om een veld heen,, Maar dat is een gevoel dat ik heb,, en zolang dat gevoel er is,, zal ik nooit tevreden met mezelf kunnen zijn


    Dunno ><

    (...)
    En ik bedoel. Als je op zon leeftijd, al serieus wilt afvallen. is er zeker iets mis met je.


    Whaa, en Bedankt,, Dan is dat nu Officieel


    Dunno ><

    (...)

    Ik heb geen overgewigt,, ik ben gewoon helemaal niet blij met mezelf,, en daar is,, dat ik mezelf te dik vind,, een Ding van,, Dus wil ik er wat aan doen,, Zelf vind ik ook dat ik geen Condietsie heb,, terwel ik weet dat ik Niet een van de mensen ben,, die gewoon geen Condietsie heeft,, wat ik ren wel in 12 minuten 5 rondjes om een veld heen,, Maar dat is een gevoel dat ik heb,, en zolang dat gevoel er is,, zal ik nooit tevreden met mezelf kunnen zijn


    DAAROM MOET JE IETS AAN JE FUCKING ZELFBEELD DOEN!
    Niet je gewicht?
    Wanneer dringt het tot deze mensen door willem?


    The economy is suffering, let it DIE!