@ SEXYSTYLESx: Ik heb wel een beetje ademnood, maar ik weet niet of je dat echt hoort. Ik zing gewoon verder (:
@ Scene: HAHA, misschien kan ik eens een karaoke opnemen... Nee, ik weet dat het liedje niet bij mijn stem past, maar ik had gewoon zin om iets van One Direction op te nemen. Sowieso zijn die liedjes niet fijn om te zingen, omdat ik in mijn eentje zing en zij met z'n vijfen. Die ene rare uitspraak zou kunnen komen door het feit dat ik een Fries accent heb. Of ik spreek gewoon iets vreemd uit. Sowieso was de look vreemd. Het leek meer op lock. (:
@ Uneventful: Don't say sorry. Er zullen altijd mensen zijn die het niet goed vinden en ik respecteer die mening! (: Ook al laat ik me niet klein maken, zoals ik op de basisschool wel deed. Er werd altijd gezegd dat ik niet kon zingen en ik heb toen zo'n 2/3 jaar niet meer gezongen. Daarna kwam ik in een veel leukere klas en begon ik weer en zei iedereen ineens dat ik wel kon zingen.. Oké, dit heeft niets meer met jou reactie te maken. (:
You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.