• Die lijst kwam ik net tegen op IMDb en volgens mijn vader is hij gemaakt door Een ongestelde homo.
    Af en toe komt er een lelijke acteur in voor, maar de meeste acteurs... Kijk zelf maar.
    The list


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat je vader gelijk heeft. Zo lelijk zijn de meeste toch niet? :/


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Johnny Depp and Chris Hemsworth? D: Someone got rejected by them and made this list.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jared Leto? Whuuuut, heeft die gozer geen ogen of wat?


    We can't spend our lives waiting to live.

    Omygod, waarom staan Chris Hemsworth, Channing Tatum, Jensen Ackles, Jared Padalecki, Chris Evans, Thomas Dekker, Chace Crawford erin?!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    46. James McAvoy <- Die had op 1 gemoeten, en Johnny depp, Jared Leto en Noel Fielding ERUIT.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:00 ]

    Johnny Depp op 5
    Heeft die vent geen hersens
    Tom Cruise moet er ook ut
    En Robert Pattinson zeer zeker ook
    Chris Hemsworth ook
    Taylor Lautner ook eruit
    Chase Crawford ook

    Ik ben het met je vader eens
    En ik vind de meeste niet eens zo lelijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dit is gewoon een onzin lijst! Er is eerder dit jaar een lijst geweest met de meest knappe mannen van de wereld, en ik denk dat de helft van deze mannen er tussen stond! Ik ben het met je vader eens!

    De meeste zijn niet eens lelijk D:. Behalve die gast die te veel aan de drugs zat en nu heel eng is :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WAT doen Johnny Depp, Robert Downey Jr, Colin Farrell, Chris Hemsworth, Hugh Jackman etc in die lijst?
    Degene die dit gemaakt heeft was jaloers!

    Die lijst stond trouwens op MSNtoday.

    Van mij mag je het black-pride noemen, maar degene die Omar Epps op die lijst heeft gezet, verdient zelf een plekkie op nummer een! ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb het ook al gezien. En ik ben het ook met vele niet eens, maarja, dat is zijn/haar mening...

    En komaan, die ongestelde homo zet Jensen Ackles bij ugliest actors. Daar was ik toch wel even pissed door. (':

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:11 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Robert Downey Jr.
    Johnny Depp
    Shemar Moore
    Tom Cruise
    Tom Hiddleston
    Chris Hemsworth
    Chris Evans
    Chris Pine
    Daniel Radcliffe
    James McAvoy
    Kunal Nayyar
    Johnny Galecki
    Jonathan Rhys Meyers
    What are you guys doing on that list D: (dit zijn alleen de acteurs die ik ken)


    Shoganai i ne~

    Wat een onzin zeg, de meeste vind ik anders helemaal niet verkeerd :'D.
    Twaalf bijvoorbeeld, ik heb eigenlijk niets met donkere mannen, maar hem vind ik echt knap.


    i put the fun in funeral

    smh @ this list.
    Echt, meer dan de helft is echt niet lelijk (vind ik) :')


    As travars