• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland
    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland
    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland
    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk
    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië


    Football Friends.
    Marjolien Gómez,
    Kim Sneijder,
    Sanne Káka,
    Cheryl Torres,
    Charissa van der Vaart,
    Lotte Özil,
    Amy Torres,
    Jasmine Villa,
    Naomi Khedira,
    Demi Ronaldo,
    Claire Huntelaar,
    Lisanne Eriksen.


    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:29 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik luister NOOIT naar de nieuwere artiesten. Ik vind maar één nummer van Justin Bieber leuk en dat is Boyfriend. En One Direction heeft ook leuke nummers (Stole My Heart is mijn favoriet) maar daar hou ik het bij. Ik kan ook ALLES meezingen van de oude Pussycat Dolls nummers.

    Maar ik luister zelden iets anders dan rock. Guns N Roses, Queen, Michael Jackson, ABBA, Lady Gaga, Van Halen en Shakira. Dat luister ik echt gewoon 24 uur per dag. Geen andere artiesten.

    Boutella schreef:
    (...)

    Natuurlijk. Ik ben er verliefd op en ga over twee weken naar Uganda voor vrijwilligers werk, dan moet je het ook wel leuk hebben gehad niet? ;D Het is heerlijk daar. De relaxde sfeer, het eeuwige te laat komen, nooit haast alles op zijn tijd. Want wij zeggen altijd dat ze lui zijn en niets doen maar nee, zij hebben een andere theorie: Wanneer ze 'niets' doen sparen ze tijd voor de komende werkzaamheden. Heerlijk toch! Mijn manier van leven nu en men accepteert het nog ook!

    Dat laat je maar weer eens beseffen hoe gehaast wij hier in Nederland zijn. Altijd maar stress, stress, stress, werken, werken, werken. Het is voor mij bijna niet voor te stellen dat het ook anders gebeurt in heel veel landen, en het lijkt me idd supermooi om een keer een totaal andere cultuur van zo dichtbij mee te maken.
    En wow, dat is echt ontzettend gaaf. Wat ga je precies doen?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik heb eigenlijk net zoveel favorieten als dat ik albums van Queen heb, en geloof me, dat zijn ze zo'n beetje allemaal haha. Maar "Show Must Go On" never fails to bring shivers down my spine.

    Toen ik voor het eerst 'I want to break free' luisterde, dacht ik: Ja, dit is mijn nummer.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik heb eigenlijk net zoveel favorieten als dat ik albums van Queen heb, en geloof me, dat zijn ze zo'n beetje allemaal haha. Maar "Show Must Go On" never fails to bring shivers down my spine.


    Mijne is Crazy Little Thing Called Love omdat mijn vader hem altijd voor me zong of Save Me omdat ik die op mijn vijfde al helemaal mee kon zingen :') Addicted.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En dit liedje maakt mij altijd vrolijk c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Boutella schreef:
    (...)

    Natuurlijk. Ik ben er verliefd op en ga over twee weken naar Uganda voor vrijwilligers werk, dan moet je het ook wel leuk hebben gehad niet? ;D Het is heerlijk daar. De relaxde sfeer, het eeuwige te laat komen, nooit haast alles op zijn tijd. Want wij zeggen altijd dat ze lui zijn en niets doen maar nee, zij hebben een andere theorie: Wanneer ze 'niets' doen sparen ze tijd voor de komende werkzaamheden. Heerlijk toch! Mijn manier van leven nu en men accepteert het nog ook!


    Ik heb echt respect voor je dat je vrijwilligers werk gaat doen. Zelf lijkt het me ook leuk om ooit zoiets te doen, maar to be honest: Het lijkt me nogal eng om in m'n eentje te gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    (...)

    Mijne is Crazy Little Thing Called Love omdat mijn vader hem altijd voor me zong of Save Me omdat ik die op mijn vijfde al helemaal mee kon zingen :') Addicted.

    Aaah Save Me.. dat is ook zo'n pareltje. Er zijn maar weinig nummers van Queen die ik niet zo vind, en geen enkel nummer is slecht.


    ars moriendi

    Bisous schreef:
    Ik heb echt respect voor je dat je vrijwilligers werk gaat doen. Zelf lijkt het me ook leuk om ooit zoiets te doen, maar to be honest: Het lijkt me nogal eng om in m'n eentje te gaan.

    Ik wil later een tijdje gaan wonen/werken/whatever in Londen. Of in Milaan. Maar ik ben ook een beetje bang om in m'n eentje te gaan, omdat mijn ouders mij altijd helemaal vastklampen en echt heeeeeeeeel beschermend zijn en zo, ben ik gewend dat ik bijna nooit iets alleen doe.

    Online C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Teruuugg (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hij suckt btw.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Dat laat je maar weer eens beseffen hoe gehaast wij hier in Nederland zijn. Altijd maar stress, stress, stress, werken, werken, werken. Het is voor mij bijna niet voor te stellen dat het ook anders gebeurt in heel veel landen, en het lijkt me idd supermooi om een keer een totaal andere cultuur van zo dichtbij mee te maken.
    En wow, dat is echt ontzettend gaaf. Wat ga je precies doen?


    Echt, één aanrader. Ga naar Kenia, Mombasa. Ik moest serieus huilen toen ik daar aankwam. Na twee weken cultuurverschillen raakte de mensen me daar pas echt. Ze waren zo oprecht en lief, nooit heb ik met hen iets vervelends meegemaakt. Heerlijke mensen. Later ga ik er ook wel vaker heen, ik zit zelfs te denken aan definitief, het is zo heerlijk daar zelfs voor langer dan 17 dagen.
    Maar oké, wat ik ga doen. Ik ga 's ochtends 7 juli naar Uganda waar ik rond 22:00 aankom. Daar slaap ik voor twee weken in tentjes rond de plaats Masaka. Vanuit daar gaan we naar drie verschillende projecten en een organisatie. De eerste is een weeshuis van een Nederlandse vrouw waar we een dag meehelpen de kindjes verzorgen etc. We overnachten hier ook. Verder gaan we sportdagen voor schoolkinderen organiseren, HIV/AIDS voorlichtingen geven etc. We weten het niet precies wat het blijft Afrika, alles wordt pas op de dag zelf beslist. Maar we zijn twee weken echt bij de bevolking thuis en leven met hun leven mee. Je moet ervan houden maar na een jaartje de 'rijke witte toerist' uitgehangen te hebben, niet naar eigen wil trouwens, is dit echt enorm lekker. Ze zijn zo respect vol. Ze noemen je Muzungu, wat Witte overheerser betekend echt afschuwelijk. Het laat je wel even zien hoe ze naar je kijken en wat we eigenlijk hebben afgedwongen.
    Maar ik kan een heel boekwerk schrijven over wat ik van Afrika vind :') Ik heb ook nog een lege blog die ik ga bijhouden dus als je het leuk vindt...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bah ik vindt het echt lelijk geschreven uch. Volgende keer doe ik het gewoon in Word.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mijn favoriete nummer van Shakira is overigens: La Tortura. Altijd al geweest. Wat een GODDELIJK nummer. Objection (Tango) in het Spaans overigens ook.

    TOMORROW IS MY BDAAYY(yeah)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead