• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland
    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland
    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland
    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk
    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië

Football Friends.
    Marjolien Gómez,
    Kim Sneijder,
    Sanne Káka,
    Cheryl Torres,
    Charissa van der Vaart,
    Lotte Özil,
    Amy Torres,
    Jasmine Villa,
    Naomi Khedira,
    Demi Ronaldo,
    Claire Huntelaar,
    Lisanne Eriksen.

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:29 ]

Normal girl at day, Catwoman at night.

Huntelaar schreef:
    @Kim: Komt goed! Er komen binnenkort weer oefenwedstrijden aan, daarna kwalificaties en daarna nog oefen/uitzwaai wedstrijden. En Wes speelt natuurlijk gewoon nog.. En als het allemaal niet lukt met je ouders, ben ik een gewillig slachtoffer. :Y)

Ja. Maar mijn moeder denkt dat ik Wes 'gewoon' een leuke speler vind. En daar irriteer ik me zo mateloos aan! Het is echt mijn #1 wens om hem in het echt te zien/ontmoeten. Ik wil niks liever qua wensen en zo. En ja, ik kan altijd proberen of ik met iemand anders desnoods mag (zoals jou? (?))

Fierte schreef:
    (...)
    Luister jij altijd Shakira? c:

Altijd. Echt eeuwig verslaafd. Ik heb letterlijk al haar nummer zowel Spaans, Frans en Engels. Kan ze stuk voor stuk mee zingen en weet bij de eerste seconde de titel van het liedje. Al luister ik ook veel Enrique Iglesias en Maria Mena.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
    (...)

Hahaha. Twee maanden geleden was Tjaronn Chery, van ADO, bij ons op school omdat ik samen met wat mensen een presentatie hield over Disciminatie en Anders zijn. Hij werd vaak uitgejoeld etc. en ondersteunde ons een soort van. Ik heb nog foto's ^^

Mijn tante heeft gewerkt met een voetballer van NAC, waar mijn broer voor is en hij heeft hem ook ontmoet, ikke niet haha. Ooooh ik woon in hetzelfde dorp als waar Joris Mathijssen ook woont en vandaan komt. Hij woont zo goed als tegenover mij. :Y)

Big girls cry when their hearts are breaking

Boutella schreef:
    (...)

Eeuwig Shakira hier.
    'Cause I'm a gypsy.
    Are you coming with me?
    I might steal your clothes
    And wear them if they fit me
    Never made agreements
    Just like a gypsy

Jou mag ik, I love Shakira

Boutella schreef:
    Altijd. Echt eeuwig verslaafd. Ik heb letterlijk al haar nummer zowel Spaans, Frans en Engels. Kan ze stuk voor stuk mee zingen en weet bij de eerste seconde de titel van het liedje. Al luister ik ook veel Enrique Iglesias en Maria Mena.

Leuk! Ik luister áltijd Guns N' Roses. En heel soms Shakira, Michael Jackson of One Direction. Maar meestal altijd Guns N' Roses. En soms heb ik periodes dat ik alleen QUEEN luister.

Jakhals schreef:
    (...)
    Jou mag ik, I love Shakira

Shakira in combinatie met Rafael is perfect.

Maar ik ben verslaafd aan haar dansen. Het is dat ik de lenigheid moet trainen maar anders was ik het allang na gaan doen. Al kan ik haar kont kunstjes wel :') Heerlijk, Loca, Loca, Loca :')

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Hellowa, me back.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Fierte schreef:
    (...)
    Leuk! Ik luister áltijd Guns N' Roses. En heel soms Shakira, Michael Jackson of One Direction. Maar meestal altijd Guns N' Roses. En soms heb ik periodes dat ik alleen QUEEN luister.

Queen _O_
    Daarmee ben ik opgegroeit en ga ik dood. Serieus. Ik hou van die mannen. Door mijn, inmiddels overleden vader, hebben ze een extra belangrijke rol gekregen met hun liedjes. Samen met mijn vader zat ik vroeger altijd voor de platenspeler en zongen we op zondagochtend altijd hele teksten mee, op mijn derde. Ik krijg weer kippenvel als ik eraan denk.

Shakira en Rafael zijn inderdaad zó leuk samen. En dat dansen van haar; ik vind niemand beter dansen dan haar.

Fierte schreef:
    (...)
    Ja. Maar mijn moeder denkt dat ik Wes 'gewoon' een leuke speler vind. En daar irriteer ik me zo mateloos aan! Het is echt mijn #1 wens om hem in het echt te zien/ontmoeten. Ik wil niks liever qua wensen en zo. En ja, ik kan altijd proberen of ik met iemand anders desnoods mag (zoals jou? (?))

Ohh wauw! Mijn ouders weten van mij dat ik echt gek ben op het Nederlands Elftal, en dan in het bijzonder van Kuyt en (zoals mijn vader hem maar al te graag noemt) Stuntelaar. Ben dan ook al vaak naar het Nederlands Elftal geweest en denk erover zo'n OnsOranje abonnement af te sluiten, net als jij ook wilde doen ^^ .
    Met mij kun je altijd gaan.

Haha, misschien kunnen we zelfs met zijn allen een keer wat doen? Of vinden jullie dat too soon/willen jullie dat niet? (nerd)

ars moriendi

Fierte schreef:
    Shakira en Rafael zijn inderdaad zó leuk samen. En dat dansen van haar; ik vind niemand beter dansen dan haar.

Op een dag hè. Dan trouwen ze en krijgen ze lieve kleine kindjes samen, alleen voor haar geef ik mijn Rafael weg.
    Niemand kan beter dan haar dansen. Beyoncé heeft het nog een tijdje geprobeerd in bv. Beautiful Liars maar je ziet toch dat Shak het met gevoel doe op het ritme en Bé het echt heeft aangeleerd. Het gaat zo lekker natuurlijk.

Boutella schreef:
    (...)

Shakira in combinatie met Rafael is perfect.

Maar ik ben verslaafd aan haar dansen. Het is dat ik de lenigheid moet trainen maar anders was ik het allang na gaan doen. Al kan ik haar kont kunstjes wel :') Heerlijk, Loca, Loca, Loca :')

Haar concert van 2 jaar terug was zo awesome :'D

Boutella schreef:
    (...)

Queen _O_
    Daarmee ben ik opgegroeit en ga ik dood. Serieus. Ik hou van die mannen. Door mijn, inmiddels overleden vader, hebben ze een extra belangrijke rol gekregen met hun liedjes. Samen met mijn vader zat ik vroeger altijd voor de platenspeler en zongen we op zondagochtend altijd hele teksten mee, op mijn derde. Ik krijg weer kippenvel als ik eraan denk.

Ohhhh echt waar?! Guys, dat is echt fantastisch! <3 Queen is ook mijn allerliefste lievelingsband allertijden, van jongs af aan al! Ook meegekregen van mijn ouders. Ik heb Brian May en Roger Taylor, de gitarist en drummer, ook ontmoet toen ze in Nederland waren. Ik heb hun handtekening en een gesprek gehad met Roger. Dat moment vergeet ik never ever nooit meer <3 (:

Wat ontzettend gaaf dat jullie daar ook naar luisteren!

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohh wauw! Mijn ouders weten van mij dat ik echt gek ben op het Nederlands Elftal, en dan in het bijzonder van Kuyt en (zoals mijn vader hem maar al te graag noemt) Stuntelaar. Ben dan ook al vaak naar het Nederlands Elftal geweest en denk erover zo'n OnsOranje abonnement af te sluiten, net als jij ook wilde doen ^^ .

Haha, misschien kunnen we zelfs met zijn allen een keer wat doen? Of vinden jullie dat too soon/willen jullie dat niet? (nerd)

Mijn moeder heeft een hekel aan voetbal maar wilde toch met mij naar de WK finale twee jaar geleden. Het ging alleen niet door omdat ik twee weken daarna ook al naar Afrika ging ): Stiekem weet ik nog steeds niet wat ik liever wilde.

Huntelaar schreef:
    (...)

Misschien ga ik wel naar Nederland - Duitsland op 14 november (A)