• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland
    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland
    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland
    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk
    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië


    Football Friends.
    Marjolien Gómez,
    Kim Sneijder,
    Sanne Káka,
    Cheryl Torres,
    Charissa van der Vaart,
    Lotte Özil,
    Amy Torres,
    Jasmine Villa,
    Naomi Khedira,
    Demi Ronaldo,
    Claire Huntelaar,
    Lisanne Eriksen.


    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:29 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Hebben we het over muziek?
    Okay lol.
    Drs. P. is awesome :Y) Queen ook. The Beatles ook. En Coldplay ook.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Huntelaar schreef:
    Ohh wauw! Mijn ouders weten van mij dat ik echt gek ben op het Nederlands Elftal, en dan in het bijzonder van Kuyt en (zoals mijn vader hem maar al te graag noemt) Stuntelaar. Ben dan ook al vaak naar het Nederlands Elftal geweest en denk erover zo'n OnsOranje abonnement af te sluiten, net als jij ook wilde doen ^^ .
    Met mij kun je altijd gaan.

    Haha, misschien kunnen we zelfs met zijn allen een keer wat doen? Of vinden jullie dat too soon/willen jullie dat niet?

    Ik wil wel, maar ik mag nooit in m'n eentje buiten Utrecht reizen.


    Boutella schreef:
    Op een dag hè. Dan trouwen ze en krijgen ze lieve kleine kindjes samen, alleen voor haar geef ik mijn Rafael weg.
    Niemand kan beter dan haar dansen. Beyoncé heeft het nog een tijdje geprobeerd in bv. Beautiful Liars maar je ziet toch dat Shak het met gevoel doe op het ritme en Bé het echt heeft aangeleerd. Het gaat zo lekker natuurlijk.

    Precies. Mensen leren het aan. Terwijl zij, zij is het dansen zélf.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohhhh echt waar?! Guys, dat is echt fantastisch! <3 Queen is ook mijn allerliefste lievelingsband allertijden, van jongs af aan al! Ook meegekregen van mijn ouders. Ik heb Brian May en Roger Taylor, de gitarist en drummer, ook ontmoet toen ze in Nederland waren. Ik heb hun handtekening en een gesprek gehad met Roger. Dat moment vergeet ik never ever nooit meer <3 (:

    Wat ontzettend gaaf dat jullie daar ook naar luisteren!


    Ik luister alleen als ik echt diep in een put zit :') Anders kom ik alleen maar in een put terecht. Ik kan het nooit droog houden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Mijn moeder heeft een hekel aan voetbal maar wilde toch met mij naar de WK finale twee jaar geleden. Het ging alleen niet door omdat ik twee weken daarna ook al naar Afrika ging ): Stiekem weet ik nog steeds niet wat ik liever wilde.

    Wat ontzettend lief van jou moeder dan <3 Maar ik denk dat je sowieso een fantastische tijd hebt gehad een Afrika, no? =3


    ars moriendi

    Clint schreef:
    Hebben we het over muziek?
    Okay lol.
    Drs. P. is awesome :Y) Queen ook. The Beatles ook. En Coldplay ook.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben laatst (4 juni) naar een concert van Guns N' Roses gegaan. Heftig gaaf man.

    bij mij hangt het er echt vanaf in wat voor een bui ik ben. De ene keer luister ik weer naar Queen en dan weer naar wat nieuwere artiesten ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    bij mij hangt het er echt vanaf in wat voor een bui ik ben. De ene keer luister ik weer naar Queen en dan weer naar wat nieuwere artiesten ;p

    Yep, same here. Maar oudere rock doet het eigenlijk altijd goed bij mij.


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)



    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Best song of Queen, if you ask my opinion:

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Wat ontzettend lief van jou moeder dan <3 Maar ik denk dat je sowieso een fantastische tijd hebt gehad een Afrika, no? =3


    Natuurlijk. Ik ben er verliefd op en ga over twee weken naar Uganda voor vrijwilligers werk, dan moet je het ook wel leuk hebben gehad niet? ;D Het is heerlijk daar. De relaxde sfeer, het eeuwige te laat komen, nooit haast alles op zijn tijd. Want wij zeggen altijd dat ze lui zijn en niets doen maar nee, zij hebben een andere theorie: Wanneer ze 'niets' doen sparen ze tijd voor de komende werkzaamheden. Heerlijk toch! Mijn manier van leven nu en men accepteert het nog ook!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Yep, same here. Maar oudere rock doet het eigenlijk altijd goed bij mij.


    Ik vind sommige liedjes van Bryan Adams ook supermooi, zoals Heaven (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fierte schreef:
    Best song of Queen, if you ask my opinion:


    This is mine:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fierte schreef:
    Best song of Queen, if you ask my opinion:


    Ik heb eigenlijk net zoveel favorieten als dat ik albums van Queen heb, en geloof me, dat zijn ze zo'n beetje allemaal haha. Maar "Show Must Go On" never fails to bring shivers down my spine.


    ars moriendi

    Fierte schreef:
    (...)
    Precies. Mensen leren het aan. Terwijl zij, zij is het dansen zélf.


    Agree.
    Zij is ook de enige vrouw die ik echt sexy vind als ze danst. Zelfs het paaldansen wordt bij haar aantrekkelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."