Daar ben ik het echt mee eens. Ik hoop echt dat de volgende arc super-super-goed gaat worden, anders weet ik niet of Fairy Tail nog wel de moeite waard zal zijn...
Ik wil ook weten wat Gray ging zeggen! Stiekem hoopte ik echt op een hoop drama en dat Gray op het laatste moment pas gered zou worden en blablabla, maar het was echt in één keer - POEF, tijd terug (hoeveel minuten waren het nou?) en toen ging alles meteen goed. Het ging echt veel te makkelijk.
Ik had ook echt gedacht dat er nog iets dramatisch met Lucy zou gebeuren, vanwege die gate en dat ze daar eerst een Celestial Spirit mage voor nodig hadden, maar daarmee is ook weinig gebeurt. toch? En ik had ook nog wel iets over de toekomst willen zien, wat er zeg maar 'zou gebeuren', maar dat is ook echt niet voorgekomen. Alleen dat met die brieven van Levy, maar als ik het me goed herinner, zat dat alleen in de anime.
Ja, de Grand Magic Games arc viel echt tegen. Ik had nog hoop, toen die draken verschenen, maar nee. Ik vind het echt jammer.