• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:02 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

*Yeahh were gonna miss you like crazy i think c:
    Maar het lijkt me super leuk om in frankrijk te gaan wonen c:!!*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

{Mij lijkt frankrijk wat minder.. Just don't like french XD Never liked it.. Like Englisch more}

Don't be like the rest of them, darling

*Yeah your right English will always be nummber one !!!! c:****

Huntsman schreef:
    (...)

[ Ja, en heel misschien piep ik wel nog even langs.. Als jullie willen whatsappen mag dat wel hoor, moet je maar even pb'en. ]

*Eigelijk vind ik gewoon dat je niet weg mag :Y)*

[Even op alles reageren:

@ShallNotPass: dat is écht oneerlijk, hier moet je iets aan doen hoor! Jij zat niet in de fout en dat mogen je ouders en leerkracht gerust weten! Sterkte vanavond meis, probeer je te amuseren (; we zullen aan je denken!

@ Huntsman: Parijs is echt mijn droomstad dus ik ben heel blij voor je dat je erheen gaat, naar je vader enzo^^ maar ik ga je wel missen, net zoals iedereen geloof ik... Bedankt om ons toch eventjes te plezieren met je rol. + ik kijk er echt naar uit om je zusje te ontmoeten!
    Veel plezier in de city of loooooove!]

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:24 ]

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

{Strange .. How much you can miss someone that you barely know..}

Don't be like the rest of them, darling

*I know right c:*

Frodo schreef:
    [Even op alles reageren:

@ShallNotPass: dat is écht oneerlijk, hier moet je iets aan doen hoor! Jij zat niet in de fout en dat mogen je ouders en leerkracht gerust weten! Sterkte vanavond meis, probeer je te amuseren (; we zullen aan je denken!

@ Huntsman: Parijs is echt mijn droomstad dus ik ben heel blij voor je dat je erheen gaat, naar je vader enzo^^ maar ik ga je wel missen, net zoals iedereen geloof ik... Bedankt om ons toch eventjes te plezieren met je rol. + ik kijk er echt naar uit om je zusje te ontmoeten!
    Veel plezier in de city of loooooove!]

Haha, super bedankt.
    En over mijn zusje, ze is nu een account aan het aanmaken :33

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Ahem, aangenaam kennis te maken:
    Ik ben Cécile, zusje van Huntsman en ik neem Bradley over :33

Hallo c:

Halloooo ^^ Eventjes voorstellen, ik ben Bes en speel Lizz in de RPG. Ik denk dat je zus wel over de personages heeft verteld? (: in ieder geval; welkom bij de groep!

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

[Goedendag! Veel plezier op Q. Zeg maar dag tegen je school!]:Y)

Ik ben btw Fien en speel Lucas in de RPG

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:40 ]

Imagination set us free to be just what we want to be ~

*Oehh ja ik ben Erzsi en ik speel Hannah c:*

[ Mijn zus heeft me wel het een en ander verteld over de personages (: ]

Phootos schreef:
    [Goedendag! Veel plezier op Q. Zeg maar dag tegen je school!]:Y)

Ik ben btw Fien en speel Lucas in de RPG

[Hahahahahahah, geniaal.

Aangenaam, ik ben Jaimy, en ik speel Julliet Sky Parker :3 een feest beest in hart en nieren. Oja, en Lizz is haar sis/best vriend :3 alhoewel, niet echt zus. Maar ze hebben toevallig dezelfde achternaam :3]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.